Bij wie deed 'de eerste keer' ook zo'n pijn?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Nicky

Re: Bij wie deed 'de eerste keer' ook zo'n pijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:15

Adil18 schreef:
_Nicky schreef:
Haha, ja dat is inderdaad erg gezellig! En alle troep is ook gelijk weg onder de douche. *LOL* Alleen waren mijn ouders minder blij met de rekening van het water ben ik bang. Nagelbijten / Gniffelen
Ik vind dit trouwens ook een erg leuke 'uitvinding': http://www.megagadgets.nl/after-tissue-p-501.html

GE-WEL-DIG ROFL

Ik vind ze echt geniaal, zo to the point! Afgod Volgende keer neem ik hem denk ik mee als ik weer in Leiden ben. Haha!
Jammer dat het morgen 5 weken uit is, had ze graag nog 'ns willen uittesten. Nagelbijten / Gniffelen Bloos

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:21

Wat een openhartigheid hier Tong uitsteken

Ik had ook echt behoorlijk pijn, hoor! Ik zei tegen mijn vriend van ga je gang maar even maar doe maar zachtjes, ik probeer wel te overleven Huilen van het lachen Ik lag te creperen zowat joh.. De paar keren daarna deed het ook nog pijn maar zeg maar de eerste 4 bewegingen zeg maar Huilen van het lachen en dat werd de keer erop weer minder en toen weer minder en nu voel ik het nog steeds wel even dat het niet meteen aangenaam is zoals ik wel eerder las hier, maar dat is echt in 1 a 2 seconden weer over!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:33

Adil18 schreef:
ChantalSmook schreef:
Adil, haha dat is wel een goeie! moet eerlijk zeggen, dat ik het helemaal niet erg vond dat we elkaars eerste waren, omdat ik bang was dat hij me zou vergelijken met eerdere Nagelbijten / Gniffelen zie in je profiel rouwens dat je verloofd bent! Wat leuk Haha! gefeliciteerd!

Dank u Bloos
Dat was best een verassing...Iedereen wist ervan behalve ik....Dus toen ik op kerstavond een heel klein kertcadeautje moest uitpakken en zag hoe verwachtingsvol iedereen naar me keek (en mijn moeder bijna huilde) wist ik niet zo goed wat me overkwam...

Maar het was echt helemaal geweldig gepland en zo, had voor mij niet mooier kunnen lopen...

Nu alleen nog een trouwdatum, nadat we zijn uitgekibbelt over of we nou per koets of op het paard naar de kerk gaan Clown

Ahh wat lief man Haha! ik zou voor de koets gana, lijkt me toch wat comfortabeler met je trouwjurk Tong uitsteken alhoewel het paard wwel zulke leuke foto's geeft Lachen !
Pff ben benieuwd hoe dat bij mij gaat gebeuren, zie het al helemaal voor me deze vakantie in turkije romantisch aan het strand.... Schijnheilig . alleen beetje jammer dat we pas 18 zijn en nog geen 2 jaar samen zijn Nagelbijten / Gniffelen

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:34

Mijn eerste keer was geen pretje, maar pijn is fijn zegt mijn ma altijd Haha! Daarna heb ik er niet veel last meer van gehad.

Mijn vriend vertelde toen hij een ex partner van hem ontmaagde (tevens een oude vriendin van mij) zij lag te schreeuwen als een speenvarken Nagelbijten / Gniffelen zij hield ook helemaal niet van een lekkere kroelpartij

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:35

condoom gebruik ik alleen als de pil door antibiotica onbetrouwbaar is geworden Lachen
Wij zijn elkaars eerste dus geen rare ziektes (ook niet via naalden of wat dan ook: ik heb een naaldenfobie en vriendlief heeft nog nooit een trekje van een sigaret genomen, laat staan dat hij is gaan spuiten Nagelbijten / Gniffelen). Verder ook geen andere dingen gedaan met andere mensen zeg maar Clown

