Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
crossmonster schreef:Gebroken zal het idd niet zijn, dan kun je er niet meer op staan
Dat is andersom hoorCitaat:Ze zeggen inderdaad dat je beter kunt kneuzen dan breken.. Qua pijn scheelt dat zeker..
Nouks schreef:magriet schreef:Nou gelukkig is het een kneuzing. Ben je vaak sneller van hersteld dan van een breuk. ook al kan een kneuzing pijn doen. Goed parascetamol slikken (max 8 op een dag en per 2 tegelijk innnemen) Voet ontlasten en hoog houden + koelen Heeft de arts verder nog iets gezegd?
Maar niet heus. Een breuk is met 6-8 weken volledig genezen, over een kneuzing zullen we 't maar niet hebben.
Sabbientje schreef:crossmonster schreef:Gebroken zal het idd niet zijn, dan kun je er niet meer op staan
Dat is dus NIET waar.
Ik heb de hele dag met een gebroken voet rondgelopen en ik kon er gewoon op staan, alleen ging het steeds zeerder doen.
Dat je erop kan staan is dus geen graadmeter of iets wel of niet gebroken is
Sabbientje schreef:crossmonster schreef:Gebroken zal het idd niet zijn, dan kun je er niet meer op staan
Dat is dus NIET waar.
Ik heb de hele dag met een gebroken voet rondgelopen en ik kon er gewoon op staan, alleen ging het steeds zeerder doen.
Dat je erop kan staan is dus geen graadmeter of iets wel of niet gebroken isDat is andersom hoorCitaat:Ze zeggen inderdaad dat je beter kunt kneuzen dan breken.. Qua pijn scheelt dat zeker..
Een breuk heelt en is daarna over het algemeen sterker of even sterk als daarvoor.
Een kneuzing blijf je veel langer last van houden, vaak omdat je het toch de rust niet geeft wat een breuk wel krijgt.
Daphne__ schreef:heb mijn been zwaar gekneusd zei de huisarts.
zit nou te janken van de pijn.. k weet niet hoe ik zo de dag doorkom..
damn.. heb nog nooit zoveel pijn gehad :'(
Lielle schreef:Nouks schreef:Maar niet heus. Een breuk is met 6-8 weken volledig genezen, over een kneuzing zullen we 't maar niet hebben.
ook dat is bepaald niet waar helaas. Ik ben na zes maanden nu 95% genezen van een bovenarmbreuk maar na 6 weken kon ik net mijn arm weer een beetje gaan gebruiken. Je kunt geen appels met peren vergelijken.
tanya89 schreef:Sorry maar ik geloof weinig van dit topic. Dit is echt al het zoveelste pijntjes-topic geopent door deze TS. Altijd is er iets dat ze niet meteen naar de dokter gaat, of kan. Nu dit weer, een huisarts stuurt toch niet iemand weg, omdat het te druk is terwijl jij zo'n pijn hebt?!!?
En hoe ben je eigenlijk naar huis gekomen dan, als je zo'n pijn hebt?
Kan natuurlijk nu ook wel echt zijn, maar komt op mij erg ongeloofwaardig over.
slimmerik schreef:tanya89 schreef:Sorry maar ik geloof weinig van dit topic. Dit is echt al het zoveelste pijntjes-topic geopent door deze TS. Altijd is er iets dat ze niet meteen naar de dokter gaat, of kan. Nu dit weer, een huisarts stuurt toch niet iemand weg, omdat het te druk is terwijl jij zo'n pijn hebt?!!?
En hoe ben je eigenlijk naar huis gekomen dan, als je zo'n pijn hebt?
Kan natuurlijk nu ook wel echt zijn, maar komt op mij erg ongeloofwaardig over.
Onvoorstelbaar inderdaad als je haar aangemaakte topics geschiedenis bekijkt op medisch
Meid je bent ècht voor het ongeluk geboren als het allemaal waar isOf je studeert voor arts en probeert alles uit
![]()
Sterkte maar weer met dit pijntje
Roos_s schreef:normaal geneest een bot wel in 6-8 weken. Zijn natuurlijk uitzonderingen, zoals jij Tallie-ho, maar gemiddeld is bot wel genezen in die tijd...
Nymphadora schreef:pfoei.... dat is idd wel heel erg ja. Het was me nog niet erg opgevallen. Dat red ik zelfs niet in mn levenIk denk persoonlijk dat de enige diagnose die gesteld zou kunnen worden bij de Daphne, Hypochondrie is..
Sorry, er zijn zoveel meer topics geweest die ik gevolgd heb van je, heb je geschiedenis in M&W bekeken en ik geloof er niets meer van Daphne.
Hypochondrie is ook een ziekte en je kan er ook voor behandeld worden, misschien is dat geen verkeerd idee.
En sorry voor het geval je werkelijk zo'n pechvogel bent en het allemaal echt waar is, maar op mij kom je niet geloofwaardig meer over, mede ook door je reacties.
Lielle schreef:Roos_s schreef:normaal geneest een bot wel in 6-8 weken. Zijn natuurlijk uitzonderingen, zoals jij Tallie-ho, maar gemiddeld is bot wel genezen in die tijd...
spijt me, maar dat is gewoon echt niet waar. dat hangt helemaal van het bot en de breuk af, ik ben echt voorspoedig hersteld (volledige bovenarm fractuur) en dan nog duurde dat 4 maanden (waarbij dus een pin is geplaatst voor stabilisatie).