Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SteffiiY schreef:ik zou hier ook blij mee zijn,
kan geen kwaad hoor, ook al bloed je 3 druppels, je bent ongesteld geweest, en dus veilig
SteffiiY schreef:ik zou hier ook blij mee zijn,
kan geen kwaad hoor, ook al bloed je 3 druppels, je bent ongesteld geweest, en dus veilig
Canada schreef:SteffiiY schreef:ik zou hier ook blij mee zijn,
is niet waar hoor, je kan ook zwanger zijn en als nog elke maand ongesteld worden,dus dat zegt niks, zou me toch wel zorgen maken
Canada schreef:SteffiiY schreef:ik zou hier ook blij mee zijn,
is niet waar hoor, je kan ook zwanger zijn en als nog elke maand ongesteld worden,dus dat zegt niks, zou me toch wel zorgen maken
Canada schreef:dat kan hoor,komt veel vaker voor dan je denkt,
maar mis moet de ts even duidelijk zijn met wat zij bedoeld,mis heeft ze het geen eens over zwanger zijn
Udella schreef:Ik heb wel seks gehad zonder condoom (allebei getest op soa's) maar hij was niet klaargekomen, maar ik was dus wel aan aantal keren de pil vergeten. Nu moest ik dus ongesteld worden en ik word het ook, maar dan maar voor 1 dag..
rossebol schreef:Wat ik nog wel even wil zeggen de pil is dan wel veilig maar ook niet 100% ik nam mijn pil ook netjes elke dag op het zelfde tijdstip niet ziek geweest of iets raars toch werd ik zwanger.
Cheveyo schreef:die ze niet gebruikt hebben, heb je de test al gehaald/gedaan?
daaf4ever schreef:Ja maar je kan toch nooit dat ding op precies hetzelfde tijdstip innemen. Ik bedoel, stel gisteren heb je hem genomen om 17±00 uur en vandaag moet je paardrijden, dus kan je hem pas innemen om 19±00 uur. Dat maakt toch niet zoveel uit= (toetsenbord doet vaag±S)