Ik werd namelijk direct wakker zodra hij aan ging, al stond hij nog zo laag, waardoor ik dus een halfuur eerder wakker werd...
Nu gebruikt vriendlief 'm af en toe nog

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lindatje schreef:Maar daar kan je je wektijd toch op aanpassen?
lindatje schreef:Haha, ik ben daar ook bang voor, dus heb altijd nog mn wekker op mn telefoon voor de zekerheid aan staan.
MISTRAL94 schreef:Ik heb hem nu 3 dagen in gebruik maar merk weinig verbeteringOf heeft dat meer tijd nodig?
druppeltje schreef:MISTRAL94 schreef:Ik heb hem nu 3 dagen in gebruik maar merk weinig verbeteringOf heeft dat meer tijd nodig?
Hoe fel heb je hem staan? Ik moet hem op minimaal tien of elf hebben, anders word ik er ook niet wakker van.
Phant0m schreef:ik heb hem op 20 staan...
meestal word ik helemaal wakker als de vogels harder gaan fluiten !!
asjemenou schreef:Ik heb de mijne bij de wehkamp gekocht, met radio voor 100 euro.
Ik wordt niet wakker van het licht, en heb hem op 20 staan.
Maar toch merk ik wel verschil. De radio begint namelijk ook heel zachtjes, en gaat dan vrij vlug naar het volume waarin hij ingesteld staat. Maar ik schrik nu dus niet wakker.
En eerst kon ik bijna mijn ogen niet openhouden als ik mijn lamp aandeed, dat deed gewoon zeer aan mijn ogen. Nu lijkt het wel of mijn ogen al aan het licht gewend zijn, en hoef dus niet zo te knipperen.
MISTRAL94 schreef:Ik had de hoop wakker te worden en zonder problemen uit bed te komen maar dat is helaas niet gelukt