welke foundation

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

M_VE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 16:55

fere16 schreef:
heb even alles door gelezen. ik heb een zeer gevoelige huid die snel geiriteerd is. ik heb nog geen foundation gevonden die mij goed doet. heb laats john van g gehaald voor 20 euro. leek goed maar dat was hij niet. ik heb nu wel een creme gevonden die mijn huid goed verzorgd. alleen heb ik nog veel onzuiverheden op mijn gezicht. ik ben vandaag even langs de body shop gefietst en zag dat ze daar ook foundation hadden. maar weet niet of deze wel zo goed is. heeft iemand tips voor een zeeg gevoelige huid? en dan nog een vraag hoe smeren jullie het er op ? met de hand of op een sponsje

Groetjes

De foundation van de bodyshop bevalt me erg goed! Ik heb een gevoelige huid ( vaak ook geïrriteerde wangen) en bij deze foundation heb ik niet het gevoel dat het mijn huid irriteerd. Natuurlijk is dat bij iedereen anders ;) Verder verkoopt de bodyshop ook foundation borstels. ( kijk op de site?) Met deze borstels breng je je foundation aan op een hygiënische en professionele manier. Verder neemt het geen foundation op zoals een sponsje.

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 16:57

quera schreef:
jaja weer een topic

welke foundation is nou echt goed
niet vlekkerig. en ook niet oranje :Y)

ik heb Chanel en Viccy
vooral Viccy is een hele goede :)