Okeeej heb m'n tragus.. Was vanmiddag in Alkmaar en heb gewoon de studio opgezocht en ben naar binnen gekacheld! Ging er netjes aan toe daar! En hij zit er keurig in
Haha misschien moet je niet meer in dit topic kijken?
Nee ik denk ook niet dat het hierbij blijft bij mij.. dat vrouwtje wat mij deed piercen heeft hele gave microdermals...... dus ik zei al weer wat om over na te denken
Voor mij is dit wel genoeg hoor. Oorbellen, twee piercings en een tatoeage. Dat klinkt al als best wel veel en veel vind ik gewoon niet mooi. Niet in het algemeen of bij mezelf. Piercings in mijn gezicht wil en mag ik niet (werk), MD's vind ik afschuwelijk en genitiale... *dikke huiver* Dus dan heb je het wel gehad he? Oren vind ik wel mooi, maar als het eentje is vind ik het het mooist. Dus
Nee intiem piercings zou ik ook nooit doen.. maar ik heb ook niks in mijn gezicht, vind ik zelf niet mooi.. Wil nog wel graag een tongpiercing, nog 2 helixen 1 links en 1 rechts (rechts zit er al 1..) en nog 2 gewone gaatjes dr bij.. Hmm.. en kheb nu een navelpiercing, 1 helix, 1 tragus en 6 gaatjes..
Stalgenootje van mij heeft sinds een week een tongpiercing. "Ih hewh Miww ew wowwew gewewe" Heb haar tong eens bekeken, maar dan hoeft het van mij al niet meer
Ja het deed echt píjn! Navel voelde ik haast niks, tatoeage deed geen pijn, maar dit? Voelde hem ook niet aankomen, maar het was echt zo *prik door je vel* *prik, hijs en duw door dat kraakbeen* *prik door vel* En dan nog een keer je piercing er door, balletjes die vastgezet moeten worden.
Serieus..ik was echt zooo blij dat m'n conch erin zat.Damn die was niet leuk, het was echt een opluchting toen het balletje in het ringetje was geprutst Maar hij's wel heul stoer...misschien ooit dat ik.....
Nou.. alleen als je erop gaat liggen, wat níet mag volgens Spike. Vandaar dat hij ook links zit, want ik slaap op rechts of op mijn rug. Ik zie meer op tegen het douchen