Citaat:
Wie zou ik hier mee kwetsen? De mensen die echt last van een depressie hebben val ik in geen enkele manier aan, en de aanstellers die zodra er ook maar iets niet leuk is (zoals vlek op nieuwe jas) gaan roepen dat ze depressief zijn kwets ik toch ook niet echt? Die weten zelf ook wel dat ze aanstellen
Citaat:
het is geen kwestie van jezelf een schop onder je kont geven...
ja mss om psychische hulp te gaan zoeken...
Dat jij dat beweert, en vervolgens zegt ' met iemand zoals jij ga ik dus echt geen medelijden hebben ' .. De hele t hoon in die laatste zin komt vrij neerbuigend over, en getuigt nou niet echt van begrip..
Terwijl hier iemand de moeite doet om zijn verhaal te doen, en imo ook vrij serieuze problemen lijkt te hebben..
Ok toegegeven, dat klinkt zeker niet als een zin van begrip. En inderdaad wat hard, maar aan de ene kant zegt ze zo het dingen doen te missen (dus dan lijkt het me dat ze er wel behoefte aan heeft) maar aan de andere kant zegt ze dat ze hele dagen thuis zit en nadenkt en piekerd. Dan lijkt het mij dus dat je daar zelf wat aan kan doen...
Ik zou het anders gezegd hadden moeten hebben, mijn excuses aan degene aan wie ik dat typte dan hierbij