Wratten..ieuw!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Wratten..ieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 15:56

schaam me eigenlijk dood nu ik dit topic open..Bloos

ik heb dus last van wratten op mijn handen.. ik heb/had er 5 en ik heb ze gisteren laten bevriezen, en nu zitten er van die stomme blaasjes onder, en ik erger me er dood aan. Ik wil ze zo graag doorprikken!..
Er was trouwens nog wel een heel erg oud topic over wratten enzo, dus ik dacht, ik plaats een nieuwe.

Maargoed, weet iemand of ik deze blaasjes mag doorprikken? En als ik dat doe, is dat dan erg ofzo?
Want ik vind het zoo irritant!

Bedankt Bloos

_June

Re: Wratten..ieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:57

Volgens mij mag je ze niet doorprikken... in die blaasjes zitten bacterien die ervoor zorgen dat je nog meer wratten krijgt. Dat is wat me is bijgebleven van het wrattenspreekuur 16 jaar geleden Clown

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 15:58

ow okee, naja ik heb er nu maar plijsters op geplakt zodat ik me er niet aldoor aan erger, maar ik kan echt niet tegen blaasjes en losse dingetjes enzo, die wil ik altijd meteen doorprikken..

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:59

Ha joh, die zijn zo ingedroogd Lachen

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 16:00

Maar ik las ergens dat die dingen er pas na 10 dagen weg gaan! zo lang houd ik dat toch niet Nagelbijten / Gniffelen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 16:04

Handschoenen aandoen met slapen dan Knipoog

Krabben en pulken eraan is in elk geval uit den boze

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 16:05

Wat voor handschoenen? Bloos
en ik krab en pulk er niet aan, maar ik wil er het liefste een naald in steken Nagelbijten / Gniffelen

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 16:07

Ik heb er ook heel veel last van. Nagelbijten / Gniffelen
Ik had de vorige doorgeprikt die blaar, maar nu krijg ik er steeds meer. Boos! Verward

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 16:11

Ohw okee, dan zal ik dat maar niet gaan doen.. maar ik erger me er zoooo erg aan Nagelbijten / Gniffelen

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 07:42

We hebben er toch eentje doorgeprikt Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb toch alweer een afspraak voor over anderhalve week, dus als hij terug komt kan ze hem dan alsnog weghalen.
Ik hoop wel dat die anderen er snel afvallen want ik ga dinsdag weg Nagelbijten / Gniffelen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 09:53

Wratten moeten vaak meerdere malen aangestipt worden om ze te laten verdwijnen. Zeker onder de voet zijn wratten erg hardnekkig. Krijg je ze niet weg met stikstof kunnen ze hem ook altijd nog wegsnijden. Maar eraan zitten te plukken is zeker niet goed en besmet je de omliggende huid ook nog eens. Met het gevolg dat je er nog meer krijgt.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 09:56

MISTRAL94 schreef:
Wratten moeten vaak meerdere malen aangestipt worden om ze te laten verdwijnen. Zeker onder de voet zijn wratten erg hardnekkig. Krijg je ze niet weg met stikstof kunnen ze hem ook altijd nog wegsnijden. Maar eraan zitten te plukken is zeker niet goed en besmet je de omliggende huid ook nog eens. Met het gevolg dat je er nog meer krijgt.

idd.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 13:58

MISTRAL94 schreef:

Maar is het heel erg dat ik er een heb lek geprikt? Want ik heb gewoon dat hele stukje vel eraf gehaald zegmaar (ja bah Tong uitsteken ) en er een plijster omheen gedaan, want ik las op zo'n site van apotheken ofzo, dat het niet schadelijk was om de blaasjes weg te halen, als ze je in de weg zaten..

FleurBscht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 15:45

Vanaf blijven joh!
Ik heb een vriendin en die had op haar hiel een wrat. Ook weg laten stippen. Er zit nu nogsteeds een heel lelijk plekje/wondje omdat ze eraan heeft lopen krabben. En het is al maanden geleden!

Ik had vroeger ook heel erg last van wratten. Ik had er 11 op mn ene arm, 7 op mn andere en nog een hele hoop tussen mn benen! Allemaal weg laten stippen, en nooit meer terug gekomen Lachen.

