Zijn er hier nog bokkers die boulimia hebben ...?
Een paar jaar geleden deed ik dat nog ...je weet wel ...je voelt je slecht, krijgt enorme vreetbuien en voelt je daarna schuldig dus ga je overgeven ...

Ik doe het niet meer, al weet ik dat boulimia voor het leven is.
Ik kom nog dagelijks in verleiding ...en ben geobsedeerd door eten en vooral door mijn gewicht.
Ik ben niet drastich mager maar ik heb wel een beetje ondergewicht, de dokter zei dat ik zeker niet meer mocht afvallen ...
Maar het is moeilijk ...zeker nu het vakantie is. In het schooljaar (doe dierenzorgopleiding) heb ik vaak zwaar werk te verichten, loop ik veel rond enzo en 's avonds ga ik dan nog is rijden met mn paardje. Nu in de vakantie heb ik vaak niets te doen, hou ik een luie dag ...en snoep uit verveling ...
Een paar dagen geleden stond ik op de weegschaal en zag ik dat ik 2kg bijgekomen was ...
Ik werd helemaal zot ! En trok als een gek een trainingsbroek aan en ging lopen ...Helemaal bezweet heb ik nog een paar uur gedanst (ik doe hiphop en ballet) en dan op mn fiets gesprongen. Gaan rijden met mn paard, trg naar huis gefietst en weer een uur gedanst ...
Nu is die 2kg er al weer af inclusief een kilo extra ...
En ik doe nu dagelijks hetzelfde ...dans en stretch een paar uur ...
Maar dat is toch beter dan dat ik terug ga overgeven toch ...?
Nog bokkers die hierover willen praten ...?