20 en amper 70A

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

diesel_

20 en amper 70A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 18:32

k word 28juni 20..

en ik heb nog niet eens cup 70A, mijn hoop op dat het nog gaat groeien is echt weg!!

Ik paste toen ik 16 was nog wel een 70A als ik goed zocht, maar nu is het nog minder Verdrietig Verdrietig

ik had vandaag al mijn hoop gevestigd op de dure lingeriewinkels, en daar kon de mevrouw me aan geen enkele bh helpen!

t enige wat ze nog kon zeggen : kom in juli/aug nog eens terug, misschien past er iets uit de nieuwe collectie.

Ik pas gewoon werkelijk niks Verdrietig

Aeris

Re: 20 en amper 70A

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:37

Ken het gevoel, maar dan in de omgekeerde richting jammergenoeg.. Deze week een bikini willen gaan kopen, heel het shoppingcenter afgezocht, en geen enkele winkel had een D-cup bikini, die voorgevormd was, enkel van die luchtzakmodellen...

Te klein, te groot, jammergenoeg is het de natuur, en kan je er weinig aan doen (plastische chirurgie buiten beschouwing gelaten).
Vind het wel apart dat ze zelfs in een speciaalzaak niets in jouw maat hebben. Misschien moet je eens kijken richting H&M, daar hebben ze nog 70A?
Eventueel je eigen maten volledig opnemen en via de website van pabo.nl een bh'tje bestellen? Kan ook makkelijk teruggestuurd worden indien het niet past.

In alle geval veel sterkte met je zoektocht naar leuke lingerie!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:40

ik wil mijn borsten verkleinen naar een kleine B, ben dit zo spuugzat, op me 19de cup E... we hebben gewoon niets in te brengen tegen moeder natuur...

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 18:42

bij de H&M kan ik HEEL soms slagen, maar ja je wilt ook gewoon is wat leuks kunnen kopen met je vriendje en dat gaat gewoon niet, want er gaat soms maanden overheen voordat ik weer iets vind..

de tegenovergestelde wereld is het ook niet inderdaad, moeder natuur inderdaad Verdrietig

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:42

Naima: heb ik ook met bikini's! Zijn tegenwoordig bijna allemaal 'driehoekjes' en dat is nou niet echt mooi bij een cup-D (tenminste, bij mij niet!)

Zijn er geen speciaalzaken waar je kunt kijken? Zou zelf niks weten helaas!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:44

Hier ook 'n 70A, ik had ook liever net iets groter borsten gehad, een mooie B cup ofzo..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:46

Bij Livera of Hunkemöller hebben ze ook wel 70A hoor Knipoog Maargoed, het is inderdaad natuur & daar kun je niks aan veranderen..

Ik heb altijd zoiets: Als m'n vriend ze maar goed vind Schijnheilig & ze gaan later tenminste niet zo hangen.. Vork

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:47

diesel_ schreef:
bij de H&M kan ik HEEL soms slagen, maar ja je wilt ook gewoon is wat leuks kunnen kopen met je vriendje en dat gaat gewoon niet, want er gaat soms maanden overheen voordat ik weer iets vind..

de tegenovergestelde wereld is het ook niet inderdaad, moeder natuur inderdaad Verdrietig

Eens kijken bij Pabo? Of eventueel een winkel opzoeken die de lingerie van Pabo ook verdeelt?
Daar hebben ze echt wel leuke lingerie, zonder toch te overdrijven, en ook simpelere dingen Lachen
Qua prijs valt dat ook heeeeel erg goed mee, in vergelijking met speciaalzaken dan.

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:48

Ik kan me heel goed voorstellen dat je ervan baalt. Dat je ook wel eens een winkel binnen zou willen lopen en uit 5 verschillende LEUKE bh's kunt kiezen. Helaas is het voor mij ook altijd een zoektocht. Heb 85F.. dan weet je het wel.
Heb van de week een setje van Marlies Dekkers gekocht, bh 105,- string 45,- euro. Dat is toch ook niet normaal meer.
Maar goed nu heb ik eindelijk ook eens iets wat mooi is en goed zit.
Zijn er geen speciaal zaken voor kleinere maten?
Veel succes in ieder geval ! Ik spaar nog even door voor een bikini.. No Cheer

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:49

Oh, zoooo herkenbaar! Ik pas alleen maar 75A wanneer er push-up in zit...anders is dat nog te groot. En ik ben 25, dus heb de hoop dat het nog eens wat gaat groeien inmiddels aardig opgegeven Scheve mond Het lijkt hoogstens te krimpen (hoewel ik graag de schuld geef aan de maten van tegenwoordig, die schijnen stiekum flink gegroeid te zijn Clown ).

Dure lingeriespeciaalzaken zijn tot nu toe nog geen oplossing geweest, daar lijken ze vooral gericht te zijn op dames met juist een grote boezem. De enige winkels waar ik redelijk slagingskans heb zijn H&M en C&A, de rest kan ik qua pasvorm sowieso vergeten... 70A zie ik daar ook regelmatig hangen.

Vreselijk frustrerend, zeker met het bikiniseizoen voor de deur Boos!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:50

Joonsel schreef:
Naima: heb ik ook met bikini's! Zijn tegenwoordig bijna allemaal 'driehoekjes' en dat is nou niet echt mooi bij een cup-D (tenminste, bij mij niet!)

