de ontharingsstrips zijn van het merk van het kruidvat. zijn deze goed of is een ander merk meer aan te raden?
in elk geval vanavond doen we verder ermee, ik moet eerst even van de pijn bekomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
frisiangirl schreef:Stomme strips!! Heb je die dingen er met veel pijn afgetrokken, blijken de haren er nog te zitten!!! Grrr!!
Nee, ik gebruik ontharingscreme van Veet, die smeer je erop, laat je een paar minuten zitten en weg zijn de haartjes...!
TasjaIsLief schreef:frisiangirl schreef:Stomme strips!! Heb je die dingen er met veel pijn afgetrokken, blijken de haren er nog te zitten!!! Grrr!!
Nee, ik gebruik ontharingscreme van Veet, die smeer je erop, laat je een paar minuten zitten en weg zijn de haartjes...!
Werkt dat Echt?
Geloofde er namelijk niks van toen ik t zag.. maar dus toch...?
lynne8 schreef:Maar is dan alles weg, want ik word zo schijtziek van dat scheren elke dag. En dan nog die lelijke stoppels iekss
Nassie schreef:lynne8 schreef:Maar is dan alles weg, want ik word zo schijtziek van dat scheren elke dag. En dan nog die lelijke stoppels iekss
Join the Club
Ik ga ook maar eens ontharingcreme gebruiken ipv scheren.
Ik vind trouwens de mesjes van je scheerapparaat ook echt snel bot en die krengen zijn echt mega duur!