En als ik ergens naartoe moet soms nog wel eens.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Aranel schreef:Twee keer per dag, hoe moe of ziek ik ook ben, altijd 2 keer per dag
Ben nu 17 en ik heb nog nooit een gaatje gehad *klopt af*,dus ik denk dat het wel helpt
ChantalSmook schreef:Aranel schreef:Twee keer per dag, hoe moe of ziek ik ook ben, altijd 2 keer per dag
Ben nu 17 en ik heb nog nooit een gaatje gehad *klopt af*,dus ik denk dat het wel helpt
Mijn zus poetst echt zwaar weinig ahr tanden, vaak loopt ze zonder tanden te poetsen naar zolder om te slapen, sochtends weet ik niet, maar weet wel dat savonds t belangrijkste is om gaatjes te voorkomen, maar op 1 of andere manier heeft zij nooit gaatjes, en ik wel zo af en toe terwijl ik toch echt vaker poets dan haar, oneerlijk! Maar denk dat ik er later toch profijt van hem!
Hem ook wel eens gehoord dat de een meer aanleg heeft voor gaatjes etc dan andere?
Sommige mensen hebben een sterker gebit dan anderen.
(lang niet altijd hoor,maar gemiddeld op een dag toch wel 4x). Ik poets zo vaak omdat ik er

_Tara_ schreef:ChantalSmook schreef:Mijn zus poetst echt zwaar weinig ahr tanden, vaak loopt ze zonder tanden te poetsen naar zolder om te slapen, sochtends weet ik niet, maar weet wel dat savonds t belangrijkste is om gaatjes te voorkomen, maar op 1 of andere manier heeft zij nooit gaatjes, en ik wel zo af en toe terwijl ik toch echt vaker poets dan haar, oneerlijk! Maar denk dat ik er later toch profijt van hem!
Hem ook wel eens gehoord dat de een meer aanleg heeft voor gaatjes etc dan andere?
KloptSommige mensen hebben een sterker gebit dan anderen.