Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
katiavl schreef:Vandaag speciaal een kaartje gaan halen, dus morgen is hij onderweg. Dan heb je iets voor maandag, of als de post heel snel is vrijdag.
Hopelijk heb je vandaag een makkelijk dagje

katiavl schreef:Vandaag speciaal een kaartje gaan halen, dus morgen is hij onderweg. Dan heb je iets voor maandag, of als de post heel snel is vrijdag.

Mijn beste vriendin is twee keer opgenomen geweest in zo'n klinkiek, dus ik weet wat ze mee maakt en ik weet ook dat elk berichtje of lief woord een steuntje is..

Corelli schreef:katiavl schreef:Vandaag speciaal een kaartje gaan halen, dus morgen is hij onderweg. Dan heb je iets voor maandag, of als de post heel snel is vrijdag.
Had je nou nog een gedichtje gevonden Kat, of heb je er wat anders op gezet?
Heb haar net ook een pb'tje voor haar adres gestuurd, ik ga ook een kaartje sturenMijn beste vriendin is twee keer opgenomen geweest in zo'n klinkiek, dus ik weet wat ze mee maakt en ik weet ook dat elk berichtje of lief woord een steuntje is..
Wij zijn lief Kat!![]()
xx Eline
Blond LovingTweety schreef:Komt vanzelf goed.
Mag je al buiten lopen?
katiavl schreef:Wat houd dit programma in?
katiavl schreef:Lijkt me best onprettig, maar goed hier moet je nu eenmaal door.
LovingTweety schreef:Je bent nu weer thuis? Al met al, hoe was je eerste weekje?

RedPassion schreef:Wat fijn
Hoe ga je het dit weekend verder doen? Moet je je nog aan bepaalde dingen houden?
Amigos_ schreef:LovingTweety schreef:Je bent nu weer thuis? Al met al, hoe was je eerste weekje?
Ja klopt!, ik mag de weekenden lekker naar huis en moet er maandagochtend om 10 uur weer zijn![]()
Het ging uiteindelijk super goed, ik voel me sterker als ooit tevoren en heb er echt vertrouwen in dat ik dit allemaal kan overwinnen

Nog geen tijd gehad om een mooie uit te zoeken
Geniet van je weekend!!
Corelli schreef:Inderdaad erg goed van je meiske! Hou deze instelling vast!
Volgende week krijg je een kaartje van meNog geen tijd gehad om een mooie uit te zoeken
Geniet van je weekend!!
Is goed wat lief dat je een kaartje gaat sturen
Wel je bokt naam erbij zetten aub dan kan ik je even een bedankje sturen als ik m heb ontvangen.