Is het nu verder achteraf wel goed met je?
En als ik dan 4 weken te vroeg lees en me bedenk dat ik nog 4 weken moet, dan vind ik het echt vreemd dat ik ook elk moment mama kan zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cyntje schreef:Tja... en in welke zin moet je dat dan ook als probleem zien?
Ik heb ook paardgereden, de laatste jaren niet meer intensief... dus ik voorzie dat niet als een probleem
Cyntje schreef:Jeetje Marius... als je je insteld om een 'normale' bevalling te hebben en je beland ineens op de operatietafel dan kan ik me goed indenken dat je van een koude kermis thuiskomt!
Is het nu verder achteraf wel goed met je?
En als ik dan 4 weken te vroeg lees en me bedenk dat ik nog 4 weken moet, dan vind ik het echt vreemd dat ik ook elk moment mama kan zijn

Ik denk ook niet dat ik me daar op dat moment druk om maak
. Ik wilde al in het ziekenhuis bevallen (leek me wel zo safe - alle zorg bij de hand), achteraf ook maar goed; tijdens de bevalling liep de hartslag van onze dochter terug, gelukkig een gynaecologe bij de hand en ik ben blij dat het toch geen keizersnee hoefde te worden!
Ik denk vaak aan hoe het zou zijn moest ik een kind hebben en stiekem kijk ik er wel naar uit om zwanger te zijn en samen met mijn vriend een nieuw leven op de wereld zetten
Maar toch wil ik een kindjes
Alet74 schreef:De bevalling leek me erg eng, heb ik toen zwanger was ook zo weinig mogelijk aan proberen te denken. Maar dat werd de laatste weken wel erg moeilijk... Ik wilde al in het ziekenhuis bevallen (leek me wel zo safe - alle zorg bij de hand), achteraf ook maar goed; tijdens de bevalling liep de hartslag van onze dochter terug, gelukkig een gynaecologe bij de hand en ik ben blij dat het toch geen keizersnee hoefde te worden!
Het was dus wel even spannend, maar daar heb ik niet eens zoveel van mee gekregen (helemaal in mezelf gekeerd). Na de bevalling riep ik wel 'dit doe ik nooit weer', dat was ik overigens ook al niet van plan. Bij ons is het dus bij 1 superkind gebleven.
Maar ach, het doet wel zeer en leuk is anders, maar als je ziet wat het 'oplevert' (om het even oneerbiedig te zeggen), is het het meer dan waard!! Het zou geen reden moeten zijn om niet zwanger te willen worden, want die pijn ben je zo weer 'vergeten'.
@TS: het gaat nu wel snel zeg! Spannend! Wens je leuke laatste zwangere weken toe!
alhoewel ik niet opzie tegen de bevalling ben ik wel een beetje nerveus... welk moment komt het
Ik ben nogal een controlfreak en houd niet zo van verrassingen die ik dus op voorhand niet kan plannen

Dus na het hoofdje dacht ik hèhè klaarrrrrrrrrrrrr en toen moest ik ineens nog verder persen, en met zijn heupen nóg een keer persen. 
(als dat allemaal kan)

nikkigioa schreef:Je kunt ook vragen of je BIJ VOORBAAT een keizersnede mag? Net als Britney Spears..

Ik hoor wel altijd zeggen van 'je bent het vergeten van zodra dat hoopje mens op je buik ligt' maar toch, het ziet er zo verdomd pijnlijk uit! Echt respect voor alle mama's op bokt! Maar kom, ik doe het al in mijn broek als ik een naald zie
Daar zou ik ook tegenop zien! Die baksters die je moet hebben

.Diablo schreef:Snoevie schreef:(inderdaad,als je aan het bevallen bent,dat je dan moet poepen......lijkt me idd wel genant)
Geloof me, daar ben je op het moment zelf helemaal niet mee bezig!
Ik moest tijden een perswee poepen. Dus ik zo: sorry maar kan me niet meer inhouden
Zei de arts: ach meid je bent niet de enige hoor die moeten poepen tijdens de bevalling