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:35

ChantalSmook schreef:
amazone, moet eerlijk zeggen dat ik daar ook wel eens aan twijfel, ( omdat hij tot nu toe mijn eerste is, en hopelijk nog lang blijft! Lachen ) we passen ovor mijn gevoel perfect bij elkaar, en soms dank denk ik wel eens dat het ook wel weer eens leuk zou zijn als je elkaar weer kunt ondekken, vlinders etc. maajra.. dat is na een poos ook weer voorbij en kom je toch weer bij het houden van uit.. en dat is toch ook wel heerlijk, weten waar je aan toe bent enzo Lachen

verliefd zijn is heerlijk,maar na een tijd gaat dat inderdaad over in houden van,als je het uit zou maken omdat je de vlinders mist,dan denk ik dat je ieder jaar van partner moet wisselen haha houden van is voor mij personlijk een veel dieper gevoel dan de vlinders is even lekker maar die vliegen toch echt altijd weer weg. mensen vragen vaak waarom ...... omdat ze zelf meerdere partners hebben gehad en meer hebben kunnen vregelijken ik ken dat dus niet ik hoop dat we voor altijd samen zullen blijven,maar je weet(gelukkig)nooit hoe de toekomst eruit zal zien.

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 18:03

We hebben het mét condoom gedaan natuurlijk, aangezien ik nog niet aan de pil ben. Het voorspel was toch wel lang genoeg, maar toen het zo'n pijn deed was het net 1 grote absorptie!

Volgende keer gaan we nog eens proberen, dan maar met iets meer glijmiddel en ik denk dat ik gewoon 1 keer door de pijn heen moet bijten!

Bedankt nog voor al jullie reacties!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 19:19

Maar als het niet gaat, gaat het niet.
Je moet niet door gaan als je het niet prettig vind!
Vrijen moet prettig zijn hè, meid.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 19:29

Welshcobfan schreef:
ellepel
[quote="Suzanne F. schreef:
Nee niet met rare dingen als massageolie aan de gang gaan hoor. Dat is echt heel slecht voor je binnenste. Gewoon glijmiddel of wat spuug ja.

nou werkt anders prima,word heel veel gebruikt.
er is zelfs glijmiddel en massageolie in 1 verkrijgbaar.
risico op irritatie bestaat wel ja,maar dat kun je ook van heel veel andere dingen krijgen

Hmm maar gewone huidmassageolie is niet geschikt voor intern gebruik. Dat het bij een aantal wel goed gaat, sja dat kan altijd. Maar het is niet aan te raden, want de kans dat je er een flinke schimmelinfectie door kan krijgen bestaat wel. Vooral als men er wat gevoelig voor is.
Dus zou ik toch echt gewoon spuug of glijmiddel aanraden: dat is wel geschikt.
Want een schimmelinfectie heb je vrij snel en het is echt ontzettend ellendig! Je wordt gek van de jeuk en het doet nog pijn ook Nagelbijten / Gniffelen

Pijn kan trouwens ook gewoon komen doordat de dame wat krapper van onderen is en de man nogal een groot geslachtsdeel heeft Nagelbijten / Gniffelen[/quote]

Christine le Duc heeft wel massage olie die hier voor geschikt is. Helemaal natuurlijk qua ingrediënten volgens mij.

Bij mij was de eerste keer niet pijnlijk. Heb wel eczeem en een hele gevoelige huid die snel uitdroogt dus heb 'down under' snel scheurtjes of iig dat het behoorlijk gevoelig kan zijn.

Tip: GELIJK naar de wc gaan na de sex, anders heb je een redelijke kans op blaasontsteking, zeker als je het niet met condoom doen. Ik ben er wel behoorlijk gevoelig voor iig.

Vraagje voor degenen die het zonder condoom doen: Weten jullie zeker dat je partner SOA vrij is?

