als je gaat zonnen... *stom*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

als je gaat zonnen... *stom*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 15:16

wees dan zo slim om ook je nek te ontbloten...

mega blunder van mezelf, ik krijg t regelmatig voor mekaar om de stomste blunders uit tehalen, maar deze is toch wel heel erg, ik werk sochtends om 6 uur, en ben om 11 uur thuis, ik denk ik ga een dutje doen, ik ben dus in de tuin gaan liggen met mn coltruitje zonder mouwen en me vestje, ik ben weggevallen totdat me moeder me wakker maakte dat ik niet in de zon mag slapen, het was toen al anderhalf uur verder, nu kom ik net uit de douche en me moeder vroeg of ik met me hoofd in een broodrooster had gezeten, hardstikke bruin gezicht dus, trek ik me shirtje met v hals aan SPIERwitte nek Huilen van het lachen
euh, heel slim, lijkt net dus of ik echt een mega dikke laag foundation opheb, helemaal omdat me haar meekleurd (witte blonde plekken krijg ik van de zon) en dat maakt het echtg 3 x zo erg...
*pakt een sjaal* *LOL*

nog meer mensen van die slimme zon acties *LOL*

Mach

Re: als je gaat zonnen... *stom*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:32

haha dat zou wel leuk uitgezien hebben Bloos
is het al bijgetrokken??

ik had een keer een truitje aan wat zeg maar recht liep
(onder schouder uit kwam en rechtdoor na andere schouder
en het was een heel warme dag en ik was helemaal verbrand dus savonds truitje uit had ik een hele streep echt donkerbruin en de rest wit Tong uitsteken dus zag heel leuk uit toen ik ging zwemmen met me bikini aan:p

Mach

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:33

Mach schreef:
haha dat zou wel leuk uitgezien hebben Bloos
is het al bijgetrokken??

ik had een keer een truitje aan wat zeg maar recht liep
(onder schouder uit kwam en rechtdoor na andere schouder
en het was een heel warme dag en ik was helemaal verbrand dus savonds truitje uit had ik een hele streep echt donkerbruin en de rest wit Tong uitsteken dus zag heel leuk uit toen ik ging zwemmen met me bikini aan:p

onder oksels bedoel ik haha

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:34

Ik heb ook wel eens op een wedstrijd de hele dag met een pet op gelopen, 's avonds had ik een wit voorhoofd... Gelukkig was het vrij snel weer weggetrokken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:35

Haha slim Tong uitsteken
Foto! Haha!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:37

Mijn vader heeft het hele jaar door 1 bruine en een witte arm.
Hij is chauffeur en hangt dan regelmatig 1 arm naar buiten... Haha!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:48

een vriendin van mijn zus was eens op een festival in slaap gevallen terwijl een ander zijn hoofd op haar buik had en ook sliep... Ze had dus een heel vreemde witte vlek op haar buik. haha, met uitsteeksels enzo (haar) Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 17:15

nee t is niet bijgetrokken, me bruinige kleur blijft altijd de hele zomer, dus moet snel gewoon ook met me hals in de zon, maar de zon had nog niet geschenen haha

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:18

haha, lijkt me er erg leuk uitzien Ja
Mijn enige blunder is met een zonnebril op in slaap vallen , en dan idd met van die witte randen rondom m'n ogen wakker worden Nagelbijten / Gniffelen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:21

Spap zit altijd graag in de zon te lezen , ZIT .
Hij was eerst wat mollig, en had dus altijd in plaats van een wasbord, een streepjescode op zijn buik Huilen van het lachen

1,5 uur in de zon (welke zon, hier allemaal wolken vandaag Haha! )
dat trekt met een paar dagen wel bij hoor Lachen

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:23

Ik heb lang krullend haar en toen ik op het strand was een jaar of wat geleden zat ik met mijn rug in de zon. Ik ging er vanuit dat we niet lang zouden blijven en had me niet ingesmeerd. Mijn rug ontzettend verbrand, behalve in het midden waar mijn haar lag, daar had ik een grote witte velk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:25

*kruipt terug op de bank nadat ze eraf gerold was door CM's opmerking over d'r pa*

