Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Madeira_ schreef:Echt waar? Misschien is dit oordeel van mij wel zo omdat ik vroeger heeeeel vaak ben gepest met mijn ogen en met mijn gewicht..
Hopelijk gaat het er ooit nog uitwant.. wat is eigenlijk nou lelijk?

) dat mijn blauwe ogen wel goed laten uitkomen vind ik.
).
) waardoor ik me wel wat onzekerder voel.
) nu al wat meer "papzakje".
whisperramse schreef:Madeira_ schreef:Echt waar? Misschien is dit oordeel van mij wel zo omdat ik vroeger heeeeel vaak ben gepest met mijn ogen en met mijn gewicht..
Hopelijk gaat het er ooit nog uitwant.. wat is eigenlijk nou lelijk?
Nou, een slecht karakter, dat is imo lelijk
Meid, wes maar blij met jezelf, als ik die foto's van jou met je hond zie kan ik maar 1 ding afleiden; Je hebt ontzettend veel vriendschap te geven!

* 
). Ik zie iemand die er staat en redelijk zeker is van haar stuk.

M'n borsten zijn voor m'n gevoel te 'groot' -opzichtig. Mijn buik is dik, laten we het niet over die geweldige love handles hebben
Dan komen die dikke benen, lelijke knieen, dikke kuiten en tenslotte; grote voeten
En daarbij heb ik overal littekens. Ik kan niet van wondjes afblijven en knijp ieder bultje op m'n lichaam kapot. Erg vervelend 

Jullie zijn echt 2 mooie meiden! 
Kleine borsten, maar zolang ik slank blijf ben ik daar heel tevreden mee. Een lang dun lijf, maar toch vadsig (oftewel gewoon onbespiert). Een superwitte huid, en soms van die afschuwelijke rode bultjes op mn bovenarmen én billen! Dat vind ik nog het ergst! 
Sick! 
Dat was dan wel weer even leuk om te horen.
)
) mijn allergrootste ergenissen zijn. Oja en mijn bikinilijn die bijna eeuwig rode bultjes heeft van het scheren.
Het is bultjes of haar en ik kies toch steeds weer voor het scheren. 

Kan altijd. 

).