Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arrabel schreef:Ik heb het wel is gedaan.. maar voor mij voelt net dan toch niet goed, ik voel me dan schuldig...
Maar als je daar toch weg gaat.. ja... het is niet helemaal eerlijk maar goed...
Aldewereld schreef:Ik vind het ook niet echt netjes. Vroeger op school nam ik wel eens een 'baaldag' maar nu ik alweer wat jaartjes werk, meld ik mij echt weinig tot nooit ziek (ook omdat ik het gelukkig bijna nooit ben)
En als ik eens niet lekker ben, dan ga ik ik wél naar het werk - als het echt niet gaat, kan ik altijd nog naar huis.
Op deze manier laat je wel zien dat je er bent voor het bedrijf en dat ze op je kunnen rekenen.
TS: waarom kijk je niet hoeveel vakantiedagen je nog hebt staan? Anders neem je die toch op? (als je er echt geen zin meer in hebt; want dan heeft zo'n baas ook niet veel aan je)
Citaat:ik voel me al schuldig als ik doodziek op bed lig
Uppojono schreef:Ik denk wel dat het eraan ligt watvoor baan je hebt.. Toen ik tijdelijk bij een koekjesfabriek werkte heb ik het ook weleens gedaan. Je hebt daar wel reservemensen dus voor problemen zorgt dat niet. Maar als ik straks tandarts ben, dan kan dat natuurlijk echt niet..
Watvoor baan heb je TS?
MieLo schreef:ik voel me al schuldig als ik doodziek op bed lig