Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:[
Maar vertel eens, wordt hier dan therapie voor gegeven, en zoja zal wel niet vergoed worden
Chiqa schreef:Ongetwijfeld, maar wat moet je nu met iets wat niet bewezen is, je jezelf aan kan laten meten in elk damens of kindertijdschrift, ik schoot persoonlijk in de lach toen ik voor het eerst op zo'n site kwam met zo'n zweverigmuziekje , wat een klinklare onzin![]()
Sorrie maar vidn het een beetje sneu als mensen mij vertellen... "Ik heb HSP"Ja boeie? Ik ben schizofreen"
Ja en nu? Zullen we een lotgenotenclubje opzetten?
Sorrie hoor, mss klink ik nu kleinerend over dit modeverschijnsel, en mss meen ik dat ook wel maar dat is meerendeel omdat ik er met mijn volle verstand niet zo bij kan dat mensen ..... geloven in deze onzin.
Ik ben ook hypergevoelig hoor, voel sferen aan, kan akelig worden van sommige mensen, maar om daar een etiketje aan te hangen, ik zou niet weten waarom.
Ik draag wel geitenwollensokken, maar wil me dr niet mee indentificeren.
Maar vertel eens, wordt hier dan therapie voor gegeven, en zoja zal wel niet vergoed worden
Anoniem schreef:Ik zie hoor en ruik niks anders dan jij hoor.
Het komt alleen stukken sterker binnen.
Chiqa schreef:Anoniem schreef:Ik zie hoor en ruik niks anders dan jij hoor.
Ja dat heb ik ook hoor als ik me een keertje niet lekker in mn vel voel of moe ben,
maar om daar een stempeltje op te gaan plakken (Die an sich niet eens wetenschappelijk aangetoont kan worden) gaat dat niet een beetje ver? Kan je niet gewoon genoegen nemen met het feit dat je mss iets gevoeliger reageerd dan een gemiddeld mens?
Wat is de meerwaarde van zo'n "Fantasie" ziekte?
Ja zolang het niet erkent is (Zal het ook nooit worden) heb ik hier gewoon mn vraagtekens bij.
Waarom wil jij jezelf die 'stempel' aan laten meten, of is het gewoon puur herkenning?
Chiqa schreef:Anoniem schreef:Ik zie hoor en ruik niks anders dan jij hoor.
Ja dat heb ik ook hoor als ik me een keertje niet lekker in mn vel voel of moe ben,
maar om daar een stempeltje op te gaan plakken (Die an sich niet eens wetenschappelijk aangetoont kan worden) gaat dat niet een beetje ver? Kan je niet gewoon genoegen nemen met het feit dat je mss iets gevoeliger reageerd dan een gemiddeld mens?
Wat is de meerwaarde van zo'n "Fantasie" ziekte?
Ja zolang het niet erkent is (Zal het ook nooit worden) heb ik hier gewoon mn vraagtekens bij.
Waarom wil jij jezelf die 'stempel' aan laten meten, of is het gewoon puur herkenning?
Hermelijn schreef:Of is het moeilijk om voor jezelf dingen te verzinnen om ermee om te gaan? En waarom dan?