Ik heb van de week bij een strandtent gezeten met m'n 'verkeerde' zonnebril op en die staat nu dus nog steeds in het wit in m'n gezicht. En ik had ook een shirtje met een vrij duidelijke V-hals aan Haha! Ziet er ook niet uit met een ander decolleté nu.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 17:27

crossmonster schreef:
Spap zit altijd graag in de zon te lezen , ZIT .
Hij was eerst wat mollig, en had dus altijd in plaats van een wasbord, een streepjescode op zijn buik Huilen van het lachen

1,5 uur in de zon (welke zon, hier allemaal wolken vandaag Haha! )
dat trekt met een paar dagen wel bij hoor Lachen

was gisteren... Ja

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:33

haha, ik ging in de zon liggen met teenslippers en heb nu slipperafdrukken op mijn voeten.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:37

Ik heb een keer gehad dat ik in slaap was gevallen in de zon. Was heerlijk bruin geworden en besloot toen we uit eten gingen eens een andere ketting om te doen. Toen ik mijn ketting af deet die ik die dag om had gehad, ontdekte ik dat ik de hele ketting in het wit erop had staan Nagelbijten / Gniffelen. Dus heb gouw die ketting weer om gedaan en hem heel netjes op de juiste plaats gehouden Huilen van het lachen.

Zonnenbrillen zijn ook leuk trouwens Huilen van het lachen.

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 18:07

ik heb ook liggen zonnen. Mn ogen zijn blank, bovenkant van mn nek, en onder mn nek zit eeen hele lelyke rode streep Bloos en over mn hoofd niet te spreken Sigaar mond is witm, en me voorhoofd... die barst Bloos

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 18:11

Ach zo ben ik een keer in onze jacuzzi inslaap gevallen.. 1 kant in de zon... En je raadt het al, de andere kant in de schaduw.. En ook nog eens scheef.. Dat was op zn zachtst gezegd errug apart.. Tong uitsteken

mariska_emke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 18:15

Op Gran Canaria in een open auto gaan zitten met een korte broek die net niet m'n knieen bedekte. En ik was me vergeten in te smeren. Dus helemaal verbrand. Nu bijna 2 maanden later zie je het nog...

Misschien heb ik nog een foto....

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 18:16

Vriendinnetje had (4/5 weken geleden) een A (de eerste letter van de naam van haar toenmalige vriendje) op haar buik gezet met zonnebrand (echt dik zonder uit te smeren), en nu zie je nogsteeds een A op haar buik staan! Nagelbijten / Gniffelen

*het is inmiddels uit met haar vriendje Nagelbijten / Gniffelen *

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 18:19

Ha ha *kruipt weer op stoel* geweldige actie Haha!

Hier kan dat niet gebeuren. Kan in de zon gaan zitten maar blijf toch altijd wit Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 18:21

ik zie het al voor me kell Clown

ik ben wel ooit op strand in slaap gevallen en dat vrienden schelpen op mn buik hadden gelegd in een rondje... rood met wit rondje dus Nagelbijten / Gniffelen

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 19:07

Wat ik nu voorheb is dat mijn bovenbenen verbrand zijn aan de voorkant maar achter niets. Ook belachelijk hoor. Huilen van het lachen
En mijn rechterarm is op de een of andere manier ook een stuk bruiner dan mijn linker... Nagelbijten / Gniffelen

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 19:24

Ik heb wel altijd dat als ik op skivakantie ben geweest en het was mooi weer, dat ik dan zo'n witte rand over m'n gezicht heb, waar de bril zat. Iedereen zei er wat van, ik schaamde me dood Bloos Of telt dat niet?

Ik heb nu dat mijn armen en gezicht lekker bruin zijn en de rest is wit Verdrietig Als ik in zomerse kleding loop, ziet het er ook niet uit. En ik heb met mijn benen wel 10x langer in de zon gezeten dan met m'n armen ofzo.

stoplicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:05

Haha, nou, dat heb ik al met m'n gewone bril in NL... Je ziet echt zo'n streepje over mijn neus lopen... Hm, moet mijn bril dit jaar maar even niet afzetten... Vork
En vooral die witte benen, die heb ik ook! Zal wel door die paardrijbroek komen... *LOL* Ga niet eens meer proberen om te zonnen, weet toch dat het rood wordt, hoe veel ik ook smeer... En verbranden veroorzaakt huidkanker, dus ja Knipoog

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:09

Eerst klieren met zonnebrand op het strand en vervolgens gaan zonnen.. Gevolg: overal heeeel veel witte stipjes en vlekjes van het vergeten uitsmeren van de zonnebrand...