Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Klijntjuh schreef:foliumzuur idd, word je dan ongesteld?
xXLiekeXx schreef:Hee,
Ik ben benieuwd naar de uitslag.
Maar, is het niet gevaarlijk dat je de pil slikt terwijl je misschien zwanger bent? Of, maakt dat niks uit?
Ik ga er van uit dat als je doorgaat met de pil slikken tijdens zwangerschap dat er een miskraam komt?

Klijntjuh schreef:Madelief28 schreef:Klijntjuh, een zwangertest, meet de HCG waarde in je urine. Daarom is er geen verschil tussen een Huisartsen test en bv ene clearbleu test...Een test doen is het betrouwbaarst, 2 weken nadat de vermoedelijke conceptie is geweest, of dus 28 dagen na de 1e dag van je laatste ongesteldheid..
Heb je enige idee wanneer dat was? De eerste dag van je laatste ongesteldheid? Je eisprong vindt meestal plaatst tussen de 10 en 14 dagen na deze ongi, dus 6 dagen testen voordat je weer ongesteld moet worden, is eigenlijk pas 8 dagen nadat de daadwerkelijke bevrichting heeft plaats gevonden..Je hcg waarde in urine is dan van dusdanig lage waardes dat een test bijna nooit zo vroeg, al positief uitslaat...
Ik begreep dus dat er tests waren die het dus al vrij vroeg konden zien;)
de eerste dag van mijn laatste menstruatie was precies 22 dagen geleden
dus idd te vroeg voor een test...
dus vandaag precies 6 dagen ervoor..
ik ben benieuwd. wie weet is er morgen al wat te testen.
De assistente van de huisarts denkt van wel aangezien mijn urine troebel is, maar de thuistest zei niks..
*slaakt diepe zucht*
ik ga een filmpje kijken ter afleiding
RoxyVip schreef:Het zou kunnen maar hoeft niet, ik ben door de pil heen zwanger geworden, kwam er achter toen ik al 6 weken zwanger was. Heb dus al die tijd ook de pil gewoon doorgeslikt... Mijn dochter is nu anderhalf bijna en zo gezond als een vis!

kom er wel weer kletsen hoor!
anders wil ik het nog wel een keer proberen
Ik hoop TS dat je morgen meer duidelijkheid krijgt! Veel sterkte met je zenuwen.
thanks!

Plaudar schreef:Ik lees stiekem een tijdje mee, omdat ik soms ook mijn twijfels heb over de pil (na meerdere verhalen te hebben gehoord over zwangerschap tijdens het pilgebruik).
Ben erg benieuwd Ts, succes bij de dokter!RoxyVip schreef:Het zou kunnen maar hoeft niet, ik ben door de pil heen zwanger geworden, kwam er achter toen ik al 6 weken zwanger was. Heb dus al die tijd ook de pil gewoon doorgeslikt... Mijn dochter is nu anderhalf bijna en zo gezond als een vis!
Ben je dan wel tussendoor nog ongesteld geworden? (omdat je het pas na 6 weken merkte)
En gewoon lekker proberen te slapen morgen. Zal vast vals allarm zijn 

MandyR schreef:Ik zag hier ergens staan dat TS nog geen thuistest kon doen omdat het te vroeg was?
Als de volgende menstruatie over 6 dagen zou moeten komen, kan je al gewoon testen. Dit is geen bloedtest maar gewoon "plassen op een stokje".
Er zijn verschillende soorten tests, op de dag van, of na (uitgebleven) menstruatie, 4 dagen ervoor of zelfs 6 dagen voor de menstruatie.
Even snel wat extra info gezocht:
http://www.zwangerschapstest.nu/zwanger ... =3a&page=1
Yvanka_ schreef:Heb het topic niet helemaal door gelezen. Maar misschien is dit iets: http://www.babybrabbel.org/test/test.php