Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar meestal alles acryl.

want ze waren weer helemaal kort gewiekt na de tijd
had het na de tijd pas echt door, baalde dan ook als een stekker. Maar nu zijn ze alweer wat langer gelukkig!
) staat me wel goed! Maar nu ik al deze leuke dingetjes lees...! Ik deed vroeger wel eens de helft van mijn nagel afplakken met plakband, de ander helft verven, en dan plakbandje omdraaien, en de ander helft verven
Monnie_ schreef:faCking lelijk ;')
Lous schreef:Ik lak eigenlijk alleen mijn nagels als ik lang vrij ben of voor een tijdje niks hoef te doen met de paardjes. Als ik mijn nagels heb gelakt dan is na 1 dag paardjes alweer drie kwart eraf. Nepnagels doe ik helemaal niet aan. Ik hoor zo vaak gegil uit de stal komen van mensen met nepnagels waarbij ze inscheuren of afbreken als ze met de paarden bezig zijn.
Ik heb altijd wel aardig lange nagels, alleen zijn ze de laatste week allemaal afgebroken, dus heb ik de de overige twee ook maar even gekortwiekt, vond dat geen gezicht. Wel jammer want ze waren erg lang.
VonDutch schreef:Ik heb net gellnagels laten zetten, kei mooi met burberry!!
Als ik geen gell nagels heb, meestal wel kleurtje rood of rose.
)
Nickytje schreef:Mijn nagels ook afgeklovenHeel af en toe doe ik zelf een keer nepnagels op, maar dan lak ik ze niet.
. Ik heb nu niet zulke hele lange nagel meer omdat ik eerst heel vaak nepnagels op had, en door de lijm zijn me nagels heel zwak geworden. Het ziet er nu wel al wat beter uit, meestal heb ik rood of french, maar vandaag heb ik goud met een roze randje, heel fout. Ik ga het er zo ook weer af halen, heb nu zulke leuke dingen gelezen hierboven. Ik ga binnekort denk ik wel acrylnagels zetten.
. Normaal gesproken het french randje in glitterkleur. Nu gewoon even normaal wit. Net een nieuwe set erop
Het is er nog lang niet, maar ik ben blij hoe het nu gaat
En zie verbetering
Dus mooi best lang en mooi glimmend. Een wit randje lukt mij voor geen meter, ook niet met die stickers
Emmaa schreef:Ik heb meestal lichtroze nagellak op.
tanya89 schreef:Ik heb een tijd nagels gebeten en nu doe ik er doorzichtige nagellak op en bijt ik niet meerDus mooi best lang en mooi glimmend. Een wit randje lukt mij voor geen meter, ook niet met die stickers
en dat lukt