Te klein

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Te klein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 20:24

Pffff ik vind het nogal vervelend en iedereen zegt 'het komt wel'. Jaja ik denk het niet. Na 15 jaar heb ik nog altijd geen a-cup. Ik stoor me er wel aan want ik kan niet die mooie bloesjes aan doen die ik zie want ze zijn te diep uitgesneden. Ik hbe het beu ik ben even plat als een kind van 5 jaar. Zijn er geen tips om ze sneller te doen groeien want iedereen loopt rond ( op die leeftijd) en met wat en ik ben zo plat.
Dus iemand tips aub.

Silence

Re: Te klein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:26

Meis...wees er blij mee.
Ikzelf ben helaas voorzien van een aardige voorgevel en kan er alleen maar nadelen van noemen.

Suus__

Euhm borsten bestaan voor groot gedeelte uit vet, dus meer eten? Vork
Nee heb echt geen idee, denk dat je gwn geduld moet hebben want plastische chirugie moet je niet aan beginnen Knipoog

Redrumfox

Wachten is het enige wat je kunt doen, of BH's met vulling: dan kom je al wel aan een A waarschijnlijk, hoewel dat ook erg klein is natuurlijk. En anders plastische chirurgie als je ouder bent en je er écht aan stoort. Als ik in jouw situatie zou zitten zou ik daar wel voor kiezen waarschijnlijk (maar goed, ik ben dan ook erg gelukkig met mijn B/C en wil dat dus niet missen Clown ).

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 20:29

alle bh's zijn te groot qua cupmaat, ik draag nu van die topjes voor kinderen avn 10 omdat die passen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:30

Filets kopen om in je bh te stoppen Lachen

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:31

Er is inderdaad niet veel aan te doen, misschien (mits je durft) dit een keer aan de doker voorleggen? Misschien dat het iets met je hormonen te maken heeft?

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 20:33

ik ben ook nu pas ongesteld geworden (1 jaar geleden) heeftd ate r ook iets mee te maken

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:34

Hmm dat kan.. Maar een jaar is al best lang. Ik kreeg juist eerst borsten en werd daarna pas ongesteld, maar dat zal wel per persoon verschillen.

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:35

t is idd erg vervelend voor je,
maar het kan echt nog, een meisje bij mij in de klas had tot haar 17e niks, en toen kregen ze een groeispurt en werd t een cup C!
t kan ook zijn dat het zo blijft, ik heb ook niet veel, sommige mensen hebben dat nu eenmaal.
het ziet idd mooier uit om een mooie cupmaat te hebben.. maar wat je niet hebt heb je niet en daar zul je je bij moeten neerleggen want anders ga je eisen stellen aan je zelf die niet realistisch zijn want je kunt er tenslotte niks aan veranderen (ja bh vulling ofzo)
probeer t te accepteren en er mee te leven dat t nu zo is zoals t nu is, ga je het niet leren accepteren en blijf je t moeijlijk vinden dan zit je constant met jezelf/gevoel van eigenwaarde te worstelen met het gevolg dat je hierdoor erg onzeker kunt worden
Laatst bijgewerkt door moniekk op 13-09-08 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 20:35

ik kan je eens een foto maken van hoe het eruit ziet (haha ik bedoel wel met kleren aan he ) Haha!

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:36

Als je 15 jaar bent moet je je daar nog niet druk om maken, je hebt nog jaren de kans Knipoog
Kijk eens naar je moeder: is die ook 'net zo plat als een kind van 5 jaar' ? Zo niet, dan komt het bij jou ook nog wel Knipoog
En inderdaad, wees er blij mee, jij kunt je nog vrij bewegen Huilen van het lachen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 20:36

die had op haar 15 de maat die ze nu heeft

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:38

Heb je al eens aan je moeder gevraagd hoe lang het bij haar heeft geduurd qua ontwikkeling? De pil wil ook nog wel eens wat doen qua cupmaat, maar om die nu te gaan gebruiken omdat je vindt dat je nog te plat bent....
Ik was zelf ook laatbloeier (op mijn 13e voor het eerst ongesteld en ongeveer een jaar daarna pas mijn eerste beha) en mijn moeder was dat ook. Maar in de loop van de jaren heb ik de schade wel ingehaald. Maar het is dus wel erfelijk bepaald of je vroeg in je ontwikkeling bent of wat laat. En anders denk ik dat plastische chirurgie over een aantal jaar nog een optie is.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 20:39

men tante lopt vrolijk rond met een E men moeder C
men nicht heeft een B
dus zo klein zijn ze in onze familie niet

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:39

Mijn vriendin was op haar 15e nog compleet plat en heeft nu inmiddels (ze is 22) cup D (en dat is niet omdat ze veel vet heeft gegeten :p ). Dit is wel extreem natuurlijk maar ik zou de hoop nog zeker niet opgeven Lachen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 20:41

pff het is moeilijk want ik moet nu allemaal van die gesloten t-shirts aandoen want men een uitsnijding is veel te groot

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:52

Denise schreef:
Kijk eens naar je moeder: is die ook 'net zo plat als een kind van 5 jaar' ? Zo niet, dan komt het bij jou ook nog wel Knipoog

Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens hoor. Ik weet ook wel dat er een deel erfelijkheid mee speelt, maar niet altijd.
Mijn moeder heeft D. En ik moet het ook maar doen met een klein B-tje.
En ben toch echt uitgegroeid, helaas.

