Unwritten schreef:Zeespons is eigenlijk een diertje heStop je een diertje in je doos..
Die daar dan een week al het bloed en rotzooi op eet en daarna sterft van de honger en verteert.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Unwritten schreef:Zeespons is eigenlijk een diertje heStop je een diertje in je doos..
MandyR schreef:Unwritten schreef:Zeespons is eigenlijk een diertje heStop je een diertje in je doos..
Die daar dan een week al het bloed en rotzooi op eet en daarna sterft van de honger en verteert.
daantje99 schreef:Hahaha,, ieehll..
Lekker een echt bloedzuiger in je
TurdusMerula schreef:Hoe een topic kan vervuilen...
Iehh!!
_Tara_ schreef:Tja, dat eruit vissen zou ik niet zo'n probleem vinden, moet ik met m'n nuvaring ook.
Unwritten schreef:Nuvaring zou ook niks voor mij zijn, ben juist blij dat ik een tampon er nog aan het touwtje uit kan trekkenMet mn eigen vingers diep naar binnen moeten vind ik eng.. geen idee waarom eigenlijk
MandyR schreef:_Tara_ schreef:Tja, dat eruit vissen zou ik niet zo'n probleem vinden, moet ik met m'n nuvaring ook.
Maar een nuvaring is maar 1 keer per maand en die is schoon als het goed is. Zo'n spons is minimaal 3 keer per dag en die zit dan onder het bloed enzo.