Maar ik ben mogen lekker vrij...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
manueeltje84 schreef:Mensen geven je hier alleen maar tips, en jou antwoord is gelijk dat het jniet werkt, heb je het uberhaupt allemaal al geprobeerd dan??
TurdusMerula schreef:Zie je, het was Nouks.
Na het wakkerbellen heb ik er serieus over nagedacht om er een topic voor op te starten, het bel-elkaar-wakker-topic. Toch maar niet gedaan.
Citaat:Citaat:Zie je, het was Nouks. Lachen
Na het wakkerbellen heb ik er serieus over nagedacht om er een topic voor op te starten, het bel-elkaar-wakker-topic. Toch maar niet gedaan.
Niet om ontzettend kinderachtig te zijn, maar als we allemaal blijven slapen, wie belt wie dan wakker? Echt betrouwbaar zijn we natuurlijk niet Haha!
#Ymke# schreef:Jaja, ik moet al 1,5 jaar om 6.00 eruit en mooi niet dat het beter word.
TurdusMerula schreef:Dit topic is zo herkenbaar.
#Ymke# schreef:Het zijn dan vast de ochtendmensen die zeggen dat het beter word omdat je eraan went
Woogy schreef:Mijn probleem is heel simpel, ik kan m'n bed niet uit en heb naar mijn idee alles al geprobeert.
Tig wekkers door m'n hele kamer heen
Bellenwekker op een bord
Wekker een gooi geven zodat ik hem 's morgens moet zoeken
Schreeuw van beneden
Licht aan
Licht knipperen
Eiegnlijk van alles al...licht zet ik uit, wekkers stoppen vanzelf wel weer met loeien dus die zoek ik niet eens meer om ze uit te zetten. Schreeuwen hoor ik niet meer van alles. Ga doorgaans bijtijds naar bed en zorg wel dat ik m'n acht uur heb, maar kan er nog steeds niet uit, in weze snooze ik gewoon door tot ik moet haasten en binnen vijf minuutjes moet aankleden tanden poetsen lunch pakken en naar werk gaan.
Iemand tips wat ik eraan kan doen om wel m'n bed uit te komen 's morgens?