Ik wil (zoals de titel al aangeeft) graag mijn buikje kwijt.
Het is niet dat ik te dik ben ofzo, maar ik heb de laatste tijd toch wel een buikje gekregen en voel dat ik daardoor niet zo lekker meer in mijn velletje zit.
Ik wil dus graag een paar kilootjes kwijt, en dan het liefst bij mijn buik

Het afvallen hoeft van mij ook niet zo snel, niet dat ik morgen 10 kilo minder wil wegen hoor, maar zo'n 4, 5 kilo eraf vind ik toch wel prettig. Ik weet nu 58 kilo, en wil toch eigenlijk niet onder de 50 uitkomen, dat vind ik echt te weinig!
Misschien handig als ik even vermeld wat ik allemaal eet en doe op een dag.
Ik fiets elke dag minstens een uur (uitgezonderd zondag, dan soms helemaal niet, soms wel 2 tot 3 uur) en ik wandel ook elke dag nog een uur met onze hond.
Ik eet elke dag 3 keer, (ontbijt, lunch, avondeten)
Mijn ontbijt bestaal meestal uit een bak conrflakes met melk. Op zondag ontbijten we luxe met warme broodjes en croisantjes
Lunch is meestal brood en op zondag wel eens soep.
Avondeten verschilt per keer, maar over het algemeen wel gezond. Ongeveer een keer in de week eet ik frietjes of pizza.
In het weekend wil ik 's avonds op de bank nog wel eens een bakje chips of choco rozijnen eten.
Over het algemeen dus niet eens zo heel ongezond allemaal, ik drink btw geen frisdrank, maar sapjes. (appelsap, sinaasappelsap en dergelijke)
En toch ben ik aangekomen, ik wil toch wel echt graag van mijn buikje af. Iemand tips? En zijn er nog meer mensen die gewoon een paar kilootjes eraf willen hebben?
groetjes Pieke