Het leed wat okselzweet heet :(

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rowoJarig

Re: Het leed wat okselzweet heet :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 09:00

Ik heb gister DO2 gekocht en net opgespoten. Moet zeggen dat ik nu nog niet zweet.

Moet je er ook nog een gewone deo bij gebruiken? Overheen spuiten?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 09:12

Ik ga denk ik ook maar eens wat kopen.

Waar kan je die DO2 kopen?
En syneo5?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 11:19

DO2 kon ik niet vinden, dus ik heb Seneo5 gekocht. Was wel even schrikken (20,- voor een deo vind ik behoorlijk wat). Heb het gisteravond opgedaan en ben nog steeds droog Haha! .

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 11:22

Ik heb me daar 2 jaar geleden laten botoxen en meid….ik vond het geweldig.

Het begon na een week echt zijn werk te doen en wat heb ik me die zomer uitgeleefd zeg.
Ik heb het in een kliniek in Brussel laten doen en stond binnen 20 minuten weer buiten. 390 euro armer maar wel 6 maanden klotsende-oksels vrij geweest. Afgelopen jaar ontbrak het me aan de financiën maar komend jaar laat ik het zeker weer doen.
Ik doe het vooral rond de zomer, in de winter draag je toch wat vaker truien en blouses dus valt het niet zo erg op!

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 13:41

Ik heb DO2 gewoon bij kruidvat gekocht....

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 13:48

rowo schreef:
Ik heb DO2 gewoon bij kruidvat gekocht....

Mooi was al bang dat ik helemaal om moest rijden voor een etos Clown

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 13:54

IK heb de deo van vickey bij de apotheek gekocht.Ik vind het goed helpen.Ik stink er ook nog bij tenminste dat vind ik ik heb nog nooit iemand er over gehoord gelukkig.

Ettesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 14:44

Ik gebruik inderdaad ook Do2. Briljant. Het is volledig natuurlijk. Ik kan geen enkele andere deo gebruiken zonder irritatie van de huid, maar deze dus wel en hij werkt nog ook. Ik spuit 4 keer per oksel en doe dan een half jaar met 1 flesje van €6,96!!! Geen geld dus. Je kan zelfs een blokje aluin kopen (bij de scheerspullen) en daar water bij doen in een spuitflesje, Werkt hetzelfde en kost nog minder. Als het maar een verzadigde zoutoplossing blijft.

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:03

Setti schreef:
Ik gebruik inderdaad ook Do2. Briljant. Het is volledig natuurlijk. Ik kan geen enkele andere deo gebruiken zonder irritatie van de huid, maar deze dus wel en hij werkt nog ook. Ik spuit 4 keer per oksel en doe dan een half jaar met 1 flesje van €6,96!!! Geen geld dus. Je kan zelfs een blokje aluin kopen (bij de scheerspullen) en daar water bij doen in een spuitflesje, Werkt hetzelfde en kost nog minder. Als het maar een verzadigde zoutoplossing blijft.

Gebruik jij daarnaast nog andere deo, of alleen DO2?

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 15:41

Heb hier ooit de gelezen dat Odorex heel goed werkt. Afgelopen zomer was ik in Nederland dus toch maar eens gesnuffeld in de kruidvat daar.

En het is zalig, echt waar Haha! . Heel last meer van naate oksles en zweetplekken op m'n tshirt.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 16:01

HenrietteM schreef:
ik kreeg lang geleden hier op Bokt eens de tip om valdispert te slikken. Zonder dat ik het wist of zelfs maar wilde geloven kwam het zweten toch omdat ik te druk maakte.

Ik ben nu een paar maanden geleden van baan verwisseld waardoor ik veel relaxter ben en ik zweet helemaal niet meer. En geloof me, ik had het echt heeeeeeeeeel erg.

Ik heb een geweldig leuke baan en zie het niet zitten om van baan te veranderen Knipoog

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:10

mijn zus heeft de oplosing.
maandverband Clown
het blijft plakken en absobeert het zweet.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 17:13

Meldt zich alvast als de zoveelste okselklotser... Ik heb nog niet het hele topic door gelezen, maar ga dat zeker doen... Irritant verschijnsel.

Bij mij komt het in ieder geval zeker niet van stress door mijn baan, al ben ik wel een stresskip. Want ik heb het al zolang als ik me kan herinneren (puberteit in ieder geval) en het wel een paar verschillende baantjes gehad sindsdien). Ik let dus altijd op de truitjes en stoffen die ik aan heb. Al hoeft dat in de winter voor het oog niet zo, ik moet wel meerdere keren per dag deo spuiten of rollen, en het voelt voor mezelf niet prettig...

Ettesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 08:57

@Rowo, ik gebruik echt alleen DO2. Ik ben namelijk allergisch voor alle andere deo's.

rowoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:31

Okee dank je. K heb vandaag ook echt alleen DO2 gebruikt. Ben benieuwd hoe het gaat. Beetje misleidend is het miss omdat ik altijd naar stage fiets.
Ik heb het idee dat ik nu ga stinken zonder deo. Geen idee waarom Bloos

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:41

Ik heb gelukkig geen last van zweetplekken, maar wle heel erg van geurtjes. Ik Gebruik geen normale deo's meer ( heb ookal zoveel geprobeerd), want met normale deo's als je gaat zweten ruik je heel erg die doe geur, en ik wil gewoon helemaal niks ruiken.
Op dit moment gebruik ik Odorex extra dry, en Do2 ( aluinsteen met water). Oderex tegen transparantie (wat bij mij wel erg goed werkt) en Do2 tegen geurtjes. Alleen merk ik wel dat je Do2 wel meerdere keren per dag moet opsprayen anders werkt het niet.
Ook doe ik elke dag schone truitjes en Bh's aan, en was ik mijn jas extra vaak.

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:48

Heel erg herkenbaar. Vraag eens aan de huisarts om Aluminiumchloride, dat jeukt verschrikkelijk maar het zweten (zelf tijdens de fitness zweet ik niet meer) stopt echt

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:58

Klinkt wel handig iig. Ik moet elke dag toch een 15km fietsen en daar komt jammer genoeg ook zweet bij te kijken. Ik kom met stage heel wat mensen tegen en vind het dan ook belangrijk dat ik niet zweet of het iig niet te ruiken is, vind het enorm irritant als het wel zo is en dan mag je deo spuiten zoveel je wil, meestal helpt het dan niet. vaak heb ik dan gewoon een extra t shirt mee enzo, maar je kan moeilijk elke dag een halve kleerkast meenemen Lachen. Ik gebruik nu deo van Bourjois, op zich wel goed, maar nog niet zoals ik zou willen. Benieuwd of DO2 hier te krijgen is. Ook een kijken of ze hier odorex hebben.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:59

ik had het ook altijd tot ik het topic las hier op bokt.

Bij mij was het zo dat als ik een los t'shirt aanhad (wat ik heerlijk vind op stal) ik het zweet als druppels naar beneden voelde rollen. In de winter heb ik dit ook.

Ben toen Odorex gaan gebruiken en moet zeggen het werkt super! Wat iemand eerder al noemde, witte shirtjes werden geel en bij anders shirtjes kreeg ik de geur er op een gegeven moment niet meer uit *schaam* Als ik zweet, zweet ik ook als een vent hahaha.

Maar ben door Odorex gelukkig zweet en geur vrij, en moet zeggen dat ik mij meer op me gemak voel bij alles wat ik doe

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 15:26

Odorex werkt bij mij nagenoeg niet. Maragoed ben nu voor het eerst op pad met Sweatex (van www.sweatex.nl) en ik stink nog steeds niet, maargoed dan heb je dus wel een soort van inlegkruisje in je trui zitten Knipoog

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 18:17

Ik ga denk ik morgen Do2 halen. Maar dat moet je dus gewoon 's ochtends opspuiten, en dan blijf je 'droog'?.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:27

Ik gebruik ook Do2..spuit het elke ochtend op,en naar behoefte nog een keertje bijvoorbeeld 's middags.
En ongeveer 2 keer per week gebruik ik alsnog de odorex depper..

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 22:55

Hier nog een okselklotser. Sinds de bevalling van mijn zoontje(4 jaar geleden) heb ik ook erg veel last van overmatig zweten, ik heb geen last van nare geurtjes maar ik zweet gewoon heel veel. Hierdoor draag ik ook vaak zwarte truitjes om het minder op te laten vallen maar ik baal daar zo van want ik wil ook graag wel eens vel gekleurde hippe kleding aan.

Odorex heb ik geprobeert werkte 2 weken super en toen niet meer. Ik ga zeker wat doen met de tips hier.

Ik heb ook vaak last van een rood gezicht(net of ik het warm heb of dat ik bloos), ik las laatst dat dat ook wel in combinatie met overmatig zweten voorkomt. Hebben nog meer bokkers hier last van?

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:08

zijn er al bokkers inmiddels aan de DO2 gegaan? wat zijn de ervaringen na de eerste dagen/weken?

am_vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 23:37

DO2.. ik ga het morgen meteen halen!

Ik ben ook zon klotser... en mijn dochter ook! Het valt mij op dat ik de lucht niet eens meer uit de kleren krijg. Als de was dan binnen hangt dan ruik ik zon vieze kattenpis lucht... heb ook al van alles geprobeert, ook de okselpads.
dat kan wel wat zijn, maar je ziet ze inderdaad in witte kleding zitten, en soms dan laten ze los, gaan ze aan je oksel plakken Verdrietig errug frustie zeg maar.

maar ik ga morgen naar de drogist!