Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bitterbal schreef:Ik moet zeggen dat ik het vanavond toch goed heb volgehouden. Ik had het idee dat ik vrij veel had gegeten vandaag, maar als ik het op laat tellen met een teller dan kom ik uit op 1200 calorieen incl drinken... Hoe kan ik nu meer eten zonder dat ik het gevoel heb te ontploffen?
ellepel schreef:justmenatas:
dan is dat om de 2 uren eten wel te doen.
heb je geen fruit in de buurt?
een mandarijntje ofzo?
als je die partje voor partje opeet werkt dat toch wel en is gezond...
of inderdaad even proberen wat anders te doen, stukje lopen,wat drinken.
even je gedachten er af..
miep1979 schreef:@Laura 1986 misschien eenvraag maar wat past in het straatje industrie producten
Bitterbal schreef:Ik wil ook maar even melden dat ik niet een speciaal dieet volg en dat ook zo wil houden. Ik ga mezelf geen dingen ontzeggen als mandarijntjes ofzo. Die zijn lekker en gezond, voor zover ik weet
Ik probeer wel zoetigheid te laten staan, hoewel dat ik toch al wel deed.. en toch een beetje meer op te letten en me bewust te worden van wat ik uberhaupt eet.
justmenatas schreef:Ondanks dat ik bij een dietiste loop heb ik niet het gevoel dat ik aan het dieten ben.
Het is zo dat ik altijd wel de goeie dingen at maar gewoon op de verkeerde manier, teveel/ te weinig op het verkeerde moment of in de foute samenstelling. Het is eigenlijk nu zo dat ik bewuster ben van wat ik eet. En toch ook nog eens afval. We weten allemaal dat snoepen niet goed is en overal waar te- voor staat slecht is...
Maar nogmaals iedereen (niet zozeer hier) zegt dat je gerust zoveel fruit kan eten wat je wilt maar dat is gewoon echt niet waar. Helaas... Ik at zelf echt veel fruit ook omdat ik dat gewoon erg lekker vind en dat was zo'n beetje het eerste waar ik wat van moest laten staan.
Karenenditty schreef:weet iemand of een banaan slecht is? en fruit in blender gooien en dan opeten, is dat slecht?
Citaat:Waar ik het meeste moeite mee heb is regelmatig eten, dit heb ik nooit echt gedaan. Iemand tips?
denice schreef:Als je iemand zoekt met afvalervaring ben je bij mij aan het goede adres
Ik heb echt vanalles gedaan en geprobeerd, volgehouden en met effect. Alleen daarna he..
Eetprobleem aan overgehouden en een zelfbeeld waar je om kan janken..