Weet niet of ik dit goed uit kan leggen, maar hebben jullie ook wel eens dat er een spier samentrekt terwijl je niets doet? Ik heb het op dit moment in mijn arm, maar ook wel eens op een andere plek. Heel raar, beetje kloppend gevoel. Weet iemand misschien wat dit is?
nee geen kramp... doet geen pijn. Het is gewoon één spier die dan samentrekt, en dat de hele tijd achter elkaar. Vind het maar apart... ik doe helemaal niets. Waardoor komt dit dan?
Spiersamentrekking? Heb ik meestal als ik juist in slaap gaat vallen. Opeens zo'n "schok" door je heen. Iets van je spieren met ontspanning ofzo... Ik vind dat niet zo'n aangenaam gevoel. Ofwel bedoelen jullie wat anders.
Ik heb dat ook wel eens ja, in mijn nek meestal. Heel raar gevoel ja, heel snel kloppen ed, maar het doet geen pijn. Meestal is het na een minuut of 5 wel weer over
Ja heb ik ook regelmatig, maar bij mij zou t volgens mij door de medicijnen komen. Maar dat van je slaap dat je dan in een schrok rilling weer wakker word scheint te gebeuren door dat je geest te snel in slaap valt tegenover je lichaam.