sauna

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: sauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:47

www.saunagids.nl, kun je zoeken op de faciliteiten die jij wil, op provincie en je kan klantbeoordelingen lezen.
Veluwse bron ben ik wel benieuwd naar, lees alleen maar positieve reacties hierover Ja

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:52

Veluwse bron is heerlijk! Ben er pas nog geweest.. Heel groot, en je kunt uit heel veel verschillende dingen kiezen. Hoop dat ik er binnenkort weer een keer heen kan!

Verder ga ik nu ongeveer 2 keer in de week in de sauna van de sportschool.. echt zo lekker!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:00

Als ik op de site vd Veluwse bron kijk zie ik dat je voor sommige dingen (Hammam bv) extra moet betalen. Als je alleen de entree betaalt, is er dan wel genoeg te doen?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:15

Gut, zou nu wel een saunaatje kunnen gebruiken Haha!
Knol begon te bokken, ik zat er een stuk of wat uit, maar op het laatst gng ik Haha! Haha!

Ninaomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 09:21

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 12:15

Ir111 schreef:
Als ik op de site vd Veluwse bron kijk zie ik dat je voor sommige dingen (Hammam bv) extra moet betalen. Als je alleen de entree betaalt, is er dan wel genoeg te doen?

Absoluut!

Volgens mij kost alleen een hamam-behandeling geld, want je kunt wel in het hammam stoombad als je gewoon entree betaald.. verder zijn er buiten een stuk of 9/10 saunas, en binnen net zo.. bubbelbaden/kruidenbaden/scrub/ijsgrot noem maar op.. Ik heb me er prima vermaakt!

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 15:21

Billy schreef:
Knol begon te bokken, ik zat er een stuk of wat uit, maar op het laatst gng ik Haha! Haha!

Oei, niet teveel pijn?

@Relaxed: dankjewel! Lachen

BTW, wat voor meer postieve effecten ervaar je tijdens/na sauna behalve dat je huid gereinigd wordt en het zweten goed voor je is? Worden je spieren er ook losser van? En natuurlijk ontspan je als het goed is Knipoog
Het is toch vooral bedoeld voor je huid?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 15:34

Steefjevos schreef:
Billy schreef:

Oei, niet teveel pijn?

@Relaxed: dankjewel! Lachen

BTW, wat voor meer postieve effecten ervaar je tijdens/na sauna behalve dat je huid gereinigd wordt en het zweten goed voor je is? Worden je spieren er ook losser van? En natuurlijk ontspan je als het goed is Knipoog
Het is toch vooral bedoeld voor je huid?

als je naar de sauna gaat als je een kouwtje hebt gevat dan ben je ook zo weer beter. moet je het turks stoombad even ingaan, is echt een weldaad voor je verstopte neus Ja

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:21

Ook hier een extreem trouwe Veluwse Bron bezoekster, Knipoog . http://www.veluwsebron.nl . Binnen 3 verdiepingen met overheerlijke wellness- faciliteiten en buiten een compleet wellness-dorp met Kelo-houten sauna-cabines, een zoutwaterbad, een buitenzwembad (tip; houdt je oren vooral onder water, Ja , dit geldt ook voor het binnenzwembad), verschillende bubbelbaden en nog in de grote zandwal om de kuurtuin heen zijn ook nog enkele mooie faciliteiten. Sinds vorige week is de Sea Climate open. Een hele aparte ruimte waar negatief geioniseerde zuurstof en Dode Zee- zout de ruimte in wordt verneveld. Als je daar 20 minuten in vertoefd, voel je een weldadige uitwerking op je luchtwegen en geeft je weer nieuwe energie. 20 minuten is goed uit te houden, de ruimte is ongeveer 37 graden. Zakdoekjes zijn aanwezig voor als je 'snotkokertje' begint te lekken, OK dan! .
Verder zijn de buffetten zeker een aanrader, zo lekker!!!
Vanavond ga ik weer lekker in de sauna hangen, Go jij! Go jij! .

Verder bezoek ik ook graag Saunadrome Putten, lekker knus voor een avondje sauna. Vindt daar de maaltijdsalades ook ergggg lekker!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:39

Die veluwse bron lijkt me idd ook super om eens heen te gaan! Ongelovelijk hoeveel daar is..
Snap alleen niet zo goed hoe het zit met die arrangementen. Zonder arrangement is er ook zat te doen lijkt me? Dus dat je gewoon de normale entree betaald?

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:33

Relaxed schreef:
Die veluwse bron lijkt me idd ook super om eens heen te gaan! Ongelovelijk hoeveel daar is..
Snap alleen niet zo goed hoe het zit met die arrangementen. Zonder arrangement is er ook zat te doen lijkt me? Dus dat je gewoon de normale entree betaald?

Arrangenemten bij een sauna-complex zijn samengestelde behandelingen, entree en soms met eten erbij. Is altijd goedkoper dan komen met een los entree en dan diezelfde behandelingen er los bijboeken, Knipoog . Maar voor iedere sauna geldt dat je daar ook gewoon naartoe kunt zonder het boeken van een arrangenemt en je dan heerlijk kunt vermaken in alle faciliteiten. Een lekker dik boek meenemen is ook een aanrader, kan je lekker in een rusthoek (evt. met lekker drankje/borrelhapje erbij, Tong uitsteken ) eindelijk dat boek eens uitlezen!!
Heb je geen zin in behandelingen?? Lekker alleen los dag-entree betalen en genieten maar, Haha! .