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 19:51

Zie het topic 'Nog nooit een vriendje gehad...' voor mijn eerste keer. Clown

Hebben jullie er enig idee van hoe bang jullie mij maken? Terwijl ik de eerste keer nog 500 jaar verwijderd is van mij. Clown Ik ben al zo hard aan het stressen, en ik heb niet eens een partner. Tong uitsteken

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:24

Geen paniek, mijn eerste keer was echt een verschrikkelijke ramp *(ging niet op een leuke manier ook nog)* en daarna ging het echt vanzelf beter.

Trouwens, doorbijten hoeft niet hoor. Gewoon even stoppen en daarna weer rustig opnieuw. Je hoeft echt niet ''door de pijn heen te gaan'', dat is alleen maar onprettig... het gaat vast wel lukken!!

Veel plezier gewenst... Knipoog

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:26

Ja, helaas ook hier deed het de eerste keer erg veel pijn! En ook gebloed! Maar gelukkig went het snel en kan ik er nu van genieten! ( Helaas nu geen partner, dus voor mij ook ff geen sex, ben niet van de one-night-stand )

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:48

als het goed is heeft mijn partner geen soa,anders heeft hij mij wat uit teleggen Knipoog tot nu toe zijn wij zo monogaam gebleven als een pinguin Haha!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:03

Eowyn3003 schreef:
Zie het topic 'Nog nooit een vriendje gehad...' voor mijn eerste keer. Clown

Hebben jullie er enig idee van hoe bang jullie mij maken? Terwijl ik de eerste keer nog 500 jaar verwijderd is van mij. Clown Ik ben al zo hard aan het stressen, en ik heb niet eens een partner. Tong uitsteken

Hoezo....je moet even door de pijn heen bijten, maar daarna....nou ja, de pijn was bij mij de moeite waard, laat ik het zo zeggen....

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:07

bevallen doet veel zeerder Haha! Knipoog

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:07

niet echt nee, was er wel bang voor trouwens.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:08

amazone77 schreef:

Maar mijn moeder zei dat als je dan zo'n klein murmel in je handen houdt, je de pijn vergeten bent... Tong uitsteken

Nou, zo was dat bij mij bij sex: tegen de tijd dat ik klaar kwam was ik de pijn al lang weer vergeten Clown Knipoog

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:10

ROFL ROFL ROFL ROFL

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:13

Adil18 schreef:
amazone77 schreef:

Maar mijn moeder zei dat als je dan zo'n klein murmel in je handen houdt, je de pijn vergeten bent... Tong uitsteken

Nou, zo was dat bij mij bij sex: tegen de tijd dat ik klaar kwam was ik de pijn al lang weer vergeten Clown Knipoog

het eerste wat ik zij na mijn eerste bevalling was...... ik snap niet dat mensen meer dan 1 kind hebben haha
maar inderdaad pijn ben je snel weer vergeten tot dat je weeen krijgt van je tweede kindje haha dan weet je het pressies weer.
ik denk dat jij 1 van de zeldzaamste bent die al gelijk klaar komt tijdens de eerste paar keren,duurde bij mij jaren haha

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:28

amazone77 schreef:
ik denk dat jij 1 van de zeldzaamste bent die al gelijk klaar komt tijdens de eerste paar keren,duurde bij mij jaren haha

Ahum...

Ik heb het daar ook met mijn zus over gehad die ook nu nog in 99% van de gevallen niet klaar komt...
Ik daarentegen juist wel in 99% van alle gevallen

Ze zeggen wel eens dat 70%van de vrouwen niet klaar komt tijdens sex...ik behoord dus tot die overige 30% Knipoog ....Volgens de dokter (uit pure interesse ook eens gevraagd Bloos ) komt dit door de bouw van je vagina....bij sommige mensen ligt de g-spot wat verder terug en bij andere (bij mij) is hij makkelijker bereikbaar...En het ligt uiteraard ook aan de vorm van de penis, de duur van de sex en het 'standje'....Staand kom ik bijvoorbeeld niet....

