Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chipieke schreef:@Equida: dan heb jij wel een heeeeel actief sekslevenEen condoom kost hier geloof ik €4 voor 6, €2.50voor 3, dus ik vind dat dat echt geen kost is, liever een centje extra in de automaat voor een condoom dat een heleboel centjes op de spaarrekening omdat er een kindje op komst is
Ik heb ook al jaren een vaste relatie, maar we willen beide in geen geval een kind op het moment!

zonder condoom zijn gelukkig bijde vrij van soa's.

take_one schreef:Ik slik de pil.. en gebruik eigenlijk altijd wel een condoom.
Soms heb ik geen condoom gebruikt.. heel dom.. maar als je in een steegje of dergelijke staat.. heb je niet altijd een condoom bij de hand.

Elma_ schreef:je kunt ook een aantal condooms vergoed krijgen trouwens..
ik dacht 50 per jaar?

x_Mliss schreef:chipieke schreef:@Equida: dan heb jij wel een heeeeel actief sekslevenEen condoom kost hier geloof ik €4 voor 6, €2.50voor 3, dus ik vind dat dat echt geen kost is, liever een centje extra in de automaat voor een condoom dat een heleboel centjes op de spaarrekening omdat er een kindje op komst is
Ik heb ook al jaren een vaste relatie, maar we willen beide in geen geval een kind op het moment!
Ben het met Equida eens.
Zo lijkt het niet duur als je het zo beschrijft maar hoeveel jas je er in een week doorheen die koste lopen ook aardig op.
Naja bij mij wel
Maar ja je hebt ook wel gelijk.

Danielle005 schreef:take_one schreef:Ik slik de pil.. en gebruik eigenlijk altijd wel een condoom.
Soms heb ik geen condoom gebruikt.. heel dom.. maar als je in een steegje of dergelijke staat.. heb je niet altijd een condoom bij de hand.
In een steegje?
xDramaQueen schreef:mensen die altijd zo 100% zeker zijn van iets wat ze niet getest hebben zijn niet zo slim, maar dat is mijn mening, kom eerst maar met je papiertje wapperen en daarna zien we verder.
voor mij 100% safe, of ik er extra geld voor moet neerleggen maakt me dan geen hol uit. stond vorige maand in de girls heel heftig verhaal, misschien moet dat maar eens doorgelezen worden.
Brennivin schreef:xDramaQueen schreef:mensen die altijd zo 100% zeker zijn van iets wat ze niet getest hebben zijn niet zo slim, maar dat is mijn mening, kom eerst maar met je papiertje wapperen en daarna zien we verder.
voor mij 100% safe, of ik er extra geld voor moet neerleggen maakt me dan geen hol uit. stond vorige maand in de girls heel heftig verhaal, misschien moet dat maar eens doorgelezen worden.
Wie zegt dat we niet getest zijn?
Misschien hebben we hiervoor alletwee wel helemaal niets gedaan
xKatleentjex schreef:Ik vraag me trouwens echt af hoeveel vrouwen die nu levenslang met een soa rondlopen als reden hebben "Jamaar hij verzekerde me dat ik zijn eerste was"

Mijn ex die was verminderd vruchtbaar en we vonden het beide niks, ik slikte de pil en heb nu de nuvaring, vandaar dat we alleen de eerste keer en als ik een keer ziek was geweest aan hebben gedaan. Met mijn andere ex wel met condoom overigens, maar dat was om een andere reden niet altijd een succes
Edit: bij die ex zonder waren we allebei elkaars eersten, toen het later nog eens aanging toen had ik een ander gehad, maar hij nog niet. Sandyislief schreef:Mijn vriend en ik waren elkaars eerste dus geen ziektes en verder ben ik gewoon aan de pil dus gebruiken we geen condooms.
hoe doen jullie dat eigenlijk wat betreft opruiming van
ik gooide t altijd in een zakkie in de prullenbak..
. Gewoon in de vuilzak dan, meestal ook ergens discreet in, iig zodat je het niet in 1 2 3 zag liggen of eruit kon vissen.
.