Kan niet opstaan 's morgens, iemand tips?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

manueeltje84

Re: Kan niet opstaan 's morgens, iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 02:35

Ik wil helemaal niemand hier pesten ofzo hoor....

Maar ik ben mogen lekker vrij...
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 02:41

manueeltje84 schreef:
Mensen geven je hier alleen maar tips, en jou antwoord is gelijk dat het jniet werkt, heb je het uberhaupt allemaal al geprobeerd dan??

*LOL*

Je leert er mee leven (nu mijn baas nog Clown ).

Dit topic is wat mij betreft een feest der herkenning. Lachen Ik ben overigens oprecht benieuwd of de echte niet opstaanders gebaat zijn bij een wake up light ding.

Overigens waardeer ik je meedenken. Ik had wellicht een smiley in mijn bericht moeten plaatsen, dan was de post anders overgekomen. Lachen

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 02:55

Ik ben ook zo'n drama, vroeger kwam ik er met gemak uit, toen een tijdje gehad dat ik echt veel sliep en mijn ex mij s'ochtends eruit trapte, ontbijt maakte en me de deur uitzette, werkte geweldig! Vond ik ook altijd erg lief van hem Lachen Maar op een gegeven moment ging dat uit en ik sliep echt s'ochtends bijna door de wekker heen, hoorde ik hem wel af, liep ik er slaapdronken heen en ging mijn bed weer in, maar ik merk dus niet eens echt dat ik hem uitzet. Maar ik word eigenlijk standaard om 8 uur wakker en dan is het sprinten geblazen, maar ik red het vaak net met moeite... Op mijn werk ontbijt ik dan pas enz Bloos Meerdere wekkers helpen bij mij niet, dan blijf ik gewoon liggen of op een gegeven moment hoor ik ze niet meer en denk dat ze in mijn dromen voorkomen Vork

ronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 06:30

een heel herkenbaar probleem Tong uitsteken
ik ben ook zulke ramp om op te staan, ik slaap normaal door alle wekkers heen, meestal lig ik gewoon in mijn slaap te genieten van de muziek Haha! daarbij komt dan nog dat niemand me durft wakker te maken want ik heb zulk vreselijk ochtendhumur.
ik heb vanalles geprobeerd maar geen enkele wekker was luid genoeg en toen vond ik de oplossing Lachen
een gewone radio kan je veel luider zetten dan welke wekker dan ook. je sluit die dan aan op een tijdschakelaar en je hebt een wekker waarbij het bijna onmogelijk is om er niet wakker van te worden.
buren kunnen wel wat minder gelukkig zijn met dit weksysteem Tong uitsteken
ondertussen gebruik ik weer een gewone wekker en als er een reden is dat ik uit bed moet hoor ik die meteen (zonder reden blijf ik wel nog steeds doorslapen Bloos )
nu geraak ik probleemloos om 4h uit mijn bed om vriendlief zijn rugzak om te gaan werken klaar te maken Go jij! Go jij!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 07:52

Ik ben zowaar opgestaan vanmorgen. m'n bellenwekker gezet echter wel 20 minuten te vroeg Verdrietig Eigenlijk wilde ik om kwart voor zeven mezelf klaar maken om naar werk te gaan, maar ja...nou zit ik hier weer Knipoog het is ook niet gauw goed.

Ik ben trouwens een prima ochtend mens, vroeg op staan vind ik geen probleem...het daadwerkelijke doen dat is wel het probleem Knipoog

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 08:05

TurdusMerula schreef:
Zie je, het was Nouks. Lachen

Na het wakkerbellen heb ik er serieus over nagedacht om er een topic voor op te starten, het bel-elkaar-wakker-topic. Toch maar niet gedaan.

Niet om ontzettend kinderachtig te zijn, maar als we allemaal blijven slapen, wie belt wie dan wakker? Echt betrouwbaar zijn we natuurlijk niet Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 08:13

Ik zet de wekker gewoon een half uurtje eerder. Ik moet om kwart voor 8 weg en om kwart over 6 gaat de wekker. Ik druk hem meestal 2 keer op 'snooze' en dan ga ik er uit. Vervolgens heb ik alle tijd om lekker wakker te worden met een kopje thee en kijk ik even de mail en op bokt.

