Volgens mijn vriend ben ik nogal een prater in m'n slaap. We waren op vakantie en ik zei in m'n slaap: "kijk, een hagedis" . Mijn vriend schrok zich rot en ging overal zoeken.
Wie weet wat het betekent als je praat in je slaap?
weet niet wat het betekent. Volgens mij is het net als met dromen dat je dingen verwerkt van de dag. Ik heb ook altijd veel gepraat in mn slaap, maar de laatste jaren is dat ineens opgehouden.
Ow ja hier kan ik me helemaal in vinden! Ik heb een keer gezegd tegen mijn vriend wow dat is een grote vis! En heb hem een keer gevraagd of hij mee wilde helpen met de hamsters. Werd nog boos ook toen hij nee zei. Kan wel kloppen, werkte toen in een dierenwinkel.
HAHAH ik doe het ook wel es. In me slaap zei k de hele tijd dat ik overal spierpijn had. En me vriend zo tegen me praten. Ik wist er de volgende dag niks van
ja kan ook hele verhalen vertellen s'nachts. Reageer ook op vragen. Ooit is gehad dat mn zwager riep il il alles goed!! Waar ik op reageer ja met mij goed en met jou? Meer hebben we niet gezegd. Mn vriend lag in een deuk!
Heb echt geen idee wat het betekend. Ik doe het ook en meestal is het niet te verstaan. Een keer heb ik gezegd 'kijk jozef!' (onder m'n bed kijkend) dus m'n moeder zo 'is maria er ook?' en toen zei ik ja Hoe ik daar nou weer bij kom.. heb niks met Jozef, of iemand die zo heet haha. Hebben er wel heel hard om gelachen
Mijn vriend en ik doen het beide, echt afschuwelijk!
Zo zei hij een paar nachten geleden dat ik geen architect moest worden, want alles stond scheef en kukelde om voor zover hij kon zien en ik ben afgelopen week uit m'n slof geschoten tegen hem (vroeg hij de volgende dag of ik nog boos op hem was, had geen idee waar hij het over had).
toen ik sliep in de caravan schijn ik geschreeuwd te hebben dat die mensen op het dak er af moesten! (het regende die nacht) toen zei mijn vader, ''ga maar slapen ik jaag ze wel weg'' en toen was ik weer stil..
ik begin ook standaard in de caravan mijn broertje uit te schelden als ik net weg ben. dan weten ze het alweer, oke, ze slaapt....
of verhalen over bomen ofzo waar ze geen touw aan vast kunnen knopen.. (je weet wel die dingen met blaadjes. )
best poedersuiker. dan zitten ze weer te giebelen aan het ontbijt, en ik heb natuurlijk weer géén idee waar ze het in godsnaam over hebben. ik merk wel dat het erger is en ik het eerder doe als ik goed uitgeslapen ben.
Praten in me slaap doe ik ook, Vooral als ik ongelovelijke hoeveelheid stres heb. Dan helpt bij mij een mp3 op zetten. Heb me wel eens geslagen in me slaap doe ik ook Ben ook wel eens wakker geworden met een licht gekneuste rib.
ik ben nogal vrolijk in mn slaap.. ik praat een heel stuk achter elkaar door en ga dan heel hard lachen.. heb het nu al van 2 mensen gehoord. toen ik het van mn vriend hoorde geloofde ik het niet, maar toen een vriendin het ook nog zei moest ik wel
Ik ben ook zo'n kletser 's nachts Soms word ik er zelf wakker van... Dan kan ik me nog wel herinneren dat ik iets gezegd heb, maar heb geen idee wat of waar het over ging.
Ik slaap zowiezo heel onrustig, word ook vaak wakker. Daarom moet ik eind september een nachtje in het ziekenhuis slapen om te monitoren wat ik allemaal uitspook
Ik schijn completer gesprekken met mezelf te voeren of met andere mensen. Zo is mijn moeder al een paar keer mijn kamer ingekomen omdat ze dacht dat ik aan het bellen was
Ik vertel verhalen over de drempelloze oceaan en soms komen er twee ooievaars in mijn nestje. Afgelopen week heb ik het over het ziekenhuis gehad. Ik mompel bijna elke nacht in mijn slaap, trebbletaal noemt mijn vriend dat. Soms komen er verstaanbare zinnen en woorden tussendoor. Ach, vriendje is er aan gewend.