Goed, hier even kort samengevat het verhaal. Moet het even van me afschuiven, sorry hoor.
Zoals sommigen van jullie weten heb ik in 2003 in het ziekenhuis gelegen met een hersentumor en heb ik ook een drain in mijn hoofd.
Nou heb ik sinds een week of 16 weer problemen met hoofdpijnklachten, misselijk, draaierig, slecht slapen. Kortom, niet lekker.
Deze klachten heb ik al vaker gehad, en elke keer duid dat op een tekort aan hersenvocht. De drain die ik heb is vanaf de buitenkant per computer instelbaar dus elke keer kon het verholpen worden met een afstelling.
Maar nu zit ik aan het einde van de afstelling dus kan de druk niet verder omhoog geschroeft worden.
Na een flink aantal weken aan de pijnstillers, rustiger houden dan normaal en een aantal ziekenhuisbezoeken is er nu toch besloten om weer te gaan opereren om mijn drain af te knijpen om te kijken of mijn lichaam de hersenvochtafvloedfunctie niet zelf weer over kan nemen. Ik zal dus een aantal dagen op medium care liggen.
Nu is het maar hopen dat deze ingreep werkt en dat ik er beter van word, aangezien ik geen zin heb om met klachten rond te blijven lopen..
Zo, dat ben ik ff kwijt..
Ps. als dit bij mens en welzijn hoort moet t maar verplaatst worden.
Laatst bijgewerkt door Leliev op 03-09-08 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo dat is geen misselijkke ziekte, hopelijk kunnen ze het weer in orde maken, en kun je weer spoedig het ziekenhuis verlaten. In ieder geval heel veel sterkte en heel veel beterschap gewenst..........
he getver, dit is nou niet bepaald een 'uitje' waar je op zit te wachten..maar die oneindige hoofdpijnen zijn ook afschuwelijk. Ik wens je een voorspoedig herstel en heel veel sterkte.
mijn dochter is zojuist ook twee keer geopereerd aan dr drain (zat een knik in), helaas moest dr halve haar eraf..dus die heeft er flink de balen van...ik hoop voor je dat je hersenen idd het weer zelf aan kunnen ..heel veel sterkte,
ben wel benieuwt wat voor drain/shunt jij dan hebt, lijkt me wel handig dat je hem kan afstellen via de computer
Laatst bijgewerkt door lique op 03-09-08 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt
No_worries
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
He bah, dan breek ik nog liever een been, dat 'gedoe' aan de hersenen vind ik altijd maar doodeng! Maar wat moet dat moet, ik wens je veel sterkte en hoop voor je dat het na de operatie beter wordt.