Hoe reageer jij op teveel drank?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 09:42

Doei! ,

Ikzelf, word er enorm hper van, gan gek dansen lachen ouwehoeren
maar er hoeft ook maar *kniptmetvingers te gebeuren, wat ik niet
leuk vind.. qua ruzie ofzo.. en ik ben direct helemaal boos. Gisteren
zelfs erg agressief. Nagelbijten / Gniffelen

Ben benieuwd!

Pluizebolpum

Re: Hoe reageer jij op teveel drank?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 09:56

Ik drink nooit écht teveel, dan word ik ziek, maar ik doe een enkele keer weleens één glaasje verder dan eigenlijk goed is voor me...
Ik word er dan enorm vrolijk van, lig overal van in een deuk, ga slap ouwehoeren of enorm filosoveren over de zin van het leven. Echt een feest om mee te maken... Rolleyes
Oja, en paaltjes...Ik kan nuchter al nooit het midden vinden, maar als ik iets teveel op heb is tussen paaltjes doorfietsen (I know, dan hoor je je eigenlijk niet meer in het verkeer te begeven, zelfs niet op de fiets Bloos ) een hele opgave. Het is me zelfs eens gelukt om een half uur bezig te zijn voor ik door de openstaande schuifdeuren van een winkelcentrum kwam en dat was toch wel zóóó'n *spreidt armen erg wijd uit elkaar* gat...
Of ik val in slaap, das ook erg gezellig... Dromen

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 09:59

Ik drink eigenlijk niet vaak, maar als ik wat op heb ben ik nog gezelliger dan ik al ben Clown

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:00

Als je er zo op reageert als jij... dan zou ik er gewoon niet meer aankomen! Vreselijk.

Ik word overmoedig en lacherig, maar door omstandigheden( getrouwd geweest met een alcoholist) ben ik er ook gewoon mee gestopt.

Zonder kan je ook prima feesten!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 10:03

Amondi: Ja ik ben van meelf al wel zo. Met drank word dat des te meer gestimuleerd, maar ach als iemand me vast pakt 'kom we drinken er nog één' loop ik er zo weer bij weg. Huilen van het lachen

En Pluizebol, Geweldig!! Ik ben een keer op de grond gaan liggen. ROFL Ik had geen zin meer om te fietsen en ging slapen ofzo. Huilen van het lachen

Rijan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:14

ik word er hipper van.. en erg happy
maar er hoefd maar boe zegt te worden dan kan ik al
staan huilen Clown maar dat is heel kort want dan ga ik weer dansen Clown Duivel

ik ben nu 16 dus drink nooit veel alchol.
want dan krijg ik ruzie met me ma wat ik dan terecht vind Knipoog Tong uitsteken

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:17

Alleen een beetje over vrolijk.
En ik zeg ook niet zo snel nee meer tegen dingen, waardoor er al regelmatig dingen fout zijn gegaan.
Dus ik raak geen drank meer aan. Lachen

Mensen die hangerig en klef worden als ze hebben gedronken, vind ik echt mega irritant. Lips are sealed Misselijk

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:21

Ik word gewoon nóg gezelliger! Haha!
Haha, ik ga er niet meer van dansen ofzo, want dat doe ik al zonder dat ik uberhaupt iets op heb! Haha! Dus daarvoor doe ik het niet. Maar ik ben dan gewoon een beetje hyper dan, erg druk. Lachen Maar wel gezellig druk zegmaar.. Knipoog Vaak zie je juist dingen die helemaal niet meer leuk zijn doordat sommige zoveel op hebben..

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:23

Ik ben redelijk mezelf met alcohol op anders zou ik niet drinken. Het enige wat ik nooit nuchter zou doen en in mijn leven toch een paar keer gedaan heb is karaoke. Bloos

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 10:25

Karaoke! ROFL
Dat is zó leuk! *LOL*

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:26

drink nooit meer echt teveel, maar ben van mezelf nogal terughoudend, met een slok op echt niet meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:26

TS, als je er agressief van wordt moet je misschien eens overwegen toch wat minder (of niet) te drinken.

Bij mij versterkt alcohol stemmingen, dus ik drink alleen als ik vrolijk ben. Als ik depri ben worden het drama's, dus dan drink ik niks.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-09-08 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:34

Ik ga uhm iets minder geremd praten. Op dat moment vergeet ik even dat er een goede rede is dat ik normaal eerst even nadenk over wat ik zeg (omdat het niet altijd even slim is).
Filosoferen over de zin van het leven gaat ook erg goed, helemaal samen met iemand die ook niet nuchter is.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:35

Ik wordt er lollig en als ik het terug zie niet goed van mezelf.
Ik ben dan echt melig tot het vervelende toe en ik dans als een gek en verder vind ik dit nog altijd beter dan iemand die lastig of agresief wordt.
Mensen praten soms nog dagen over wat ik allemaal gezegd en/of gedaan heb.
Maar met de jaren ben ik wat wijzer geworden en weet wanneer het genoeg is maar meestal ben ik bob.

