Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
CarolShadow schreef:Kimmie_girl schreef:ik ben overgezet van de micro. naar ethinylestradiol ..
Dat is de pil waar ik ook over op ben gezet.
Voordelen, ja ok, maar zelfs de pil is niet betrouwbaar.
Ik, degene die hier achter de laptop zit, ben door de pil gebroken![]()
Het veiligst is gewoon helemaal niets doen.
CarolShadow schreef:Ik ben geen paar kilo aangekomen, in totaal al bijna 15 kilo!!!!!!
Mijn borsten zijn ook lichtelijk groter geworden (ramp), ja want ik was trots op mijn kleine dingen haha, wil geen grotere.
Hopelijk gaat er langzaamaan weer iets van mijn gewicht af.
Edit: met de pil was ik maar 1 dag ongesteld, ook niet helemaal goed volgens mij.
Petulan schreef:Mijn zorgverzekeraar (VGZ) heeft ook een 'nieuwe' pil genomen ter vergoeding. Ik had dus ook eerst Microgynon 30, maar slik nu Stediril. Nog helemaal nergens last van gehad, en wat ik heb kunnen vinden op Internet hebben weinig mensen last van deze pil!!
Suzanne F. schreef:Deze bijwerkingen staan bij elke pil trouwens hoor.
Alleen Yasmin zegt dat de zin in sex bij de Yasmin wel blijft of zelfs beter wordt.
dingetje schreef:Suzanne F. schreef:Deze bijwerkingen staan bij elke pil trouwens hoor.
Alleen Yasmin zegt dat de zin in sex bij de Yasmin wel blijft of zelfs beter wordt.
Dat is echt onzin of ik ben frigide geweest, kan ook nog...
Suzanne F. schreef:Ik kreeg trouwens wel bruine vlekken van de Diane35 pil. Maar pas NA mn zwangerschap. Voorheen nooit last van gehad. Misschien omdat je lichaam toch veranderd is door de hormonen??
Nu met de Yasmin zijn ze weggetrokken. Heb sowieso geen klachten. Of ja heb ik wel maar die wijt ik niet aan de pil. Half Nederland is moe en depressief, dat ligt niet aan de pil hoor.
Suzanne F. schreef:Ik kreeg trouwens wel bruine vlekken van de Diane35 pil. Maar pas NA mn zwangerschap. Voorheen nooit last van gehad. Misschien omdat je lichaam toch veranderd is door de hormonen??
Nu met de Yasmin zijn ze weggetrokken. Heb sowieso geen klachten. Of ja heb ik wel maar die wijt ik niet aan de pil. Half Nederland is moe en depressief, dat ligt niet aan de pil hoor.
Breitling schreef:Dat kan een zwangerschaps masker zijn. Als je tijdens je zwangerschap in uv licht komt (zon/zonnebank) dan kun je pigmentvlekken krijgen.
Dat hoeft dus niet door de pil te komen,