Wat zie jij...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rosmoov

Re: Wat zie jij...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:01

op het moment iemand met vreselijk onhandelbaar haar ...grrrr...die winter altijd he ...pluizen pluizen pluizen ...Haha!

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:06

Madeira_ schreef:
Echt waar? Misschien is dit oordeel van mij wel zo omdat ik vroeger heeeeel vaak ben gepest met mijn ogen en met mijn gewicht..
Hopelijk gaat het er ooit nog uit Lachen want.. wat is eigenlijk nou lelijk?

Nou, een slecht karakter, dat is imo lelijk Vork
Meid, wes maar blij met jezelf, als ik die foto's van jou met je hond zie kan ik maar 1 ding afleiden; Je hebt ontzettend veel vriendschap te geven! Lovers

Als ik in de spiegel kijk zie ik; een doorsnee meisje, dat nog geen weg weet met zichzelf.
De tattoo's en piercings horen wel gewoon bij me. foto's zonder piercings vind ik raar. Dat ben ik niet.
Middenlang zwart haar (dat zelfs dringend moet geknipt worden Haha! ) dat mijn blauwe ogen wel goed laten uitkomen vind ik.
Mooie tanden (mag wel na 2 jaar en 8 maand beugel Nagelbijten / Gniffelen ).
Over mijn gezicht ben ik wel tevreden Ja

Veel verdikt in 1 jaar tijd (15 kg... ja dat heb je als je verloofde kok is Nagelbijten / Gniffelen ) waardoor ik me wel wat onzekerder voel.
Vroeger echt modellenlijntje (maatje 34-36 en 1.78m, nu maatje 40 Haha! ) nu al wat meer "papzakje".
Meeste mensen die me al lang kennen vinden me nu beter uitzien dan vroeger, maar ikzelf ben er nog niet van overtuigd Haha!

Nuja, ik heb vrede genomen met mijn uiterlijk.
Op zich is dat niet het belangrijkste, maar wel je visitekaartje, dus draag er zorg voor mensen! Ja

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:08

whisperramse schreef:
Madeira_ schreef:
Echt waar? Misschien is dit oordeel van mij wel zo omdat ik vroeger heeeeel vaak ben gepest met mijn ogen en met mijn gewicht..
Hopelijk gaat het er ooit nog uit Lachen want.. wat is eigenlijk nou lelijk?

Nou, een slecht karakter, dat is imo lelijk Vork
Meid, wes maar blij met jezelf, als ik die foto's van jou met je hond zie kan ik maar 1 ding afleiden; Je hebt ontzettend veel vriendschap te geven! Lovers

Daar ben ik helemaal met je eens! En vriendschap, tja... weet in elkgeval dat ik ontzettend veel om mijn hond en paard geef! Lachen

*Ben echt jaloers op jouw mooie blauwe ogen Haha!*

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:11

Jups, schoonheid is relatief. Denk maar aan de zin 'Beauty is in the eye of the beholder'. Helemaal waar. Ja
Hoe mooi ik me voel, hangt af van m'n stemming. Als ik me vrolijk voel, ben ik zelfzekerder en voel ik me mooier. En omgekeerd. Vandaag ben ik goedgehumeurd dus ik zie een persoon met blond krullend haar, een ietwat ondeugende blik, gave huid op haar gezicht, een slank figuur, alleen kan m'n buikje wel wat platter terug (heb teveel gesnoept door de examens Clown ). Ik zie iemand die er staat en redelijk zeker is van haar stuk.

Bij een slechte dag zie ik rimpels onder m'n ogen, een ongave huid, pukkels op m'n benen, m'n oren die niet even groot zijn, mijn mislukte navel, mijn lelijke voeten, m'n te kleine lengte.. Dan is gewoon alles lelijk en verkeerd. Dan wil ik zijn zoals dat mooie meisje daar, of haar, zij die zo perfect is. Maar eigenlijk is iedereen wel wat onzeker. Ook die voor mij perfect uitziende meisjes twijfelen vaak of ze er wel mooi genoeg uitzien.

En tot slot kom ik bij anderen (toch van wie ik het weet) meestal over als het vrolijke, mooie meisje dat niets heeft om over te klagen en zelfzeker is. Terwijl ik dat niet altijd ben. Maar door een fiere houding, een stralende glimlach en grote passen kom je al een heel eind.. En als jij de aanblik geeft van zelfzeker te zijn, vinden anderen je automatisch aantrekkelijker. Lachen
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 13-12-08 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:13

Poehh heel het topic snel doorgelezen, wat zijn er veel ontevreden mensen zeg Bloos!

