Effect van drugs (paddo's soft/harddrug of pillen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Effect van drugs (paddo's soft/harddrug of pillen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 01:45

http://nl.youtube.com/watch?v=11Of5jfM6 ... re=related

Heeft me altijd wel geintrigeerd, zijn er hier bokkers die dit
wel eens gebruiken, en zoja wat gebruik je?
Wat voor effect heeft het op jou lichaam?
Ik hoop dat er mensen zijn die hierover kunnen/willen praten,
ik zal niemand veroordelen iig daar ik zelf ook wel eens een snuifje
heb genomen, gelukkig niet verslaafd.

(Ik hoop ook niet dat het een wellis/nietus discussie gaat worden hoe slecht het allemaal niet is
want dat weten de meeste wel)

Ben benieuwd of mensen hier vrijuit over durven te spreken.

Lotje02

Re: Effect van drugs (paddo's soft/harddrug of pillen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 08:33

Nu gebruik ik niet meer maar in mijn 'housepartytijd' heb ik wel eens een pilletje geslikt. Gewoon om te proberen hoe dat voelde. Ik heb ook altijd gezegd dat ik wel eens paddo's wil proberen maar of ik dat nu nog ooit ga doen weet ik niet.

Ik ben wel altijd redelijk voorzichtig geweest met drugs. Veel van mijn vrienden gebruikte echt veel en vanalles door elkaar en ik heb toen wel gezien wat dat met hen deed.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 08:36

Ik heb veel gebruikt en hierdoor ook veel problemen gehad,
maar van een pillentje werd ik zeer vrolijk en hield ik van iedereen.
speed maakte mij uber druk
coke liet mij denken dat ik knap was en de wereld kon overheersen.
wiet laat mij slapen vind ik dus totaal niet lekker
hasj word ik rustig van

edit: zal wel duidelijk vermelden dat ik niks meer gebruik Vork .. hoef ik ook niet meer Tong uitsteken

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 09:51

Ik heb het ook allemaal gedaan, alleen vond het niet erg ammuserend,
Verder blow ik nog wel voor ik ga slapen

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 09:58

Ik heb diverse pilletjes geprobeerd maar het heeft nooit echt effect op me gehad, terwijl een ander op hetzelfde p[illetje de hele avond doorstuiterd.
Ook alcohol moet ik altijd veel meer van drinken om er wat van te merken, geen succes bij mij dus.

Andere dingen ben ik niet erg nieuwsgierig naar, jointjes word ik alleen slaperig van en dat vind ik niks. Coke wil ik niet puur omdat ik zie hoe mensen om mij heen daarop reageren, die kunnen simpelweg niet meer zonder.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:12

Ik neem zo nu en dan wel eens een pilletje of MDMA met mijn vriendje, en dan maken we er zelf een feestje van met vage films, want ik voel me helemaal niet energiek worden van XTC, en ik merk zelf dat ik er onrustig van word als ik het op een feestje gebruik, vandaar. En ik heb wel eens paddo's gehad, vorig jaar, een heel klein beetje, ik ging er niet van hallucineren, maar ik had het gevoel dat ik de tijd terug kon draaien en het was op een obscuur festival in Duitsland op camping s' nachts, en toen ging ik allemaal dingetjes doen die niet mochten, en het was een beetje een koude douche dat de tijd toen niet terug te draaien viel.

edit: Ook 2 keer een lijntje coke gelegd, maar dat vind ik gewoon echt niet tof, dan is het zweverige gevoel gelijk over en proef ik die troep de hele avond op mijn tong

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:06

Ik heb verscheidende drugs uitgeprobeerd. Ik kan niet zozeer negatief daarover praten maar ik gebruik al een heel tijd niet meer.
Dit om psychoses te voorkomen, laatste tijd dat ik gebruikte ging helemaal niet goed met mij en werd alleen maar slechter en merkte dat ik vaker tegen badtrip aan zat.. Dus maar ermee gestopt.

Drink nu alleen maar biertjes.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:18

Ik heb zelf nooit gebruikt en zal ik ook niet doen.Om de een of andere reden vind ik dat spul 'eng' ofzo.Mijn man nam ooit wel eens een jointje om eens goed te kunnen slapen.Maar ik word gewoon niet goed van de lucht die van zo'n joint afkomt.Voor mij geen drugs.Ik neem wel lekker een koud pilsje op een warme zomeravond.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:27

ik heb wel eens drugs gebruikt, bleef altijd bij wiet of hasj. het "zwaardere" werk wilde ik niet en durfde ik ook niet aan vanwege de verslavingsrisico's.

bij mij geeft een jointje ongeveer hetzelfde effect dan als ik aangeschoten ben. en aangezien ik geen alcohol drink is dat zo af en toe best een keer leuk Lachen wel is het echt met mate, eens per kwartaal ofzo.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:30

Ik heb 1 keer, niet wetende wat het was, een chocolaatje op met de hallicunerende stof die in paddo´s zit..

