Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:Morning afterpil is trouwens geen garantie voor geen zwangerschap
Je kunt hem alleen op dokters-recept krijgen, en moet binnen 24 uur seks gehad hebben anders is ie niet meer geldig.
Als je volwassen bent om onbeschermd te vrijen moet je ook de consequenties nemen
tita schreef:Morning afterpil is trouwens geen garantie voor geen zwangerschap
Je kunt hem alleen op dokters-recept krijgen, en moet binnen 24 uur seks gehad hebben anders is ie niet meer geldig.
Als je volwassen bent om onbeschermd te vrijen moet je ook de consequenties nemen
_brunette schreef:Ik heb al 2.5 jaar een vaste relatie dus vandaar de onveilige seks. Als ik m morgen ga halen is het idd nog binnen die 72 uur. En natuurlijk neem ik dat ding wel ookal zou je er van aankomen, vroeg het met alleen af. Vind het alleen soms jammer dat er gelijk conclusies worden getrokken.
Share schreef:_brunette schreef:Ik heb al 2.5 jaar een vaste relatie dus vandaar de onveilige seks. Als ik m morgen ga halen is het idd nog binnen die 72 uur. En natuurlijk neem ik dat ding wel ookal zou je er van aankomen, vroeg het met alleen af. Vind het alleen soms jammer dat er gelijk conclusies worden getrokken.
je moet je niet gaan verdedigen joh!
diegene die conclusies trekken doen gelukkig zelf álles goed op dat gebied dus laat ze zich daar maar druk over maken voordat ze iets over het hoofd zien!!! (antibiotica, diaree, overgeven) ipv over jou, je sexleven of je verantwoordelijkheden
Succes bij de ggd
Myukii schreef:Tja, de 'makers' van de MAP zeggen toch echt 72 uurKan jij er wel 24 van maken, haha, maar blijkbaar schijnt ie na 72 uur ook nog 'iets van' werking te hebben
Karin schreef:Een handige en informatieve site: http://www.noodpil.nl/