Ik heb echt een hekel aan haasten.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 08:55

Is las dat iemand iets zei over ritme. Jaja, ik moet al 1,5 jaar om 6.00 eruit en mooi niet dat het beter word. Ik word gewoon niet wakker. Je kan 10 wekkers zetten en ik slaap overal doorheen. Als vriendlief me wakker maakt moet ie echt 5x heel hard schudden voor ik ook maar 1 oog open doe. Ik slaap gewoon heel erg vast. Door deurbellen, telefoons en andere wekkers slaap ik gewoon heen. Tja, dan kan je zelfdiscipline moeten kweken om eruit te gaan, ik moet wel eerst wakker worden om eruit te kunnen Nagelbijten / Gniffelen
Als ik dan vervolgens eindelijk wakker ben duurt het zeker nog 1,5/2 uur voordat ik op gang ben en alles een beetje fatsoenlijk werkt.
Het gekke is dat ik om 20.00 naar bed kan gaan en dan nog om 6.00 niet wakker te krijgen ben. Ik laat vriendlief me nu wakker maken, die gaat zich wassen etc en die checkt dan nog een keer of ik echt wakker ben. Vaak zat denkt ie dat ik wakker ben, reageer ik door wat te mompelen maar heb ik zelf niet in de gaten dat ik een soort van wakker ben. Zodra hij beneden is ben ik dus alweer in diepe slaap. Héél erg irritant!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 09:41

Citaat:
Citaat:
Zie je, het was Nouks. Lachen

Na het wakkerbellen heb ik er serieus over nagedacht om er een topic voor op te starten, het bel-elkaar-wakker-topic. Toch maar niet gedaan.

Niet om ontzettend kinderachtig te zijn, maar als we allemaal blijven slapen, wie belt wie dan wakker? Echt betrouwbaar zijn we natuurlijk niet Haha!

Ik loop de ochtendkrant (expres ook hiervoor) dus wordt uit mijn bed gebeld als ik me verslaap. Huilen van het lachen

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 09:41

Ik ben overigens heel erg. Ik werk onregelmatig en heb ook slaapdiensten, wat er in de praktijk op neer komt dat ik maximaal 1 keer per week op tijd mijn bed uit moet thuis, en ongeveer 2 keer per week op mijn werk. Dit wil dus zeggen dat ik letterlijk al op mijn werk ben, enkel mijn benen uit bed hoef te zwaaien en klaar ben. En nog heb ik het hier gepresteerd om me te verslapen en door de vroege dienst wakker gemaakt te worden (schaam schaam).

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 09:52

Dit topic is zo herkenbaar. Huilen van het lachen

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:03

Maar de mensen die wel wakker worden van hun wekker; je kunt toch gewoon meteen opstaan dan en daardoor zorgen dat je niet weer in slaap valt???
Als je niet wakkeer wordt van de wekker is weer een ander verhaal/probleem.
Maar als je wakker bent kun je er toch gewoon uitgaan?

Tja ik kan me daar echt helemaal niets van voorstellen hoor, haha. Ben echt een ochtendmens en ben altijd voor de wekker wakker en kom nooit te laat.

De mensen met dit probleem hebben zeker ook geen paard die ze zelf 's ochtends moeten voeren/buitenzetten? Zou wel sneu zijn namelijk als die steeds op onregelmatige tijden voer krijgt omdat baasje zich steeds verslaapt Knipoog

Kun je hier niet mee naar je huisarts?
Moest laatst met mijn oma naar het ziekenhuis en zij moet ook een nacht gaan slapen in een slaaponderzoekscentrum in het ziekenhuis dan wordt de hele nacht alles bijgehouden en kunnen ze dus ook zien hoe je slaapt (diep of niet) en hoelang enz.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:38

#Ymke# schreef:
Jaja, ik moet al 1,5 jaar om 6.00 eruit en mooi niet dat het beter word.