Ik kreeg van een `vriend` een chocolaatje aangeboden en vond het al beetje raar smaken maar niet vies.. Dus ik braaf de reep opgegeten, wat ik toen meemaakte... Pfff lachen, lachen en nog eens lachen.. Dat was leuk..

Later begon ik ook dingen te zien die er helemaal niet waren..
Levensgevaarlijk dat chocolaatje..
Ik ben toen gelukkig thuis gebracht, wie weet wat er had kunnen gebeuren..

http://www.drugsinfo.nl/default18973.html

Hier wordt je er dus ook voor gewaarschuwd..
Nooit doen dus!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 12:34

In de tijd dat ik ziek was en absoluut geen alcohol mocht, nam ik wel eens wiet/hasj. Afhankelijk van mijn humeur werd ik er rustig of juist erg vrolijk van Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:16

Paddo's lijken me heftig.

Ben net als MoonChloe bang dat ik door die middelen psychotisch wordt
dat heb ik al eens mogen ervaren gelukkig had ik toen niet veel gebruikt.
Ik gebruik al 3 jaar niets meer, daarvoor dus wel met regelmaat, heb altijd
leuke dingen meegemaakt, nooit een badtrip maar je hoort vaak genoeg dat dit wel gebeurd
en mensen dr zelfs in kunnen blijven hangen, zijn er hier mensen die dat wel
eens mee hebben gemaakt of vanuit hun omgeving?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:03

Ja ik ken wel iemand die psychotisch is geworden door blowen. Hij is helemaal veranderd van een vrolijke jongen naar een hele stille jongen (ik kende hem ervoor niet maar heb het gehoord van zijn vrienden) En heb ook wel vaker meegemaakt dat mensen in badtrip zaten. Heel vervelend.

@natasjaa, yeah naar die site zocht ik.
Een mooi programma; drugdancer http://www.drugsinfo.nl/default19537.html

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:07

Chiqa schreef:

Is ook wel zo... Ik heb ze nu een paar keer gegeten en op de een of andere manier is het heel relaxed maar ook weer raar...
Echt hallicuneren deed ik niet, wel zag ik in een soort van in mijn ooghoek (bijv in de wc) onwijs veel kleurtjes. Als je dan naar de lamp zelf keek was het weer weg. Heb het nooit alleen gedaan, zal ik niet doen ook. Ook was er iemand bij die nuchter was.
Degene die de eerste keer als eerste de paddo's op had (had het in een cupasoup gedaan), kreeg helemaal zweetaanvallen e.d.

De rest heb ik ook allemaal geprobeerd, maar vind er eigenlijk niet veel aan.. Van het een wordt je hyper, van het andere agressief (terwijl velen daar weer vrolijk van worden Verward ). Nee, leuk om geprobeerd te hebben, maar verder niet. Alleen blowen zo af en toe, gewoon lekker relaxed in een waas zitten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:31

MoonChloe schreef:
Een mooi programma; drugdancer

Dat is zeker een schitterend mooi programa was ik al een tijdje naar op zoek.
Hier kan je mooi zien wat de effecten zijn, met drank en als je meer neemt en wat het
met je organen doet.
Ik heb wel eens geblowd, (Hasj) en merkte daar nooit zoveel van alleen dat ik lekker relaxed ervan werd..Mn psychotherpuit raadde het me ooit eens aan omdat ik vroeger heel veel last heb gehad van
angstaanvallen en heel veel stres, en omdat ik er verstandig mee om kan gaan leek het haar beter dan pillen.
Ik doe het niet vaak omdat ik er niet afhankelijk van wil worden en het kost ook een hoop geld laten we eerlijk zijn.
Fijn dat jullie er zo openhartig over willen zijn Ja

Mag ik vragen wat de reden is waarom je dit ooit heb gedaan?

Pukkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:18

ik heb wel eens geblowed maar daar vond ik verder niks aan, ik werd er erg moe van en ik had heel erg honger voor de rest heb ik erg slechte ervaringen met drugs, familie kwestie, dus voor mij geen drugs

alegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:39

Ik heb 2 x met me ex paddo's gebruikt, maar doe het nooit meer !
Verder heb ik een keer een pilletje geslikt maar heb er niks van gemerkt.
voor mij geen drugs meer.

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:45

Paddo's pff praat me er niet van.

Een bekende van mij is verdronken door paddo's.
Paddo's hebben een trage inwerktijd, hij dacht dus dat het niks werd en is er bij gaan drinken, toen de paddo's eenmaal zijn werk gingen doen is hij begonnen te hallicuneren en zag zijn broertje op het water staan, hij wilde hem redden en is dus het water in gegaan, 10 man hebben hem geprobeerd tegen te houden maar er was geen houden meer aan, jammer genoeg heeft ie het niet gered.

