Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yinari schreef:Jeempie, ik kan me voorstellen dat je twijfelt. Uitgezaaide kwaadaardige kanker wordt niet opgelost met een pil die je zelf kan nemen (want dat beweert hij?).
Hier volgt op zijn minst een chemokuur vanwege de uitzaaiingen. Daarnaast is de prognose meestal erg slecht. Dit klinkt naar op zijn minst een beetje overdrijven van zijn kant. Kun je niet vragen wat hij exact heeft gehad dan?
manonutjuh schreef:Er zijn inderdaad tabletten tegen kanker. De eigenaar van de stal waar ik rij heeft ook kanker, zat in z'n schildklier, die is weggehaald. Maar er zaten uitzaaien in z'n longen. Heeft nu een bepaald experimenteel medicijn en na 3 maanden slikken zijn de tumoren in zíjn longen kleiner geworden. Weet dat hij hiervoor in Utrecht in het ziekenhuis moet wezen maar weet daar het fijne niet van. Daar is echter pas na 3mnd een scan voor het resultaat en in het begin iedere week voor controle.
panache schreef:manonutjuh schreef:Er zijn inderdaad tabletten tegen kanker. De eigenaar van de stal waar ik rij heeft ook kanker, zat in z'n schildklier, die is weggehaald. Maar er zaten uitzaaien in z'n longen. Heeft nu een bepaald experimenteel medicijn en na 3 maanden slikken zijn de tumoren in zíjn longen kleiner geworden. Weet dat hij hiervoor in Utrecht in het ziekenhuis moet wezen maar weet daar het fijne niet van. Daar is echter pas na 3mnd een scan voor het resultaat en in het begin iedere week voor controle.
maar je zegt dat de tumoren kleiner werden, dus het niet genezen werd..?
panache schreef:Yinari schreef:Jeempie, ik kan me voorstellen dat je twijfelt. Uitgezaaide kwaadaardige kanker wordt niet opgelost met een pil die je zelf kan nemen (want dat beweert hij?).
Hier volgt op zijn minst een chemokuur vanwege de uitzaaiingen. Daarnaast is de prognose meestal erg slecht. Dit klinkt naar op zijn minst een beetje overdrijven van zijn kant. Kun je niet vragen wat hij exact heeft gehad dan?
daarom, vind het écht moeilijk
ik weet van die jonge dat hij veel liegt eigenlijk, maar het zou ziek zijn om over zoiets te liegen toch?
wat hij heeft gehad: nierkanker, kwaadaardig en uitgezaaid, die nier is eruitgehaald, en hij heeft een nieuwe nier gekregen...
panache schreef:oke, ik denk dat ik me conclussie heel voorzichtig dus wel kan trekken..
misschien confronteer ik hem ermee, vind het belachelijk dat hij liegt hierover..
doet me eigenlijk best wel pijn, naja ik weet iig dat hij niet te vertrouwen is..
Bedankt!
Scum schreef:panache schreef:oke, ik denk dat ik me conclussie heel voorzichtig dus wel kan trekken..
misschien confronteer ik hem ermee, vind het belachelijk dat hij liegt hierover..
doet me eigenlijk best wel pijn, naja ik weet iig dat hij niet te vertrouwen is..
Bedankt!
Het is natuurlijk niet leuk als hij hierover zo zou liegen.
Maar misschien is er een reden waarom hij zo liegt. Wellicht zit hij om een of andere reden niet lekker in zijn vel en heeft hij daarom aandacht nodig.
Yessy schreef:Triest hoor, om over zulke dingen te liegen. Pilletjes die uitzaaiingen in 2 weken de nek om draaien, was het maar waar, dan zou de wereld er weer een stukje mooier uitzien!