Dan ga ik eens lekker "arrogant" doen;
Ik vind dat ik een mooi lichaam heb, mooie benen niet te dik niet te dun. Ik vind me buik prima, bol maar strak. Mijn voorgevel ben ik ook tevreden mee. En ik ben ook tevreden met mijn gezicht.
Het spijt me, ik ben over mijn uiterlijk totaal niet onzeker.

Het enige waar ik me aan erger is exceem rond mijn neus, maar dat is te verhelpen met make-up. En mijn grote platvoeten. En ik erger mij ook wel aan mijn uitgroei van me haar. Maar niet iedereen in perfect.

Ik denk altijd maar zo, misschien heel gemeen gezegd maar ik had het erger kunnen treffen; bijvoorbeeld een ziekte waardoor je zo erg dik bent of gehandicapt dat je niet kan bewegen.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:16

Mijn gezicht: Prima, alleen een beetje jammer van m'n altijd rode konen. Mooie ogen, mooi haar (als ik het net geborsteld heb...)
Lijf: Grote voorgevel, net niet strak genoege buik en ronde heupen. Daarentegen wel dunne, lange spillepootjes.
Ik ben tevreden met mezelf, ben nu zo'n 8kg zwaarder dan dat ik altijd was. Maar vind mezelf prima zo.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:54

als ik in de spiegel kijk zie ik niet mezelf, ik zie een persoon een lichaam waar ik niet in thuis hoor op de manier waarin ik het zie.
Lichamelijk? ik vind mezelf te zwaar, heb geen lichamelijke kenmerken die eraf spatten. Alles hangt aan alle kanten en ik zie er moe en verwassen uit.
Ik kijk nooit in de spiegel om naar mezelf te kijken, enkel om m'n tanden te poetsen en te zorgen dat die schoon zijn, als ik me netjes moet aankleden hoop ik maar dat het goed zit.
Wie ik ben is aan de buitenkant niet te zien.
Als ik te psychologisch inga op de vraag laat je het maar weten.

Als je het letterlijk wil hebben. Ik vind m'n kuiten wel mooier dan m'n putjes bovenbenen, ronde heupen met een uitgezakter pensje, cup-knie, brede schouders en borstspieren, m'n gezicht?...grote blauwe ogen, nog grotere wallen, haar wat zit zoals het zit doe er niks aan zet het alleen maar weg. That's it denk ik...

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 22:44

Ik vind het niet arrogant hoe zommige mensen praten over zichzelf. Je kunt beter blij zijn met jezelf als dat je elke keer weer van je eigen uiterlijk baalt. Wees trots op jezelf, als is dat moeilijker als dat het klinkt.

Als ik in de spiegel kijk, zie ik een klein propje. Mooi haar, mooie kleur ogen, te korte benen, maar stevigheid nog wel redelijk tevreden over. Te dikke buik, achterwerk, goede cupmaat, echter ontevreden over de vorm.

Maar hier is wat aan te doen..

xMariellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:35

Als ik in de spiegel kijk zie ik een groot, breed meisje, met een uitdrukkingsloos gezicht.
Ik heb een bol, niet aansprekend gezicht, wat vol zit met littekentjes, blauwe ogen en sluik, lang blond haar. Dan heb je m'n dikke, korte nek en mijn brede, niet vrouwelijke schouders. Mijn armen zijn echt afschuwelijk lelijk Bloos M'n borsten zijn voor m'n gevoel te 'groot' -opzichtig. Mijn buik is dik, laten we het niet over die geweldige love handles hebben Bloos Dan komen die dikke benen, lelijke knieen, dikke kuiten en tenslotte; grote voeten Clown En daarbij heb ik overal littekens. Ik kan niet van wondjes afblijven en knijp ieder bultje op m'n lichaam kapot. Erg vervelend Nagelbijten / Gniffelen

Ja, ik vind mezelf (zacht uitgedrukt) niet mooi. In de spiegel kijken vind ik afschuwelijk, maar toch sta ik er dagelijks tot vervelends aan toe voor.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:47

Vandaag is het weer wat anders, heb mijn haar gestijld dan zie ik er altijd anders uit vind ik Tong uitsteken

Ik zie:
-Stijl haar
-Niet erg volwassen lichaam
-Kleine borsten
-te kleine ogen
-leuke wimpers (nouja met mascara dan)
-gele tanden. Jammergenoeg zal dat nooit overgaan. Boos!