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het alleen maar erger wordt... Ach gut

TurdusMerula schreef:
Dit topic is zo herkenbaar. Huilen van het lachen

*LOL* En grappig! Haha!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:40

Ohoh, fijn vooruitzicht Nagelbijten / Gniffelen Het zijn dan vast de ochtendmensen die zeggen dat het beter word omdat je eraan went Huilen van het lachen

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:45

#Ymke# schreef:
Het zijn dan vast de ochtendmensen die zeggen dat het beter word omdat je eraan went

Nee! Bloos! Zou je denken!? Haha! Haha!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:05

Tong uitsteken Haha!

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:12

Mijn vriend heeft dit ook heel erg.
Alleen ik heb er sinds dit school jaar pas moeite mee omdat mijn tijden erg veranderen van het opstaan.
Soms moet ik er bijv. 5 uur uit en soms half 10.

Meestal blijf ik dan liggen Vork
Maar ik kan me er ook echt toe zetten om nu op te staan.
Dus hup niet zeuren, gewoon uit bed.

Bij mijn vriend trek ik de deken weg en doe de gordijnen open Knipoog

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:20

Woogy schreef:
Mijn probleem is heel simpel, ik kan m'n bed niet uit en heb naar mijn idee alles al geprobeert.
Tig wekkers door m'n hele kamer heen
Bellenwekker op een bord
Wekker een gooi geven zodat ik hem 's morgens moet zoeken
Schreeuw van beneden
Licht aan
Licht knipperen
Eiegnlijk van alles al...licht zet ik uit, wekkers stoppen vanzelf wel weer met loeien dus die zoek ik niet eens meer om ze uit te zetten. Schreeuwen hoor ik niet meer van alles. Ga doorgaans bijtijds naar bed en zorg wel dat ik m'n acht uur heb, maar kan er nog steeds niet uit, in weze snooze ik gewoon door tot ik moet haasten en binnen vijf minuutjes moet aankleden tanden poetsen lunch pakken en naar werk gaan.

Iemand tips wat ik eraan kan doen om wel m'n bed uit te komen 's morgens?

haha ik heb nu me 2 wekkers aan de andere kant van de kamer, met ong 8 minuten ertussen, dan moet je je bed wel uit.. de 1e x ga ik weer gewoon liggen, maar de 2e x heb ik zoiets van oke, ik ga alweer Knipoog

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:32

Ik heb me wekker aan het voeteneind staan, wel een radiowekker dus als er een leuk liedje is laat ik hem altijd aanstaan, daarna nachtlampje aan, en onder de douche... douchen werkt super s'ochtend Bloos Haha!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:39

Ja, maar als ik 's ochtends douche moet ik nog vroeger opstaan.

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:43

Tja ik ben in een uur helemaal klaar hoor, douchen, haar doen en make-upje, eten en nog wat rommelen... is te doen

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:45

Een uur? Ik kom mijn bed uit strompelen, was mezelf, gooi mijn haar in een staart (als het droog is moet ik het toch niet borstelen) en verdwijn. En ik laat de honden nog even snel uit.

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:50

Haha, ja een uur. Ik hou niet van gehaast namelijk. toen ik nog ochtenddiensten draaide moest ik er om kwart over 5 al uit!! Das natuurlijk super irritant, maar wel lekker, want je word aardig wakker hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:52

Ik heb weer een uur gesnoozed vanmorgen... Clown

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:18

ik heb er ook een poos last van gehad dat ik echt mijn bed niet uit kon komen. verslapen soms nog 20 minuutjes voordat ik naarschool moest wakker worden ed.
Nu zodra mijn wekker gaat, er meteen uitgaan. Helpt echt, en dan ben ik die dag ook stukken vrolijker als wanneer ik er eerst niet uit kan komen en daarna aan het stressen ben Knipoog