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 15:50

Pfff ik heb er nu nog 4 op mn handen, al meerdere keren laten aanstippen maar ze gaan niet weg! Boos! Je moet er idd niet teveel aan gaan pulken enzo, dan wordt het alleen maar erger! Is heel moeilijk vind ik ook altijd Clown .. Je moet toch om de 10 dagen aanstippen? Ik hoop voor je dat ze snel weggaan, ik weet hoe vervelend het is.

iloveiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 15:51

doet dat zeer brevezen

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 16:41

Ja ik ga 10 juli weer heen om ze weer te laten bevriezen.. Ik hoop maar dat het ook goed gaat met die ene die ik eraf gehaald heb Clown maar na hoeveel dagen viel dat blaasje en die wrat eraf dan bij jullie?
En Iloveiwan, het voelt idd niet fijn, maar ik heb een vrij hoge pijngrens Nagelbijten / Gniffelen dus had er niet veel last van Lachen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 16:45

Moet volgende week ook maar weer naar mn moeder naar de dokter, heb ze ook aan laten stippen maar zijn niet weg, maar teruggekomen Clown
Wil er nu vanaf! Vork

iloveiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 16:49

Sodeletuut schreef:
Ja ik ga 10 juli weer heen om ze weer te laten bevriezen.. Ik hoop maar dat het ook goed gaat met die ene die ik eraf gehaald heb Clown maar na hoeveel dagen viel dat blaasje en die wrat eraf dan bij jullie?
En Iloveiwan, het voelt idd niet fijn, maar ik heb een vrij hoge pijngrens Nagelbijten / Gniffelen dus had er niet veel last van Lachen

oke want ik heb nu wrattenpleisters

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 16:54

Pff ik raak er inmiddels aan gewend maar de eerste keer was even flink de kiezen op elkaar Nagelbijten / Gniffelen daarbij laat er bij mij ook amper wat los ofzo? Ik heb van dat spul van Wartner dat je het zelf thuis mag doen. Officieel zou het maar 20 sec. mogen maar dat hielp al helemaal niet dus nu doe ik telkens een minuut. Maar ik krijg zo het idee dat mijne overal tegen kunnen ofzo No Cheer

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 16:57

xMarit schreef:
Pff ik raak er inmiddels aan gewend maar de eerste keer was even flink de kiezen op elkaar Nagelbijten / Gniffelen daarbij laat er bij mij ook amper wat los ofzo? Ik heb van dat spul van Wartner dat je het zelf thuis mag doen. Officieel zou het maar 20 sec. mogen maar dat hielp al helemaal niet dus nu doe ik telkens een minuut. Maar ik krijg zo het idee dat mijne overal tegen kunnen ofzo No Cheer

Dan moet je even bij de dokter langs gaan, die kunnen het 'bevriezen' Knipoog
Werkt beter dan al die zelf doe middeltjes Nagelbijten / Gniffelen

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 17:03

Je leest ja ook overal dat Wartner helemaal niet helpt enzo..

Ik schaamde me trouwens dood toen ik dit topic opende.. maar iedereen is er best open over Nagelbijten / Gniffelen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 17:06

Ben blij dat ik niet de enige ben die wratten heeft ROFL

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 17:09

Ik heb ze vroeger gehad op mn vingers/handen en op mn voeten (mn broer ook) Ik zie zlef nog 2 plekjes zitten waar wratten gezeten hebben. 1 vlak onder mn knie, daar zit een littekentje en op mn wijsvinger waar ik gewoon weet waar een wrat heeft gezeten.
Het bevriezen is geen pretje en de blaren eronder zijn ook vervelend, maar oh wat was ik blij toen ik er eenmaal vanaf was. Misschien een niet zo hele goeie tip vooral als je er nu al niet van af kan blijven. Ik had begrepen van mijn ha dat als het goed is zit er een zwart stipje in de wrat, dat is de pit. Als die eruit gebrand is verdwijnt de wrat. ik heb dus zelf zitten peuteren en de pit zelf verwijdert en inderdaad uiteindelijk had ik de hele pit te pakken en weg wrat (paar dagen daarna) En nee deze wrat zat niet onder mn knie of op mnn wijsvinger Knipoog
Sterkte ermee

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 17:16

Ik ook hoor Mar!

en IndianLady, we hebben er dus 1 weggehaald, en er zat een donkerrood stipje (heul klein) in het midden, en we dachten ook dat dat de pit was Nagelbijten / Gniffelen dus die hebben we er uit gepulkt Tong uitsteken en toen ging hij een tijdje bloeden Tong uitsteken geen idee of het erg is..