Ik zie er wel volwassener uit met stijl haar, en daar ben ik wel blij om. Niet dat ik er te oud uitzie, gewoon 16/17 jaar maar ik zie er echt heel erg jong uit anders.
-Puisten zijn iets minder dan de vorige keer

Net als de vorige keer, het lichaam is niet het probleem het hoofd wel .:/ Maar achja, wat doe je eraan hé. Ik wil geen tonnen makeup op om er ouder uit te zien, of puisten te verbergen. Ik wil wel nog een beetje natuurlijk overkomen. Lachen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:58

Ik zie mooie gespierde benen, fijn haar wat goed valt, mooie bruine ogen die af en toe door de spiegel heen lijken te kijken.
En het ligt aan mijn bui of ik blij ben met mijn figuur of totaal niet Bloos

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:00

wat zie ik?

een meisje waarvan haar zelfvertrouwen met de dag zakt
die helemaal niet lekker in haar vel zit en hopeloos verliefd is.
vaak ziek, slaapt weinig, wallen onder de ogen.
lang blond haar geen mooi koppie, lenzen, geen tieten, lange benen, geen mooie verhoudingen.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:03

hmm eens kijken..

Ik zie..

- een dun meisje, maar wel met vrouwelijke vormen. over mijn lichaam ben ik best tevreden.
- een gezicht bedekt met sproeten.. en bah wat zijn die dingen lelijk..
- wallen.. *zucht*
- veel te dun haar
- klein.. ( 1.65)
- een te witte huidskleur

Ik ben tevreden met mijn lichaam en ontevreden met mijn gezicht en lengte.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GNK48OAO.jpg

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:04

Wendy_x ik vindt jou juist heel mooi! Ik denk dat er veel mensen zo zouden willen uitzien hoor. Knipoog

Nessah voor jou net hetzelfde Tong uitsteken Jullie zijn echt 2 mooie meiden!

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:14

Een meisje, erg onzeker over haar uiterlijk en wat andere mensen van haar vinden, die op dit moment erg verliefd is en niet weet wat ze ermee moet.
Gezicht:
- Klein hoofd
- Korte wimpers
- Heel veel sproeten
- Lang/halflang donkerblond haar dat meestal wel goed zit
- Leuke mond en een beugeltje.

Lijf:
- Klein (1.64)
- Brede heupen
- Brede schouders
- Niet te dik, niet te dun (al wil ik er wel een paar kilotjes af)
- Goede borsten in verhouding
- Erg witte benen en lijf.

http://www.sophieke-van-beek.hyves.nl voor foto's Knipoog

Edit: heb er eentje, al trek ik wel een beetje een raar hoofd http://85.17.59.40/426550001-426600000/ ... _KsGq.jpeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:12

Oeii ik heb echt een behoorlijke hekel aan hoe ik eruit zie...

Negatieve punten:
Scheve neus, bolle wangen, puntkin, lelijke borsten, überhaupt te dik, striae waar je je het maar kan bedenken (borsten, buik, armen, benen) blubberbenen, kuiten met bobbels, grote voeten.

Positieve punten:
Mooie blauwe ogen, best wel goed haar, mooie mond en tanden (mag alleen wat vrolijker staan), veel mooie kleine moedervlekjes.

Mja... toch maar eens kijken of ik wat aan m'n lijn kan doen...

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:44

Als ik in de spiegel kijk zie ik..

's ochtends: Een superzoutloos/make up loos hoofd met niet zulke grote, bruine, ronde ogen. Rooie slaapwangetjes. Zij zijn groot en ik is klein! Kleine borsten, maar zolang ik slank blijf ben ik daar heel tevreden mee. Een lang dun lijf, maar toch vadsig (oftewel gewoon onbespiert). Een superwitte huid, en soms van die afschuwelijke rode bultjes op mn bovenarmen én billen! Dat vind ik nog het ergst!

Als ik s'avonds in de spiegel kijk erger ik me nergens aan. Zelfs zonder make up. Mijn grootste ergenis is gewoon de kleur van mijn huid die omdat ze zo wit is snel blauwpaars verkleurd (vooral handen/voeten) en als ik het koud heb zie je meteen het hele bloedvatennetwerk over m'n bovenbenen lopen. Huilen van het lachen

Ik heb ook zo'n tic om even een heel vadsig onderkinhoofd te maken als ik in de spiegel kijk. Op zo'n moment wálg ik echt van mezelf haha, en toch sta ik er altijd weer in mn 1tje om te lachen als ik dat doe. Huilen van het lachen Sick! *LOL*

Oja en dan m'n bovenarmen die zijn veel te dik in verhouding met de rest (iedereen zegt altijd dat ik m'n bek daar over moet houden omdat het totáál niet zo is plus ik kreeg laatst ineens van een klasgenoot te horen dat als ik spierballen zou hebben je ze meteen zou zien door die dunne armpjes Huilen van het lachen Dat was dan wel weer even leuk om te horen. Tong uitsteken )

