Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en ook op mijn pink.ook dubbel en later dik en blauw .ben er niet mee naar de dokter geweest en heb er nu ook geregeld last van maar ja wat het is,is voor mij ook een vraagteken.ben benieuwd,ga dit topic maar volgen.. groetjes edith 
Zonnebloem schreef:Dus ik heb nog ff te gaan.![]()
Omdat een kneuzing bij mij meestal toch na een week of 8 wel weg is maakte ik me een beetje zorgen...

MoonChloe schreef:4 jaar last van mijn zeer zwaar gekneusde enkel gehad, maar ging ook niet echt heel erg goed daar mee om. Ben te snel weer gaan paardrijden, rennen en geen wisselbaden (voor enkel) genomen.. Tsja
)
Ik ken het, daarom ga ik met zulke klachten ook niet naar HA. Hij gaat dan vast vragen hoe het komt etc.. Nahh laat maar.. 
Ging ook weer goed, maar een jaar daarna werd m'n teen weer paars(het deed geen pijn.) Ben toen wel naar de HA geweest en toen zijn er voor de zekerheid ook foto's gemaakt om te kijken of er geen zenuw klem zat. Dit was niet het geval, maar ik heb hierdoor wel last van wintertenen.MoonChloe schreef:Maar wat waarschijnlijk wel goed helpt is een bak met koud water en een bak met warm water en je hand eerst in koud water houden (1 min) en dan 1 min in warm water en weer 1 min in koud water, zo ga je eventjes door. Is heel goed voor doorbloeding en dan gaat de 'vuil' ook weg uit je pink.

) 

!) en ik heb er dik een jaar last van gehad. Vermoedelijk is ie eerst uit de kom geschoten ofzo, want toen ik hem terugtrok uit schrik en meteen boog hoorde ik zo'n droge knak... ieks.. Daarna werdt ie heel dik en warm, maar tegen de tijd dat wij het bos uit waren was ie alleen nog dik. En dat is ie vrij lang gebleven. Deed op zich niet zo heel veel pijn, niet genoeg om naar de dok te gaan, en nu is het over en kan ik hem weer als vanouds gebruiken.