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:36

Drink zelden, en als ik drink drink ik net een paar drankjes en daar reageert mn lichaam niet echt op. Ben nuchter al lijp genoeg, haha

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:36

Geen idee, ik drink wel eens wat, maar ik zal nooit dronken worden. Heb een hekel aan dronken mensen....

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:40

die keren dat ik drink, kan ik na 1 a 2 biertjes al met mijn linkeroog in m'n rechter broekzak kijken en andersom. Ik word dus meteen niet goed. En daarom blijf ik er (bijna) altijd vanaf.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:09

ik word ook altijd gewoon een beetje extra vrolijk.
maar ik heb er de dag erna altijd enorm veel last van.
vooral als ik echt flink teveel drink ben ik de dag erna echt doodziek..vandaar dat ik dat dus ook gewoon niet meer doe..
eigenlijk vind ik een aangeschoten gevoel echt afschuwelijk (dat je niet meer helemaal controle ofzo over je zelf hebt)..
op de dansvloer is t nog allemaal gezellig en leuk maar zodra ik 3 stappen rechtuit moet zetten vind ik het afschuwelijk..
dus ik hou me gewoon altijd in, wat meestal niet zo moeilijk is aangezien ik geen bier lus, de wijn meestal ook niet geweldig is, en ik de mixdrankjes te duur vind... bovendien ben ik zo ongeveer verslaafd aan gewoon cola... dus dat komt altijd wel goed ^^

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:28

ik word altijd wel heel vrolijk en stap ook makkelijker op mensen af. soms zeg ik ook wel wat foute dingen, maar vaak kan ik nog wel een beetje denken zeg maar Tong uitsteken dat iik dus nog wel denk: nee niet doen is fout.
ook wordt ik wel wat slijmerig en knuffelig tot ergs aan toe lees geil.. hihi

xoxo

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:31

Hmm ik drink nooit zo veel maar ik kan wel wat vrolijker en gekker overkomen na 2 biertjes haha. Maargoed, soms vragen ze aan mij ook of ik aangeschoten ben terwijl ik alleen maar cola drink die avond dus wat dat betreft maakt het eigenlijk niet uit Clown Ik kan alleen wat makkelijker praten met mensen die ik totaal niet ken Knipoog

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:35

Ik drink nooit teveel want als ik teveel drink dan word ik ziek. Ik voel dit altijd aankomen dus ik stop altijd optijd. Als ik een paar glaasjes opheb, dan wordt ik best druk en ga echt hele rare gesprekken voeren volgens mij. Ik word er gezellig van, niet agressief ofzo. Maar ik weet nog altijd wat ik doe.

Mensen die vervelend worden van drank moeten dan niet zoveel drinken vind ik persoonlijk. Je moet er andere niet mee lastig vallen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:39

Zonder tequila ben ik gewoon leuk dronken, met tequila word ik heel emotioneel... Ik drink in principe niet, dus het komt gelukkig bijna nooit voor

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:40

ik weet dat ik te erg ben als ik té veel op heb dus houd ik het meestal bij een glaasje minder Knipoog Bloos

als ik wel teveel op heb ben ik zeer lollig, begin ik super hard te zingen, aan jongens te hangen ed enja als ik er achteraf op terug denk schaam ik me voor mezelf vandaar dat ik me meestal wel beetje inhoud Lachen

Mistie

Ik zeg dan alles wat maar in me opkomt om aan iemand te vragen, wordt dan heel knuffelig naar alles en iedereen en dat lachen valt nog wel mee.. fietsen gaat ook altijd nog redelijk Lachen

Pluizebolpum

Over cola gesproken...Je hebt van die mafketels (ik zei de gek Gestoord ) die van prik al aangeschoten kunnen raken. Op de manege kreeg ik altijd gratis Fanta, dat was zo leuk namelijk, om die malle muts van d'r barkruk af te zien vallen na twee blikjes Fanta... Huilen van het lachen
(dan was ik ook écht wel licht in mijn hoofd, net alsof je aangeschoten bent, en ja, dat wilden anderen altijd graag zien om de een of andere reden)