Breitling schreef:Het opstijgen en landen is echt eerder leuk als eng. Ik vond het een hele leuke belevenis! Het in de lucht hangen is eerder saai als eng. Wij hadden wel video's etc en dat is ook wel nodig anders verveel je je echt dood. Het voelt net als in de bus zitten, slaap verwekkend. Zere oren heb ik trouwens ook niet gehad, wel dat ze dichtplopte, even neus dicht en dan uitblazen via je neus dan ploppen ze zo weer open

Ik ben blij om dat te horen, ik had hier op bokt zoveel gelezen over mensen die ondraaglijke oorpijn hadden, maar het kan ook meevallen dus.
Katja schreef:Ik zou heel snel naar de huisarts gaan als je nog tegen hepatitis geent moet worden. Dat heeft een paar weken nodig om werkend te worden.
Ja inderdaad dat hoorde ik vandaag ook maar ja, vakantie is net geregeld.
Miiej schreef:Heb ook angsten voor dat soort dingen treinen vliegtuigen auto's zelf, maar zit op therapie en het werkt echt ontzettend goed.
Ga nu weer met de bus trein auto etc, ga deze zomer naar spanje in de bus.
Dus misschien iets voor als je weer thuis bent?
Zo erg is het bij mij gelukkig niet, ik was eerst wel bang in de bus maar dat valt nu wel mee.
Vind het wel eng om achterin de auto te zitten als daar geen deuren zitten.
Maar het is nu meer angst voor de eerste keer vliegen, dat zullen de meeste mensen wel hebben.