Steeds moe

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

miss_kippie

Re: Steeds moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:21

omdat hij veel mensen heeft die naast ME ook een hartprobleem hebben.dus hij wil nu iedereen op de fiets hebben ze hebben ook een cardioloog daar zitten die dus een hartfilmpje maakt.want je kan ook heel moe worden als je hart niet genoeg zuurstof pompt.en ik heb nu ook pillen gekregen omdat me schildklier niet goed werkt.ze doen daar echt een hoop. heel mensen weten niet dat je der pillen voor kan slikken.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:51

Ah oke. Hmm, ik ben al helemaal door een cardioloog onderzocht maar zonder resultaat. Hoge bloeddruk en pols heb ik dan ook nog steeds. (en een ruis..)

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:53

maar is wel ME bij je ondekt ?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 16:47

Nou, mijn HA zegt dat als ik nu doorgestuurd wordt ik voor 95% zeker de diagnose CVS/ME krijg. Maar zei zegt dat dat heel bepalend kan zijn voor mijn verdere leven, en het nu zonder diagnose nog even aan wil zien.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:02

oke ik loop nu in amsterdam dan en ben nu 5 maanden pillen aan het slikken kijken of ik wat minder moe ben en meer kracht krijg in me benen en armen.

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 18:07

ik ben pas naar een internist geweest voor de moeheid en hoofdpijn. het schijnt dat mijn hoofdpijn chrinische is en voor mijn moeheid heeft de bloed afgenomen en fotos van mijn longen gemaakt. het gaat laatste tijd tog wel iets beter

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 19:44

Paula schreef:
Dat kan ik mij goed voorstellen dan. Wel balen zeg... hopelijk verandert het nog.
Mijn dokter begon ook al dat ik op elk medicijn dat geprobeerd werd wel overgevoelig leek te reageren. Ik weet het bij mij niet zo goed. Geestelijk ben ik juist weer wel een harde. Clown

Ja dat heb ik ook idd... Ik kan in mn eentje wel een hele bijwerkingenlijst van een medicijn maken, want ik heb altijd alle bijwerkingen Rolleyes

Maar de therapeut zei ook wel dat het in het begin iets erger zou kunnen worden, dat het later weer beter gaat. Dus dat hoop ik dan maar Haha! Ben benieuwd... ik hou vol Knipoog

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 11:17

spuit12 schreef:
omdat hij veel mensen heeft die naast ME ook een hartprobleem hebben.dus hij wil nu iedereen op de fiets hebben ze hebben ook een cardioloog daar zitten die dus een hartfilmpje maakt.want je kan ook heel moe worden als je hart niet genoeg zuurstof pompt.

Klopt, ik heb mitralisklep insufficiëntie... M'n moeder heeft het ook en ligt nu in het ziekenhuis, ze is geopereerd maar het gaat niet zo goed.
Ik ga aandringen op een operatie want ik heb er nu al last van en ik wil eerlijk gezegd niet jarenlang sukkelen om dan op m'n 60ste geopereerd te worden ofzo.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 21:16

Ik meld me weer even met info over MORA-therapie Haha!

Afgelopen behandeling 'echte' acupunctuur gehad. Heb nl ook al een aantal weken/maanden continu 24 u p.d. koppijn. En daarna ineens geen hoofdpijn meer Verward Heel bijzonder... hihi.

Slapen gaat nog steeds niet zo best, maar dat heeft ook meerdere oorzaken. Die ik overigens ook wel aanpak. Maar ondanks dat voel ik me toch vaak wel wat fitter. Nog niet topfit, maar voor de behandelingen kon ik niks. Dus wel een verandering.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 11:48

Oh, zit er bij die MORA-therapie ook acupunctuur? Lachen Wel goed zeg dat je hoofdpijn iig over is, en je je toch wat fitter voelt.

Hier niets verandert. Voel mij vaak slechter dan beter helaas.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:37

ja, MORA therapie is op basis van acupunctuur. Hij meet met het MORA apparaat via meridiaanpunten op je vingers en tenen de hoeveelheid energie op bepaalde plekken in je lichaam. Bij mij waren er een aantal punten veel te laag. Dan 'pompt' (weet niet hoe je dat moet noemen Tong uitsteken) hij met dat apparaat wat energie in je lichaam. Ook kan hij daarmee bepaalde virussen uit je lichaam halen. In mijn geval bv het pfeiffervirus.
Als je overal genoeg energie hebt kan hij middels acupunctuur de energiebanen in balans brengen Lachen Maar in principe valt de hele therapie onder acupunctuur.