Ik was er zelf gelukkig niet bij, maar het blijft me wel bij.

Zelf heb ik 1x een jointje gerookt, en dat was absoluut niet voor herhaling vatbaar, heb alles ondergekost en ben een aantal keren flauw gevallen.

Ik hou het lekker bij een borreltje en een zwaar shagje Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:50

Waarom ik dat allemaal heb gedaan, tja ik was 12 en was heel erg nieuwsgierig naar blowen omdat ik vaak bij oudere mensen was die blowden. Zodoende ben ik begonnen en dat heb ik 4 jaar gedaan met een pauze van 1 jaar ertussen in. (blowde niet super veel).
Op gegeven moment (toen ik 17 was) begon ik heel erg nieuwsgierig te worden naar andere drugs (ik kwam en kom eigenlijk veel in drugsmilieu) paddo's geprobeerd, van de ene kwam andere, xtc, speed (poeder en pil), coke, lachgas, dat was het zo wel geloof ik. Meeste heb ik maar 2x gebruikt maar speed daar ging ik veels te ver mee, heb eens hele nacht zitten gebruiken en daarna naar school maar opeens was ik ontzettend 'depressief' en kon ik alleen maar huilen.
Daarna heb ik niks meer gebruikt maar lachgas nog wel.
Zopas heb ik morfine, ketamine, c2b en andere 'reguliere' drugs o.a mdma, xtc, speed, coke, wiet kunnen afslaan en daar ben ik wel trots op eigenlijk. Heb toen alleen lachgas gebruikt en aangezien de effect kort is ben ik er niet zo bang voor. (ik was op een festival waar 99% van de mensen drugs gebruikten)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 14:41

Ik heb enkel een keer geblowd (naja 2 avonden, 1 keer hasj, 1 keer wiet.), waarom? Ja je voelt je niet fijn, je vrienden doen het en zeggen dat het goed is, dus dan probeer je het een keer.. Ik voelde me ook goed, alsof ik de wereld aankon, en mijn problemen was ik gewoon vergeten. En de volgende dag juist weer lekker relaxed, en rustig.
We hebben die avond zoveel gelachen, maar nee, geen 2e keer. Ik wil gezond leven, en daarbij horen geen drugs. Lachen

een vriend zit geloof ik wel aan de drugs, hij blowt in elk geval en handelde er vroeger in. Zijn probleem, het maakt me niet uit, zolang hij maar niet aan de speed/paddo's gaat.
Hij doet het gelukkig ook niet in mijn buurt. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat hij rookt, anders vind hij zijn rust echt niet.

Mensen die in de problemen zitten, zien drugs misschien als uitweg..Die is maar tijdelijk, ik zoek liever de goede uitweg. Ik houd ze niet tegen, het is niet mijn leven, maar ik heb er echt geen begrip voor.. Je krijgt er zoveel onnodige ongelukken van. Scheve mond

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 15:01

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 15:08

Laatst bijgewerkt door CM_ op 10-08-08 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 15:10

Ik moest wel heel hard lachen om die laatste, die man bij die auto. Huilen van het lachen
Oh wat zijn sommige mensen toch fout bezig he...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 15:12

Ik zie er echt verschrikkelijk uit als ik XTC op heb, maar aan mijn vriendje zie je het he-le-maal niet. Maar ik ga echt raar kijken, en ontzettend transpireren, zo irritant

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 15:25

Chiqa schreef:

Ben net als MoonChloe bang dat ik door die middelen psychotisch wordt
dat heb ik al eens mogen ervaren gelukkig had ik toen niet veel gebruikt.
Ik gebruik al 3 jaar niets meer, daarvoor dus wel met regelmaat, heb altijd
leuke dingen meegemaakt, nooit een badtrip maar je hoort vaak genoeg dat dit wel gebeurd
en mensen dr zelfs in kunnen blijven hangen, zijn er hier mensen die dat wel
eens mee hebben gemaakt of vanuit hun omgeving?

De badtrips zijn ook de reden dat ik destijds het verstandige besluit heb genomen om te gaan stoppen
ik kreeg er 3 achter elkaar en wist en weet nu dat als ik weer gebruik ik het weer terug ga krijgen
je mind trickert je....onthoud de slechte ervaring...en dat in combinatie met je angst zorgt ervoor dat je weer slecht gaat....

het is 14 jaar lang goed gegaan (ik gebruikte alleen op feesten) en opeens vanuit het niets ging het slecht.....
afijn...heb net als jij heel veel leuke dingen meegemaakt en kijk wel op een leuke manier op mijn "jeugd" terug en beleef de feesten nu nuchter.....een heel andere ervaring maar als je je positief opstelt net zo leuk! Ja