Ik word nu wel heel erg open moet ik zeggen.... Bloos

Maareh over het algemeen hoor ik vaak van vriendinnen dat ze niet klaarkomen tijdens de sex...

Vedette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:34

De eerste keer deed bij mij ook echt vreselijk zeer. Hij kwam erin, ik voelde iets knappen, en hij moest er ook direct weer van mij uit. Ik rende snel naar de wc en wat ik daar aantrof was een bloedbad. Ik bloedde echt heel erg. En erg veel pijn.
De tweede keer deed ook nog wat zeer met wat bloed, vanaf toen ging het steeds beter Lachen

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:36

nergens last van gehad Haha!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:48

Vedette schreef:
De eerste keer deed bij mij ook echt vreselijk zeer. Hij kwam erin, ik voelde iets knappen, en hij moest er ook direct weer van mij uit. Ik rende snel naar de wc en wat ik daar aantrof was een bloedbad. Ik bloedde echt heel erg. En erg veel pijn.
De tweede keer deed ook nog wat zeer met wat bloed, vanaf toen ging het steeds beter Lachen

Oeh, ik heb de eerste keer helemaal niet gebloed (of zo weinig dat het me niet op viel...!), dat vond ik wel een beetje apart, want ik hoorde van iedereen dat ze bij de eerste keer gebloed hadden...

Volgende dag 's ochtens vroeg naar de WC: Ik bloedde als een rund!!! Ik kreeg het even helemaal warm en dacht: 'oliebol, hij heeft gewoon alles kapot gemaakt van binnen...!'

Toen dacht ik nog eens even na en realiseerde me dat gewoon (twee dagen te vroeg) mijn ongesteldheid in werking was gezet....Toen voelde ik me best wel dom eigenlijk, want ik wilde al pissig naar mijn vriend toe gaan.... Bloos

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:55

Adil18 schreef:
amazone77 schreef:

Ahum...

Ik heb het daar ook met mijn zus over gehad die ook nu nog in 99% van de gevallen niet klaar komt...
Ik daarentegen juist wel in 99% van alle gevallen

Ze zeggen wel eens dat 70%van de vrouwen niet klaar komt tijdens sex...ik behoord dus tot die overige 30% Knipoog ....Volgens de dokter (uit pure interesse ook eens gevraagd Bloos ) komt dit door de bouw van je vagina....bij sommige mensen ligt de g-spot wat verder terug en bij andere (bij mij) is hij makkelijker bereikbaar...En het ligt uiteraard ook aan de vorm van de penis, de duur van de sex en het 'standje'....Staand kom ik bijvoorbeeld niet....

Ik word nu wel heel erg open moet ik zeggen.... Bloos

Maareh over het algemeen hoor ik vaak van vriendinnen dat ze niet klaarkomen tijdens de sex...

nou dan ben jij een erg gelukkig meisje haha Haha! Knipoog
in die 17 jaar dat ik sex heb ben ik nog steeds niet mijn G spot tegen gekomen haha en heb wat afgezocht Bloos Knipoog
ik moet het echt van dat kleine knopje hebben. wat de vorm betreft ik heb geen vergelijkings materiaal Knipoog
maar ik mag niet klagen hoor mijn knopje werkt prima haha erg dit Bloos

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:00

amazone77 schreef:
nou dan ben jij een erg gelukkig meisje haha Haha! Knipoog
in die 17 jaar dat ik sex heb ben ik nog steeds niet mijn G spot tegen gekomen haha en heb wat afgezocht Bloos Knipoog
ik moet het echt van dat kleine knopje hebben. wat de vorm betreft ik heb geen vergelijkings materiaal Knipoog
maar ik mag niet klagen hoor mijn knopje werkt prima haha erg dit Bloos

Nou, zo lang het dan maar blijft doen zal het wel goedkomen Clown

Deel mijn diepste geheimen met Bokt, omg!