Werk maar afgebeld, want voelde me daardoor niet lekker, en het werkt zo lastig he als je haast niets hoort...
Mams maar huisarts gebeld voor een afspraak, want doordat ik haast niets hoor, is bellen ook wat ongemakkelijk.
Ik had verwacht dat ik druppels zou krijgen, en dat ik er dan vanaf was, maar dat was niet zo

De huisarts wilde mijn oren uitspuiten, en vertelde dat het geen zeer zou doen.
(ik heb trouwens een fobie voor artsen, en tandartsen) Dus ik geloofde de beste man, nou niets was minder waar, het deed ÉCHT wel zeer!!!
Dus na de eerste spuit ben ik de praktijk uit gelopen, van schrik rolde de tranen over mn wangen, ik was niet aan het huilen, maar het bleef maar stromen

Maja nu het gevolg, ik ben nu stokdoof, hoor echt niets, (want mn andere oor was ik al zo goed als doof)
Nu moet ik morgen denk ik toch maar terug naar de huisarts, maar ik schijt echt bagger....
overigens ben ik nog niet van de oorpijn af, dus ben er slechter uitgekomen dat ik daar naar binnen ging.
Sorry voor dit erg onzinnige verhaal, maar moet het even van me afschrijven, Kan iemand mij misschien wat moet inpraten

En wie heeft dit ook wel eens laten doen?
Ik schaam me trouwens dood tegenover mijn huisarts,... die zal ook wel denken