Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NoGo schreef:pinuts schreef:NoGo, ik denk niet dat je daar een zegje over hebt.. waar je organen heen gaan.. vooral niet als het gewoon in een brief staat
Deze brief is puur voor mijn nabestaande het besluit is uiteindelijk aan hun

Je kan je keuze altijd nog veranderen! magda_90 schreef:Ik heb zelf alles ingevuld. Puur omdat IMO mijn organen een beter doel verdienen dan na mijn dood aangevreten te worden door bacteriën.
Voor jou een tip, bij twijfel nog niet doenJe kan je keuze altijd nog veranderen!

xTamara schreef:magda_90 schreef:Ik heb zelf alles ingevuld. Puur omdat IMO mijn organen een beter doel verdienen dan na mijn dood aangevreten te worden door bacteriën.
Voor jou een tip, bij twijfel nog niet doenJe kan je keuze altijd nog veranderen!
Nee inderdaad heb je gelijk in.
Ik zei altijd voordat ik het fomulier kreeg: Ik word donor.
Maar het is toch nog best vreemd als je dat formulier in je handen krijgt.
Raar idee om te beslissen wat er met je lichaam gebeurd na de dood.
Tuurlijk ik heb er niks meer aan, en dus kunnen ze mijn organen beter gebruiken om levens te redden van anderen.
)
_iDj_ schreef:Ik ben donor (voor alles). Ik kan nl nog niet een goede reden bedenken waarom niet.. Ja, opzich heb ik ook wel het gevoel dat je 'in 1 stuk moet gaan', maar weet het niet zeker. Zodra ik dat wel zeker weet, kan ik me altijd nog uitschrijven als donor.
)
mariposa schreef:ik ben geen donor, heb het idee als je donor bent dat ze je eerder laten gaan als je er erg aan toe bent,
heb wel gezegd tegen mijn fam, mocht het zo zijn,dan mogen jullie zeggen dat ik donor ben,dan weet ik zeker dat er alles aan gedaan is, pfff haha klinkt dat triest haha