Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Barbara_ schreef:Rood van irritatie, ofja m'n huid is verder goed schoon enzo maar mijn voorhoofd en wangen zijn rood.
SSDesign schreef:Ik ga dit ook in de gaten houdenVan Clearasil krijg ik inderdaad ook alleen maar puistjes enzo, echt rotzooi.
De bye-bye spot nachtcreme en sos-stick zijn ook echt rotzooi, je betaalt er erg veel voor en je puisten komen 3x zo hard terug ofzo. Creme was 7 of 8 euro, één keer gebruikt en toen heb ik hem weggegooid.
Lieneke_ schreef:Tandpasta is idd erg slecht voor je huid.. heb het vroeger een paar keer gedaan, en heb er nu kleine littekentjes van op mijn voorhoofd![]()
Als je last hebt van écht een grote puist; dé tip!( alleen als er een wit kopje op zit )
Prik met een klein naaldje het bovenste laagje kapot, en knijp hem uit.. ( alleen het witte, als het gaat bloeden meteen stoppen! dan is bijna alle troep er al uit.. )
Dan smeer je er een beetje groene leem op, en laat het er de hele nacht opzitten..
Als je het smorgens eraf trekt en je kijkt ernaar zie je dat er een klein gaatje in is gekomen,
Dat spul zuigt zegmaar al het vuil eruit..
Ik gebruik het echt aaaltijd, en raad het echt iedereen aan!
Kan het ook gebruiken als masker!
Kan het kopen bij de tuinen en is tussen de 6 of 8 uro..
Lieneke_ schreef:Tandpasta is idd erg slecht voor je huid.. heb het vroeger een paar keer gedaan, en heb er nu kleine littekentjes van op mijn voorhoofd![]()
Als je last hebt van écht een grote puist; dé tip!( alleen als er een wit kopje op zit )
Prik met een klein naaldje het bovenste laagje kapot, en knijp hem uit.. ( alleen het witte, als het gaat bloeden meteen stoppen! dan is bijna alle troep er al uit.. )
Dan smeer je er een beetje groene leem op, en laat het er de hele nacht opzitten..
Als je het smorgens eraf trekt en je kijkt ernaar zie je dat er een klein gaatje in is gekomen,
Dat spul zuigt zegmaar al het vuil eruit..
Ik gebruik het echt aaaltijd, en raad het echt iedereen aan!
Kan het ook gebruiken als masker!
Kan het kopen bij de tuinen en is tussen de 6 of 8 uro..