Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Relaxed schreef:Ik snap het probleem met die eendenbek trouwens niet zo hoor.. Ff heel plat gezegd, maar als er een piemel in en een kind uit je vagina kan komen, dan kan zo'n eendenbek er ook heus wel pijnloos in.. Zo enorm is dat ding niet?Die gyn waar ik toen was zei dat het pijnlijk is als je je spieren aanspant, maar ja, dan is sex ook pijnlijk als je dat doet, dus vrij logisch
_Tivoli_ schreef:Overigens is iets me nog steeds niet duidelijk:
op internet stat dat schimmelinfectie vanzelf wel weer over gaat.
Maar nog geen twee regels verder staat dat je er créme voor moet hebben.Wat is het nou?
Gaat het wel over,of blijft het net zo lang zitten tot je er iets aan doet?
Relaxed schreef:GGD werkt anoniem geloof ik. Maar geef het daar iig ff aan voor de zekerheid.
suuzepuus schreef:nee het is bij de ggd gratis!
Kanelly schreef:In grote lijnen de zelfde bestanddelen ( miconazol wss. ) maar niet dezelfde crème...
Zou Miconazol voor de voetjes maar niet tussen je benen gaan doen *auwie*
IvysToeter schreef:ohh dus mocht ik het willen kan ik om zo'n zelftest vragen?
ik stop er liever zelf een wattenstaafje in
Relaxed schreef:Waarom zou je geld uitgeven aan een zelftest als je gewoon naar de huisarts kan gaan waar het vergoed wordt?
rockwitch schreef:Maar als je zo'n zelftest doen, hoe weten ze dan zeker of je het wel goed hebt gedaan. Straks zeggen ze dat er niks is, maar omdat ze het zelf verkeerd hebt gedaan heb je misschien wel wat, maar zien ze het niet.
Of is het zo als je een soa hebt, dat je het altijd wel ziet, ook al ben je niet ver genoeg naar binnen gegaan ofzo?
Relaxed schreef:Waarom zou je geld uitgeven aan een zelftest als je gewoon naar de huisarts kan gaan waar het vergoed wordt?
_Tivoli_ schreef:Misschien omdat sommigen liever niet met hun benen wijd en hun blote muts op tafel gaan liggen?
Zoals ik?
En nou niet zeggen: 'dat heeft een HA echt wel vaker gezien' .
Ik heb een hele aardige huisarts,maar ik pieker er geen moment over om met mijn benen wijd bij hem op tafel te gaan liggen
Relaxed schreef:Kanelly schreef:In grote lijnen de zelfde bestanddelen ( miconazol wss. ) maar niet dezelfde crème...
Zou Miconazol voor de voetjes maar niet tussen je benen gaan doen *auwie*
Nou ik had laatst in de apotheek ook een vrouw aan de balie die dat had gedaan! Hoe verzin je het
_Tivoli_ schreef:Relaxed schreef:Waarom zou je geld uitgeven aan een zelftest als je gewoon naar de huisarts kan gaan waar het vergoed wordt?
Misschien omdat sommigen liever niet met hun benen wijd en hun blote muts op tafel gaan liggen?
Zoals ik?
En nou niet zeggen: 'dat heeft een HA echt wel vaker gezien' .
Ik heb een hele aardige huisarts,maar ik pieker er geen moment over om met mijn benen wijd bij hem op tafel te gaan liggen
beantsje schreef:Relaxed schreef:Nou ik had laatst in de apotheek ook een vrouw aan de balie die dat had gedaan! Hoe verzin je het
niet zo raar hoor, als je canesten Skin (geen canesten Foot dus) hebt, kan je dat best wel gebruiken.
Relaxed schreef:Klopt, maar deze mevrouw had echt de canesten foot erop gesmeerd