[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 22:05

sunshine schreef:
Hmmm... ik heb net mijn hele tongpiercing ingeslikt }:0
Was aan het eten, voel ineens best een scherpe steek in mijn tong, slik ik dat stukje brood door...en WEG is de piercing :(

Heb er gelijk weer een andere ingezet, maar was zo blij met mijn super leuke balletje |(

Heb het idee dat ik die piercing nu voel zitten. :o

Ieuwwwwww. Heb je daarna ontbijtkoek gegeten?
off topic: Mijn zoontje van 7 heeft een half jaar geleden een 2 euro muntstuk doorgeslikt. Na pas 3 (!) weken was er niets meer te zien op de rontgenfoto. Hij heeft overigens niets horen rinkelen in de wc....

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 22:06

suze_ schreef:
ik heb een labret, tong en neuspiercing en ben met laatste 2 al 3x aangenomen en laatste x ook met labret.. als assistente, juridisch secretaresse en laatste baan nu directiesecretaresse. als je er maar verzorgd uitziet en geen mega opvallende piercings dr in doet, kan het best dus :D

Gaaf!!! Leuk om te horen hoor!

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 23:04

suus dat telt niet, jij bent gewoon een geil wijf, al zou je op je voorhoofd getattooerd zijn willen ze je nog, het zijn je ogen :+:

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:02

Ben het helemaal met Kel eens! :j

Oeh, hopelijk volgend weekend piercing laten zetten! :))
Dan heb ik mijn mri gehad en weer centjes, dus nu nog een keuze maken wat voor piercing.
Weet iemand een shop in Zwolle?
Heb nl nog retourtjes liggen. ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:05

een clithood, die moet ik ook nog :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:08

Die wil ik juist (nog) niet. :')

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:13

lor1_1984 schreef:
Die wil ik juist (nog) niet. :')

Die is juist zo makkelijk! En heel snel genezen. Bij mij in ieder geval.... Ben er nog steeds erg blij mee.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:23

Het is meer dat ik het zelf een eng idee vind om daar een naald door te laten jassen. :o

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 15:54

Heb zelf een horizontale. De huid is daar zo zacht, voordat je uberhaupt 'au' kan zeggen is ie er al door.... Stukken beter te doen dan een kraakbeenpiercing hoor!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 15:55

jacqie70 schreef:
Heb zelf een horizontale. De huid is daar zo zacht, voordat je uberhaupt 'au' kan zeggen is ie er al door.... Stukken beter te doen dan een kraakbeenpiercing hoor!

Door hier te lezen ben ik al helemaal bang aan het worden voor die rook :')

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 15:58

pharagirlke schreef:
jacqie70 schreef:

Door hier te lezen ben ik al helemaal bang aan het worden voor die rook :')

Niet nodig hoor. Tis alleen daarna een stuk gevoeliger. Na mijn klitpiercing voelde ik er helemaal niets meer van! Dat kan ik van mijn rook helaas niet zeggen.... Hij gaat nu trouwens wel weer een stuk beter. Nog 2 daagjes smeren met antibioticazalf en dan mag ie het zelf weer gaan doen (beter worden ;) ). Kraakbeen is nou eenmaal minder doorbloed, dus geneest langzamer. En is een stuk pijnlijker na het zetten. Je moet er geen roei tegenaan krijgen.... Het piercen zelf vond ik echt nog wel te doen hoor!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:01

Ah, dat scheelt weer dat het qua pijn beter te doen is dan kraakbeen.
Maar ik blijf het eng vinden, vooral omdat er veel zenuwen lopen daar en stel dat ie misprikt enenen... :o
Komt ook omdat mijn zusje gister énorm heeft afgezien omdat ze daar beneden gehecht moest worden. :=
Arme kind was naar voren uitgescheurd. :oo

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:02

Ik ben eerst mijn helix er doorheen aan het trekken :') Rotding... (achter blijven hangen en hij was daar niet happy mee :') )

De pijn achteraf ben ik eigenlijk zelden een 'doetje' in... Maar pijn tijdens ben ik altijd bang dat ik ga wegtrekken uit reflex. (gelijk bij mijn navel, die pijn vind ik niet zo vreselijk, maar toch heb ik een grijp en samentrek reflex :') En ik ben banger voor die reflex dan voor die pijn want schaam me dood alsk dat doe :') Maar ik kan er gewoon echt echt echt niets aan doen :+)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:09

Hoe krijg je het voor elkaar om achter je helix te blijven hangen? :=
Das mij nog nooit gelukt en dat mag een wonder heten.

