Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elessar schreef:katiavl schreef:Ik vind mezelf helemaal niet knap, als ik in de spiegel zie kan ik alleen maar fouten zien. Zie dus liever niet in de spiegel.
Maar is waarschijnlijk omdat ik een verkeerd beeld heb door heel hard af te vallen in korte tijd.
Is normaal volgens de psycholoog
Terwijl ik jou juist een hele mooie jonge meid vind om te zien. En daarnaast (wat ik van je zie/lees op Bokt) vind ik je een heel wijs iemand.
Qimm schreef:hihi ja, kleren doen me vaak meer recht dan geen kleren hoor. Ik ben nog niet enorm overtuigd, maar ik wil dat nou verdorie ook een keer! *statement maakt*
En ik weet zeker dat jij het echt kan hebben!
mijn neus daarentegen vind ik wel weer leuk. Ik heb écht iets met neuzen. Let er altijd verschrikkelijk erg op. Zoals ik al zei, mijn ogen en lippen vind ik ook mooi. Mijn haar.. sja, verschilt zeer ernstig. Soms is er niets mee te beginnen en soms zit het gewoon leuk. en oja, ik had graat een iets grotere cupmaat willen hebben
heb nu 70B, een Ctje zou leuk zijn.
Mopske08 schreef:Katiavl: hoe heb je da gedaan op een half jaar tijd?
Mloei schreef:Qimm schreef:hihi ja, kleren doen me vaak meer recht dan geen kleren hoor. Ik ben nog niet enorm overtuigd, maar ik wil dat nou verdorie ook een keer! *statement maakt*
Lieverd ik heb ook cup D/E zou je bij mij niet zeggen. Ik maak me ook wel druk om in bikini te verschijnen, maar als het zonnetje schijnt en de lucht is blauw, dan wil ik ook gewoon zonnen dus doe ik het gewoonEn ik weet zeker dat jij het echt kan hebben!
dus ik hoef niet op te letten met wat ik eet of drink.
katiavl schreef:Dankje, het is gewoon dat ik heel lang als dit heb geleefd http://www.bokt.nl/verkleind/dsc02927.jpg en http://www.bokt.nl/verkleind/dsc02925.jpg en dan ga je op een half jaar naar een maatje medium.
Je bent zo gewoon om in die negatieve cyclus te blijven dat je gewoon echt iets anders begint te zoeken.
Weet aan de andere kant dat ik niet "lelijk" ben. Maar aan de andere kant is zelfbeeld zoveel meer. Nu is mijn huid bv goed verstopt door correctieondergoed maar wat als ik een vriend neem?
Die gaat zich rondschrikken als ik me uitkleed. Daarvoor zou ik kan ik me ook niet aanzetten om wat dichter bij iemand te zijn.
Qimm zeker doet, go for it!
Mopske08 schreef:ik ken het gevoel... Ik zou eens graag uit kunnen gaan en net zoveel aandacht krijgen als men friends... Niet mijn hoofdreden, maar zou het wel eens fijn vinden
Mopske08 schreef:jah idd... dat idee... Als ik alleen weg ben of met vrienden, gebeurt het vaak dat jongens naar men vriendinnen komen vragen... Maar "hey hoe is het met jou?" komt er niet uit hoor...