Wie legt mij nou eens uit waarom het zo slecht zou zijn? Of waarom toch juist niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misser schreef:Omdat je (schijnt) maar 1200 tot 1300 calorieën per dag binnenkrijgt en dit veel te weinig is om op lange termijn vol te houden.
Ik vind ook dat je erg weinig mag eten, heb weleens zo'n boek ingekeken, maar ik zou het er niet op volhouden...
kaatje77 schreef:Ik stond onder behandeling van een neuroloog en hij kon me vertellen dat je van SB vetten en spieren afbrak en zodra je weer normaal ging eten, er alleen maar vetten bijkwamen.
Misser schreef:Ik vind ook dat je erg weinig mag eten, heb weleens zo'n boek ingekeken, maar ik zou het er niet op volhouden...
...
Natasja91 schreef:Ik zie niet in waarom dit topic gesloten moet worden na 1 informatief antwoord
llittlellady schreef:En 1 tip: als je echt wil afvallen: GA DAN NIET OP DIEET !
Verander je voedingspatroon en leefwijze, alleen dan bereik je het beste resultaat.
llittlellady schreef:Verander je voedingspatroon en leefwijze, alleen dan bereik je het beste resultaat.
llittlellady schreef:kijk en dan ga je dus al de mist in. Dan is haar menu al niet meer kloppend en daar gaat het bij sb nou juist om, juist omdat zij de standaard menu's maakt.
En daarom kan je beter niet aan zo'n dieet beginnen maar informatie verzamelen hoe dan ook over gezonde voeding zodat je zelf zo'n menu kan maken en samenstellen.
Want er zit nogal een verschil tussen een 1 broodje extra, neem je een witte, bruine, volkoren, boterham, bruine, witte, volkoren? enz enz enz...
llittlellady schreef:kijk en dan ga je dus al de mist in. Dan is haar menu al niet meer kloppend en daar gaat het bij sb nou juist om, juist omdat zij de standaard menu's maakt.
En daarom kan je beter niet aan zo'n dieet beginnen maar informatie verzamelen hoe dan ook over gezonde voeding zodat je zelf zo'n menu kan maken en samenstellen. Want er zit nogal een verschil tussen een 1 broodje extra, neem je een witte, bruine, volkoren, boterham, bruine, witte, volkoren? enz enz enz...
marleen_usar schreef:Ik hoor van veel mensen dat ze na Bakkeren toch weer aan komen,je kan toch zelf wel lijnen?