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:10

pharagirlke schreef:
Ik ben eerst mijn helix er doorheen aan het trekken :') Rotding... (achter blijven hangen en hij was daar niet happy mee :') )

De pijn achteraf ben ik eigenlijk zelden een 'doetje' in... Maar pijn tijdens ben ik altijd bang dat ik ga wegtrekken uit reflex. (gelijk bij mijn navel, die pijn vind ik niet zo vreselijk, maar toch heb ik een grijp en samentrek reflex :') En ik ben banger voor die reflex dan voor die pijn want schaam me dood alsk dat doe :') Maar ik kan er gewoon echt echt echt niets aan doen :+)

Aiii irritant als je dat hebt en er niets aan kan doen... Vandaag had ik een afspraak bij de dr en heb een heel klein ieniemienie fliebertje laten wegbranden op mijn tepel. Na zo'n 5 sec. zei ik: 'en nu even stoppen'!!!, maar toen was het gelukkig al klaar. Gadver, das niet fijn. Ben zelf ook niet zo'n doetje qua pijn, maar meer een zenuwlijer met mezelf gek maken zo van: straks krijg ik een bloedvergiftiging of staat m'n oor helemaal af en moet ie eruit en ik ad antibiotica.

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:11

lor1_1984 schreef:
Ah, dat scheelt weer dat het qua pijn beter te doen is dan kraakbeen.
Maar ik blijf het eng vinden, vooral omdat er veel zenuwen lopen daar en stel dat ie misprikt enenen... :o
Komt ook omdat mijn zusje gister énorm heeft afgezien omdat ze daar beneden gehecht moest worden. :=
Arme kind was naar voren uitgescheurd. :oo

Das wel even wat anders hoor... ben tijdens mijn eerste bevalling ook ingeknipt en gehecht. Das minder fijn. En een klithoodpiercing gaat niet door zenuwen hoor, puur door het velletje!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:13

:') Ja ik ben ook heel snel opgefokt als er wat mis gaat... Piercer zit gelukkig op het forum dus dan PB ik gewoon :')

Lor1_1984: Ik heb krullen waar ik mousse in doe, en moet daar dan zo doorheen schudden dat er wat volume in komt (anders drukt mousse alles plat) en ja dan heb je wel eens zo'n krul die zich er rond draait en als je dan beweegt blijf je dus hangen :') En nog niet een beetje :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:14

Mijn helix en tragus zijn beiden goed ontstoken geweest, "geknapt" en daarna netjes geheeld.
Beiden tijdens het genezingsproces.
Het enige wat ik deed was deppen met afgekookt water en 1x per dag spoelen met dode zeezout.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:18

Ik doe er terramycine aan en dat werkte prima bij de vorige. Toen ik bij deze de idioot moest uithangen en eerst met zee zout ging proberen (zoals ze "voorschrijven" heb ik hem helemaal naar de ruk geholpen... Nu is hij weer aan het kalmeren maar denk dat ik het goed verlengd heb dat genezingsproces

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:20

Fijn om te horen dat het dus niet afzien is, zo'n clithood. :)
Vooralsnog hoef ik hem nu nog niet, maar mss ooit wel. :j

Phara: dat doe je goed. :=
Voor mij scheelt het wsl dat ik a) geen krullen heb en b) een gewone oorsteker in mijn helix (en tragus) heb zitten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:22

Oorsteker is zo'n ding met vlinderslotje?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:22

Ik ga altijd uit van het dubbele qua tijd.
Mede omdat het bij mij in de genezingstijd flink ontsteekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:23

Ik kreeg toen ik mijn helix 7 weken had, een mast (ofzo) van een zeilboot tegen m'n oor aan.
Kon m ook de hele week niet schoonmaken enzo. Oortje was toen níet blij met me. :')
Vanmorgen ook niet, toen ik met haren borstelen íets te veel haast had. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:26

vreselijk he :') Ik hoef gelukkig niet meer vaak te kammen, maar als ik voor eigen gemak een staart wil maken dan moet ik echt opletten :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:27

pharagirlke schreef:
Oorsteker is zo'n ding met vlinderslotje?

Ik weet nooit de officiele namen van dat soort dingen, maar denk dat we hetzelfde bedoelen.
Zo'n recht staafje met los achterkantje wat je erop 'klikt'