Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mocca schreef:[PP] > [MW]
sabine1985 schreef:na de bevalling van mijn dochtertje heb ik ook nog 3 of 4 weekjes gewacht voor ik weer te paard ging.
duren die paar banketstaaf weekjes dan lang he?
amazone77 schreef:na mijn eerste zwangerschap heeft het ongeveer 7 weken geduurd voordat ik weer op mijn paard stapte,had een zware bevalling achter de rug,met een vacuum pomp,en een flinke knip
de hechingen deden nogal zeer vandaar dat het langer duurde voordat ik weer kon rijden.
karijn schreef:Ik zat er na 4 weken al weer op. Eerst alleen gestapt om te checken of mijn "onderkant" het wel kon hebben na 5 hechtingen. Het voelde goed en inmiddels rijd ik al weer drie keer per week een half uur tot een uur. Alleen met doorzitten heb ik nog wat moeite maar ook dat gaat al weer beter.
_Tivoli_ schreef:13 dagen
Ik hield het niet meer vol na 9 maanden!
Heb alleen gestapt en gedraaft,en had erna heel veel spierpijn
Charaz schreef:Ik ben 11 december bevallen en eerste kerstdag ben ik er weer opgeklommen. Iedereen sliep nog dus ik heb t paard opgezadeld en wat gestapt en gedraafd.
Marcato schreef:Charaz schreef:Ik ben 11 december bevallen en eerste kerstdag ben ik er weer opgeklommen. Iedereen sliep nog dus ik heb t paard opgezadeld en wat gestapt en gedraafd.
Haha! Jij dacht; ik doe het mooi stiekem, dan kunnen ze me niet tegenhouden! Heb je het thuis wel verteld...??!!
Marcato schreef:amazone77 schreef:na mijn eerste zwangerschap heeft het ongeveer 7 weken geduurd voordat ik weer op mijn paard stapte,had een zware bevalling achter de rug,met een vacuum pomp,en een flinke knip
de hechingen deden nogal zeer vandaar dat het langer duurde voordat ik weer kon rijden.
Ik ben ook bevallen met een pomp en een knip. Best heftig allemaal ja. En wat voel je je daarna vreselijk zeg. Leek wel overreden door een trein, haha! Zoals ik al in de beginpost schreef, ik kon afgelopen zondag (dus na 4 wkn) al zitten op m'n paard zonder pijn. Dan is 7 weken best lang!