vandaar dat ik een beroep doe op jullie hulp. Wat is nu het handigst om te doen? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vandaar dat ik een beroep doe op jullie hulp. Wat is nu het handigst om te doen?
MarcoBorsato schreef:Het zijn cheap ass knopjes van de six, maar ik ben doorgaans nergens allergisch of gevoelig voor.
droeg eerst ook wel eens cheap ass oorbellen, maar mijn oren accepteren dat ineens niet meer
Ze willen nu alleen maar dure oorbellen
Titanium gaat overigens ook meestal goed. Misschien moet je zoiets eens proberen?
(maar goed draag nou geen oorbellen meer vanwege problemen vroeger en ik dr onder tussen 't type nie meer voor ben
)

mirjamvdkamp schreef:badedas, hiermee elke dag mee schoonmaken

MarcoBorsato schreef:Het zijn cheap ass knopjes van de six, maar ik ben doorgaans nergens allergisch of gevoelig voor.
xDramaQueen schreef:mirjamvdkamp schreef:badedas, hiermee elke dag mee schoonmaken
dat is zo not done...
shampoo gaat je piercing niet helpen
lieveli, ik zou ze opnieuw laten piercen, of ze open zijn of niet, als ik die van mij ook weer indoe loop ik non stop met een rood oor.
laat je ze toch zitten gebruik voor kraakbeen dan sterilon.

xx_Irisje schreef:xDramaQueen schreef:
dat is zo not done...
shampoo gaat je piercing niet helpen
lieveli, ik zou ze opnieuw laten piercen, of ze open zijn of niet, als ik die van mij ook weer indoe loop ik non stop met een rood oor.
laat je ze toch zitten gebruik voor kraakbeen dan sterilon.
Badedas en Unicura (ook in dit topic genoemd) zijnn beide antibactriele zepen dus zouden wel degelijk kunnen helpen.
Daar hoort gewoon een staafje in met een bolletje van achter, achter je "vlindersluiting" kan een hoop rommel gaan zitten en die sluit het wondje af. Ik zou langs de piercingshop gaan en vragen of ze er misschien een staafje in willen steken.
Gewoon uitleggen dat het "oude gaatjes" zijn die je terug wil "gebruiken"
pharagirlke schreef:Ik zou sowieso geen zweerknopjes daar doen. Ondanks dat het niet echt gezien word als piercing, is het toch een heul gevoelige piercing.Daar hoort gewoon een staafje in met een bolletje van achter, achter je "vlindersluiting" kan een hoop rommel gaan zitten en die sluit het wondje af. Ik zou langs de piercingshop gaan en vragen of ze er misschien een staafje in willen steken.
Gewoon uitleggen dat het "oude gaatjes" zijn die je terug wil "gebruiken"
Die zijn zo snel genezen!