TS, koop gewoon een kleine BH en een paar kipfiletjes. Dan lijkt het in ieder geval nog wat. Je bent pas 15 dus het kan nog komen.
Ik heb zelf ook altijd push-ups met een gevoerde cup. En als ik een strak truitje aandoe, komen de kipfilets te voorschijn. Haha!
Je moet even goed zoeken, sommige BH's hebben een vergrotend effect.
Een operatie zou ik nu nog niet aan beginnen als ik jou was. Maar, als je een goede arts hebt zal hij je dit ook nog niet aanraden.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:54

Mandy: paps heeft ook nog iets meegegeven he wat betreft genetica. Lachen

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:56

Ja, dat weet ik maar mijn paps heeft helemaal niets Tong uitsteken

Maar, ook aan die kant van de familie zijn de dames niet te klein uitgevallen in mijn geval.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:00

Haha nee dat mag ik toch hopen van niet. Tong uitsteken
Nee maar die heeft ook een moeder waar hij weer genen van heeft: dat speelt absoluut mee. Lachen

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:01

waarom zegt iedereen toch gelijk vulling/kipfilets??! Waarom anders voordoen dan je bent... ik begrijp dat het niet leuk is, ik was vroeger ook altijd bang dat ik met niets zou eindigen, maar de kracht ligt daarin jezelf te accepteren zoals je bent. Dat is net als met make-up... je kan jezelf daarachter toch niet verschuilen? Ik denk altijd zo... als je een partner hebt en 's avonds in bed ligt, dan moet je nog net zo herkenbaar zijn als overdag. Je kan met kleren en een beetje make-up je positieve kanten mooi benadrukken/onderstrepen, maar probeer geen dingen te creëren die er niet zijn...

voor de rest groeien ze nog wel een tijdje, als je aan de pil bent kan dat ook wel eens helpen... probeer jezelf zo te nemen als je bent, dat is belangrijker dan vulling... het gaat tenslotte niet om kwantiteit maar kwaliteit... ookal is het wel heel moeilijk maar probeer er wat aan te doen!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:05

Redrumfox schreef:
Haha nee dat mag ik toch hopen van niet. Tong uitsteken
Nee maar die heeft ook een moeder waar hij weer genen van heeft: dat speelt absoluut mee. Lachen

Hmmm dan mogen die van mij ook nog wel even groeien Clown
Moeder van mn vader kan ik toch herrineren dat die geen kleintjes had Sigaar
En mijn moeder ook niet.. Clown

En ik heb nu een kleine A (1 voordeel als ik ongesteld moet worden: dan worden ze tenminste wat voller)

Ik heb dus ook een kleine A dusja, er zijn wel meer mensen die niks of haast niks hebben, en op je 15e hebben ze nog 10 jaar om te groeien Knipoog

Ik moet trouwens ook zeggen dat de BH maten heel erg verschillen, voor een jaar geleden heb ik een BH gekocht, cup A, maar dies nu te klein geworden(gekrompen en pas hem niet meer kwa omvang van mn lichaam, of hoe je dat ook zegt Huilen van het lachen), en die cup is dus gewoon klein, en nu heb ik A's waar nog ruimte over is.. Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Air op 13-09-08 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:06

Ik ben het wel eens met Ilsemarie..
Daarbij meis, je bent nog maar 15! Tot de tijd dat ze uitgegroeid zijn (21 dacht ik) kan er nog zóveel gebeuren! Ik heb ook van mn 13e tot mn 17e met een minimaal Atje tot A gelopen, begin nu ook eindelijk wat meer vormen te krijgen (en daar komen dan ook heupen en kont bij, haha Clown) Aan de pil gaan helpt ook wel volgens mij, en tot die tijd gewoon geduld hebben en genieten van de voordelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:06

Denise schreef:
Als je 15 jaar bent moet je je daar nog niet druk om maken, je hebt nog jaren de kans Knipoog
En inderdaad, wees er blij mee, jij kunt je nog vrij bewegen Huilen van het lachen

Dat is niet waar Knipoog Mijn moeder heeft een grote C en ik een kleine A. Iedereen zei ook altijd tegen mij op die leeftijd; dat komt nog wel. Nou ik ben nu 19 en er is niks gekomen hoor Huilen van het lachen