Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Ik heb het juist andersom.
Als ik zelf weg ben (met of zonder ouders, dat maakt niet uit) heb ik nergens last van, maar als ik thuis ben en de rest is weg vind ik het maar niks.
Het lijkt me altijd heerlijk om een paar weken het huis voor mezelf te hebben, maar als het moment komt dat iedereen in de auto stapt en ik niet, dan is het even drama hoor. En moet er dan de daaropvolgende weken zo min mogelijk aan denken, anders trek ik het niet. En het is ook niet dat ik ze het niet gun, dat ik me in de steek gelaten voel of dat ik me niet vermaak, maar ik weet niet, ik vind het vreselijk. Maar ik heb het ook alleen maar bij mijn ouders thuis, want zit nu alleen op mijn studentenkamer en heb nergens last van. En het is ook niet zo dat ik denk dat de beestjes niet goed verzorgd worden, want die gaan altijd mee op vakantie.
Iig heel fijn voor je dat je naar huis kunt!
xDramaQueen schreef:nog meer mensen zo´n heimwee of gehad?
Chiqa schreef:xDramaQueen schreef:nog meer mensen zo´n heimwee of gehad?
Ik zie dat je weer terug bent, ja ik herken het...Wat vervelend zeg dat je ooit een keer een kat wijt bent geraakt toen je op vakantie was!
Ik heb zelf dus ook enorm last van heimwee, ziek, rillen, huilen niet willen eten tot overgeven aan toe.
Kortom ik ga ook liever niet.
Twee jaar geleden naar Turkije gegaan, een week was blij toen ik weer thuis kwam en super om mn katten weer te zien, mn eigen bedje alles.
Mijn ene kat was erg van de rel, niet eten en wilde niets meer, ook zat ze onder de klitten dus je begrijpt wel ik ga ok liever niet meer.
Weet niet hoe het bij jou zat toen je kind was DQ?
Ik heb hier dus als kinds af aan al last van, ik kon niet eens drie huizen verder slapen dan moesten ze
me diep in de nacht naar huis brengen omdat ik helemaal overstuur was.
Dacht dat ik mn moeder miste, maar die is inmiddels al 16 jaar overleden maar de heiwmee is nog
net zo groot, mss nog wel erger.
Hoe heb je het in Spanje gehad heb je de heimwee een beetje kunnen handelen?
SteffiiY schreef:Misschien omdat dr broer toch nog het betrouwbaarste is?
SteffiiY schreef:Misschien is het gevoel voor haar broer toch nog iets beter dan een pension, dit zou je echt aan de Ts moeten vragen.
Jeanine84 schreef:Nou blijkbaar dan toch niet?
Chiqa schreef:Jeanine84 schreef:Nou blijkbaar dan toch niet?
Ik denk niet dat TS hier verders wat mee kan, dus lijkt me ook niet belangrijk om het daar
Nog langer over te hebben denk dat ze het er al moeilijk genoeg mee heeft dit kan iedereen
overkomen.
Heimwee is verschrikkelijk en dat soort insinuaties en 'wat als' berichten maken het er niet beter op.
Jeanine84 schreef:Misschien dat wanneer ze de zekerheid had gehad dat dr poezen het goed hebben ze al minder last zou hebben van dr heimwee?
Chiqa schreef:xDramaQueen schreef:nog meer mensen zo´n heimwee of gehad?
Ik zie dat je weer terug bent, ja ik herken het...Wat vervelend zeg dat je ooit een keer een kat wijt bent geraakt toen je op vakantie was!
Ik heb zelf dus ook enorm last van heimwee, ziek, rillen, huilen niet willen eten tot overgeven aan toe.
Kortom ik ga ook liever niet.
Twee jaar geleden naar Turkije gegaan, een week was blij toen ik weer thuis kwam en super om mn katten weer te zien, mn eigen bedje alles.
Mijn ene kat was erg van de rel, niet eten en wilde niets meer, ook zat ze onder de klitten dus je begrijpt wel ik ga ok liever niet meer.
Weet niet hoe het bij jou zat toen je kind was DQ?
Ik heb hier dus als kinds af aan al last van, ik kon niet eens drie huizen verder slapen dan moesten ze
me diep in de nacht naar huis brengen omdat ik helemaal overstuur was.
Dacht dat ik mn moeder miste, maar die is inmiddels al 16 jaar overleden maar de heiwmee is nog
net zo groot, mss nog wel erger.
Hoe heb je het in Spanje gehad heb je de heimwee een beetje kunnen handelen?
Jeanine84 schreef:SteffiiY schreef:Misschien omdat dr broer toch nog het betrouwbaarste is?
Nou blijkbaar dan toch niet? Aangezien dr broer al eens vergeten is de poezen binnen te laten..zou ik eerder kiezen voor een pension, daar gebeurd je dat iig niet!