En ik heb nog haat aan mijn voeten die echt zwaar verminkt zijn door hakschoenen en niet passende schoenen in mijn jeugd. Ik heb een beetje uitstekende hakken/hielen die ook nog eens knalrood zijn. En soms hele rode tenen en vingers. Zeker met dit weer. Ik denk dat mijn handen, voeten, en billen (rode haarzakjes ofzo? en lichte vorm van cellulites op één bil ook Huilen van het lachen ) mijn allergrootste ergenissen zijn. Oja en mijn bikinilijn die bijna eeuwig rode bultjes heeft van het scheren. Nagelbijten / Gniffelen Het is bultjes of haar en ik kies toch steeds weer voor het scheren. Nagelbijten / Gniffelen

Pfoeh dat zijn best heel veel ergenissen. Maar als ik gewoon met make up en leuke kleding op straat loop ben ik 100% zeker over mijn uiterlijk. Dat is wel eens anders geweest! En het voelt heel prettig aan zo. Helaas ben ik van binnen nog steeds heel erg onzeker. Haha!

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 00:25

99% van de dagen zie ik een trots zelfverzekerd mooi meisje Lachen
Maar er zijn altijd van die dagen dat je er toch net iets anders wil uitzien

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 00:32

Als ik op een "normale" dag in de spiegel kijk zie ik:
Een vrolijk persoon, met veel doorzettingsvermogen, en motivatie, maar niet hélemaal 100% tevreden met zichzelf. Kan beter. Lachen Kan altijd.
Ik zie iemand die zichzelf is, en zich niet anders voordoet. Ik zie iemand die sterk is vanbuiten, en als het moet ook vanbinnen. Maar ook iemand die zacht van binnen is als het moet. Een emotioneel iemand. Gevoelig iemand.. Maar als het moet ook kei hard.
Ik zie vooral mezelf..! Lachen

(Moeilijke vraag trouwens.. goede vraag om over na te denken ook!)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:35

ligt eraan hoe ik me voel
maar heb mezelf nog nooit mooi gevonden
op basisschool heel veel gepest
daty ik een mislukkeling zou zijn etc, en dat ik lelijk ben...Boos!
me oren zijn ongelijk
en me ogen ook,
lang blond haar
blauw/groene ogen
brede heupen/kont.
gespierde armen,
gespierde benen
(dikke benen)
dikke kuiten.
gespierde kont.
decollete goed zichtbaar (bot =p)
onderbuik zit naar mijn idee iets teveel vet
en me hele buik mag dunner
maar lukt niet..
kleine borsten,
gewone voeten
arme vind ik wel mooi van mezelf
heb bolle kop vind ik zelf
behalve als ik iets minder eet, dan zijn we wangen gelijk stuk mooier
stomme wipneus
te dikke onderlip
grote lompe dikke handen met veel eelt
soms puisten die gaan ontsteken =s
iemand die niet kan lachen,
alleen nep
doffe ogen vaak
behalve als ik egt blij ben.

ben 1,65 lang,
weeg ong 50 kilo
mijn bmi is 18,4
meer spier dan vet eig.
maar toch vind ik mezelf nog niet mooi
gaat al wel beter sinds ik me vriend heb,
hij heeft me veel zelfvertrouwen gegeven
maar nog vind ik mezelf best lelijk

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:40

Een klein schrielig meisje. Lang niet knap ofzo, maar ben prima tevreden. Dat wat ik in de spiegel zie werkt prima mee met wat ik wil doen in dit leven, dus waarom daar op mopperen?
Ik ben 160, weeg nog geen 42 kilo en word met regelmaat 15/16 jaar geschat (ik ben 24 Tong uitsteken).

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:54

zooo das een lekker wijf Tong uitsteken

Nee geintje dan zie ik mn haar dat bijna nooit meteen goed zit. ehh verder zou ik het niet weten ben tevreden met mn uiterlijk.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 21:34

pff..
als ik in de spiegel kijk dan zie ik een meisje beetje onzeker/verlegen met mooie lange wimpers, leuke lach, lelijke neus en lelijke huid.over me lichaam ben ik best tevreden,, alles is mooi in verhouding,, kleine beetje vet op men buik en die lange slungel benen,, hele dunne kuiten en super dikke bovenbenen.. maar verder ben ik wel blij met mezelf..........

denk ik Tong uitsteken

en tsja wat andere van mij vinden weet ik echt niet,, vraag ik niet, denk bang voor het antwoord ofzo ..:p

foto's in profiel

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 21:40

Kom op niet zo negatief over jezelf!
Ik ben best wel tevreden met mezelf, tuurlijk ben ik niet perfect, maar dat is niemand Knipoog

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 21:51

Een bolle buik, diikke boven benen wel mooie kuiten (toch nog iets van me vader geerft. Bol gezicht. Kortom een lelijk eendje.