Jaa indd, gelukkig hebben aantal ontwerpers en merken wel bedacht dat grote cupmaat niet altijd in combinatie is met een giga achterwerk. Want dat was "voorheen" ook knap lastig.

TS; Uit je titel maak ik op dat "bijna" 70A hebt toch? Want 70A hebben ze in veel winkels en merken wel hoor. Lachen
Heb je wel eens 65A geprobeert? Die is nét iets kleiner dan 70A ( of zit dat te krap)
En als ik me niet vergis hebben ze ook AA? Klinkt niet leuk, zeker niet als je zelf wat meer wilt.
Maar "groot" is ook niet alles. Succes met je zoektocht en ik hoop dat je wat vindt!!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:52

Ik ben 25 en heb dubbel D, kan je vertellen dat is absuluut geen pretje. BH's zijn onwijs duur en vaak niet eens echt mooi of stevig. Aangezien ik elke dag klassikaal 2 a 3 uur sport en daarna naar stal ga, heb ik eigenlijk altijd een sport BH aan, héél charmant als je vriend onverwacht langs komt 's avonds Frusty Clown

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:52

Bij H&M zag ik laatst in die afprijs-rekken een paar hele kleine bikinimodelletjes hangen maatje 34.
Voor BH's is het misschien wat lastiger, maar ook daar zie ik vaak wel kleine maatjes bij H&M.

Maar zoek je gewoon een kleine BH die past of zoek je een soort BH dat je iets meer volume geeft?

Bij de Hema hebben ze ook heel erg veel. Zag er laatst triangel BH's hangen zonder cup in de maten A en B. Misschien dat dat iets voor je is.

Tjsa, meid het is vervelend en lastig. Maar ik zeg altijd maar. Beter te klein dan te groot. Mijn collega heeft grote borsten (E of F denk ik) en zij heeft altijd pijn in haar rug.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:54

ach ja, je hebt kans dat het nog wel iets groeit maar veel niet, heb zelf een 75 net aan A , soms zou ik ook wel wat meer willen, aan de andere kan het me niet echt veel schelen, alleen in bikini vind ik het wel eens balen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:54

Ik zie het probleem niet, waarom een BH dragen als je geen borsten hebt????

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:55

Oja ik ben bijna 19 en mijn borsten zijn al lang dit "formaat" Tong uitsteken
Ik koop inderdaad ook altijd gevulde bh's met beugels Ja dan pas ik in een 70A, anders moet ik denk ik bij de kinderen gaan zoeken Clown

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:57

Lia_ schreef:

wat is dat nou weer voor opmerking Boos! cub A is ook borsten hoor Bloos en ik vind het niet prettig met rijden om dan geen bh aan te hebben, en in kleding heb je tenminste nog wat vorm met hulp van bh, + dat ik het in strakke shirts gewoon geen pan vind om een paar tepels te zien

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:58

Inderaad, je hebt ook wel AA hoor. Ja En ik geloof toch echt wel dat Livera & Hunkemöller 70A hebben.

En anders kun je altijd eens bij otto kijken Knipoog

@ Lia_ Dat vind ik best een kútopmerking Scheve mond

Anoniem

Ik heb ook 70A en het ene moment ben ik wel tevreden (ik hoef geen sport BH aan) en het andere moment baal ik flink omdat shirtjes vaak niet mooi zitten en het nergens op lijkt in een bikini. Ik ben 17 dus ik blijf hoop houden dat het nog wat groeit Knipoog Zou graag een B cup willen, meer hoeft niet van me.

Joonsel

Lia_ schreef:

Cup A zijn ook gewoon borsten hoor. Vork Beetje rare opmerking.

Lijkt me ook niet prettig met tepels die zichtbaar zijn in strakke shirtjes. Niet echt charmant!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:59

Lia_ schreef:

Jij bent de subtiliteit zelf, niet? Clown

Ook als je weinig tot niks hebt kan het pijn doen je het niet ondersteunt, net als wanneer er wel genoeg zit. En daarbij vind ik het ook uitermate slordig staan om geen BH aan te hebben Lachen
Laatst bijgewerkt door Vientje op 05-06-08 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Pops

trustHim schreef:
Lia_ schreef:

wat is dat nou weer voor opmerking Boos! cub A is ook borsten hoor Bloos en ik vind het niet prettig met rijden om dan geen bh aan te hebben, en in kleding heb je tenminste nog wat vorm met hulp van bh, + dat ik het in strakke shirts gewoon geen pan vind om een paar tepels te zien

Ik dacht precies hetzelfde Scheve mond
Met een BH aan zie je tenminste nog wat vorm enzo Verward
Het is niet dat mijn borsten nu perfect zijn om zonder BH rond te gaan lopen Clown

GirlyMelis

Bij de hunkemoller hebben ze vaak wel AA, misschie is dat het proberen waard. Of bij de Hema van die beugelloze bh's. Succes Lachen!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:01

hihi en daarbij is het ook gewoon leuk om mooie lingerie te dragen toch? en dan wil je ook dat het er mooi uitziet. tenminste ik wel, gelukkig is mijn lover tevreden met mijn lijf en ik ook

overgens bij hunkemuller zou je volgens mij moeten kunnen slagen voor leuke bh's. ik heb dan wel 75 a, maar volgens mij hebben ze ook wel 70

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:03

Heb bij de H&M overigens ook vaak 70A zien hangen. Knipoog