Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yamcha schreef:Ik ga vanavond groente grillen in de oven
Met een runderschnitzel erbij, en bruine rijst..... gezond, hè?
En een salade erbij, maar ook gewoon sla en komkommer met zout, peper en een beetje azijn
Yamcha schreef:Ik vind het erg heftig, ik kwam erachter dat mijn armspieren nu niet bepaald sterk zijnMaar om strak te worden zal ik wel wat pijn moeten lijden, vrees ik. Iig deden mijn schouders en triceps (geloof niet dat ik die ooit eerder gebruikt heb
) goed pijn. Maar geen spierpijn nu, maar dat heb ik zelden, had ik van de RPM ook niet. Maar goed, dat is iets van mij, normale mensen hebben dat wel
Maar RPM is heftiger, nog steeds (dat heb ik zaterdag weer).
Het was wel leuk, lekkere muziek, leuke groep, leuke instructeur
Ik heb altijd vet snel spierpijn dus ik bereid me alvast voor op het ergste.
RPM geven ze hier ook maar dat lijkt me niet zo leuk. Maar ga het denk ik wel eens proberen dan. Hoor wel van meer mensan dat het leuk is. 

Normaal doen we 3/3
Arabesk schreef:Ongezonde producten zijn goedkoper, omdat.... vet, water en suiker weinig kosten. Dat zit in heel veel normale producten. Wil je 'echte' producten dan moet je voor het hele product betalen, omdat het niet verdund is met vet, water of suiker.
Puchje schreef:Woeij , ik heb vandaag weer een suikerloos dagje gehad!
Behalve op mn werk (bijles aan 10 jarigen) heb ik maar 1 chocolaatje uit een doos van 6 genomen, kindje had de andere 5, hij blijNormaal doen we 3/3
ananas/banaan zo lekker 
Hilde_q schreef:Oberom;
Dat was ik maarik zit nog lode middelbare school.
Helaas.
Goed dat je toch gaat sporten ! Bodypump is leuk !!! Hilde_q schreef:Goed zo meisnou,zomermteen met een bakkie thee en een flesje hero2day
Op bed liggen!ananas/banaan zo lekker
Volgende week heb ik afspraak met fitness afspraak
Ik ga bodypump en shape doen.![]()
Twee keer in deweek
Fijne avond nog
Een paar jaar geleden ben ik zo'n vijftien kilo kwijtgeraakt door fanatiek te sporten. Door drukte en weinig zin door de donkere avonden heb ik het sporten wat links laten liggen.
!
Zo ben ik met de feestdagen zelfs nog wat kilo's kwijtgeraakt ipv dat ze eraan kwamen.